Olisikohan tällainen mies ihan liikaa vaadittu?
Mulla ikää 37v, ei lapsia enkä erityisemmin haluakaan. Miehen lapset ei periaatteessa haittaisi, kunhan ei tulisi hullua eksää ja huoltajuusriitaa kaupan päälle. Mielellään mies ei sentään yh-iskä vaan viikko-viikko tai joka toinen viikonloppu olisi ok.
Tässä toiveita miehelle, onko liikaa vaadittu? Etenkin miesten kommentit kiinnostaisi! Anteeksi jo etukäteen ei-painotteinen lista!
- lihaksikas, kookas kroppa, harrastaa old school punttitreeniä. Ei tarvisi sinänsä olla mitenkään ”timmi” kunhan olisi lihaksikas.
- ei mielellään tatuointeja tai ei ainakaan isoja sellaisia
- ei mielellään kalju tai kaljuuntuva (en vaan voi sille mitään, että mulle kalju on turn off)
- alkoholinkäyttö korkeintaan kohtuullista
- ei tarvi olla mitenkään erityisen hyvätuloinen tai korkeasti koulutettu, perus työssäkäyvä amistyyppi olisi juuri hyvä
- olisi perinteisen miehekäs, hoitaisi esim auto- ja remonttihommat ja jättäisi ”perinteisemmät” naisten kotityöt mulle.
- Ei hifistelisi erikoisruokien ja viinien kanssa, söisi ihan peruskotiruokaa.
- ei hakisi naisesta ensisijaisesti kaveria, vaan hänellä olisi jo omat kaveripiirit ja omat harrastukset (mukaanlukien se alussa mainittu punttis)
- ei olisi mitenkään erityisen tunteellinen, romanttinen, taiteellinen, henkevästi keskusteleva yms vaan hakisi parisuhteesta etenkin fyysisyyttä
- olisi mutkaton ”hyvä tyyppi”, kohtelisi naista arvostavasti joka näkyisi käytännössä pienin elein, kuten kauppakassien kantamisena.
- olisi luonteeltaan vahva ja itsenäinen, ei epävarma tai miellyttämisenhaluinen. Ei etsisi naisesta henkistä turvaa eikä pitäisi naista äitihahmona.
Mielipiteitä? Onko kohtuuttomat vaatimukset? Tai varmaan on, kun näillä kriteereillä ei ole löytynyt :D
Kommentit (216)
Perusvaatimukset suomalaiselle peruspersulle, kaljupäisyys ainoa ristiriitakohta!
Voin tulla kopaseen, jos oot siistin näköinen!
Minä olen tuollainen, mutta hyvätuloinen ja esimiesasemassa. 38v. Olen snadisti juntti. En pahantahtoisesti, mutta jos joku brassailee viinillä , niin siteeraan rätyä ja sanon ,että "Iisalmesta saa parempaa". Olen monen makuun liian lihaksikas ja rasva% on 18. Ei siis näy sixpack. No henkevyyteen minulla on taipumusta.
Joo saat etsiä hamaan tappiin noilla kriteereillä. Ei tuollaisia miehiä just missään oo. Kohtelisi naista arvostavasti joopa joo ainahan sitä saa haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
oletko mies?
En. Miksi ihmeessä niin luulet? Olen vieläpä aika naisellinen nainen.
Ap
On kyllä muuten aivan päinvastainen kuin oma miesmakuni. Luulin, että kaikki tykkää sellaisista miehistä kuin minä, kun käy niin huonosti flaksi.
Eli amisjunttien alfamies. No tuollaselle on kysyntää amismuidujen parissa, joten joudut kilpailemaan. Ehkei sulla ole tarpeeksi tarjottavaa varsinkin kun oot 37v
M43v kirjoitti:
Täällä muuten sattuva, mutta en käy puntilla, tosin fyysistä työtä etten ihan heikkokaan ole.
Fyysinen työ on plussaa, mutta eikös juuri fyysisen työn tekijälle olisi hyvä vastapainoksi treenata lihaksia, että esim selkä kestää työssä? ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuollainen, mutta hyvätuloinen ja esimiesasemassa. 38v. Olen snadisti juntti. En pahantahtoisesti, mutta jos joku brassailee viinillä , niin siteeraan rätyä ja sanon ,että "Iisalmesta saa parempaa". Olen monen makuun liian lihaksikas ja rasva% on 18. Ei siis näy sixpack. No henkevyyteen minulla on taipumusta.
Mies joka tietää rasvaprosenttinsa on yleensä todella turhamainen, sinäkin varmaan iltaisin ihailet peilistä hauistasi
Mulla on kans tuollainen yksilö kiikarissa. Voi kun saisinkin sen tietyn.
Vierailija kirjoitti:
Eli amisjunttien alfamies. No tuollaselle on kysyntää amismuidujen parissa, joten joudut kilpailemaan. Ehkei sulla ole tarpeeksi tarjottavaa varsinkin kun oot 37v
Voi hyvinkin olla, että en ole pärjännyt tässä kilpailussa kun olen jo kohta 40v. Lisäksi olen itse akateemisesti koulutettu ja asiantuntijatyössä. Pukeudun myös varmaan konservatiivisemmin ja naisellisemmin mitä stereotyyppiset ”amisnaiset”, eikä mulla ole överiä meikkiä ripsipidennyksineen, feikkirusketusta eikä tatuointeja.
Ap
Sulla on ikää jo sen verran että et voi oikein esittää vaatimuksia, ellet ole joku J.Lo.
Etsimällä etsikää, älkääkä löytäkö. Mitä tiukemmat kriteerit asetat, sen vaikeammaksi teet kaiken itsellesi. Ei sinun tietenkään tarvitse kelpuuttaa kaljua miestä, jos et halua. Eivät kaikki miehet sinuakaan kelpuuta. Olet kuitenkin 37. Aika moni mies alkaa kaljuuntua siinä iässä, ja jos nyt valitsetkin karvapään, mistä sinä tiedät, mikä tilanne on viiden vuoden päästä?
Minkä takia teet tuollaisia listoja, etkä luota intuitioosi? Tietenkin intuitiosi on varmaan monin tavoin vaatimusluettelosi mukainen, mutta ihmisissä on luvuton määrä piirteitä, joita ei kuitenkaan voi hallita. Tähän maailmaan asti siellä, missä puolisonsa on saanut valita vapaasti, on valittu ilman mahdottomia listoja. Joku tyyppi vain säväyttää, osin syistä, jotka itse ymmärtää, osin jostakin vaikeasti määriteltävästä syystä. Kyllä sinulla preferenssit ovat mielessäsi, vaikket luettelesikaan niitä. Mene vaikka sinne punttikselle katsomaan niitä miehiä.
Ja sitten karu tosiasia: ikäisilläsi miehillä useimmiten on lapsia ja heistä koituu elämään yhtä ja toista.
Summa summarum: kriteereitä voi olla, mutta vaikka löytäisi jonkun, joka täyttää vaatimukset, hänessä voi silti olla sata asiaa, jotka eivät miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvinkin olla, että en ole pärjännyt tässä kilpailussa kun olen jo kohta 40v. Lisäksi olen itse akateemisesti koulutettu ja asiantuntijatyössä. Pukeudun myös varmaan konservatiivisemmin ja naisellisemmin mitä stereotyyppiset ”amisnaiset”, eikä mulla ole överiä meikkiä ripsipidennyksineen, feikkirusketusta eikä tatuointeja.
Ap
Juu tuskin tuollainen mies akateemista asiantuntijaa haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja tätä kun mainostat miehille niin voit olla varma että et saa ensimmäistäkään miestä.
Konservatiivinen ja naisellinen? Huutista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka tietää rasvaprosenttinsa on yleensä todella turhamainen, sinäkin varmaan iltaisin ihailet peilistä hauistasi
😂
Mun mielestä on todella kova vaatimus että ei saa kaljuuntua kun on kysymys +37v ikäryhmästä.
Tässä kuvassa on 23v mies:
Muuten osuu itseeni, mutten ole perinteisen miehekäs, ainakaan noiden remppahommien osalta, ja olen taiteellinen persoona, vaikka käynkin ahkerasti salilla :D olen myös yli 10 v sua nuorempi, joten sekin voi olla esteenä, en siis meinaa että ikä minua haittaisi mutta onhan siinä ongelmansa.
Täällä muuten sattuva, mutta en käy puntilla, tosin fyysistä työtä etten ihan heikkokaan ole.