Kertokaa minunkin markkina-arvoni!
Vaikka asteikolla 1-10.
Olen nainen. 44-vuotias.
Keskivertoa kauniimpi.
Pitkät hiukset, blondi
Nuorekas
Ei lihava, isot rinnat
Hyväpalkkaisessa asiantuntijatyössä
Naisellinen
Ei lapsia, ei exiä kuvioissa
Ei tatuointeja
Huumorintajuinen, ystävällinen
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Minun silmissäni alinta kastia.
Ja perustelut?
Naisilla markkinatasoteoria ei oikeastaan päde samoin, kuin miehillä.
Onhan se jo tuossa iässä aika alhainen. Jos on vielä vääristynyt kuva itsestä, niin vielä huonompi. Mutta joku 70v pappa voi huolia.
av-mammaus laskee kenen tahansa markkina-arvoa aika roimasti
Ottaisin heti omakseni.
M40 (vela, suht samanlainen tausta)
Honestly, olet silmissäni 7 mutta ikäsi laskee sinut kutoseksi.
Erityismaininnat (Plussat)
-ei tatuointeja
-naisellinen
-pitkät hiukset
-et ole lihava
22 vuotiaana olisit tod.näk ollut vähintään 8 tai jopa 9. Ikä laskee markkina-arvoa ikävä kyllä, mutta sen sinä tiedätkin jo etkö?
Olen tosin nainen mutta sanoisin 8 :D
Mä kerran tein huvikseni netin tollasen markkina-arvotestin ja mun korkea koulutus ja hyvä työ rokotti mun pisteitä ankarasti :''''D
Itse 29 vuotias
155 pitkä
45kg paino
E-rintaliivi koko
Huumorintajuinen, ystävällinen ja omantien kulkija.
Työssäkäyvä,omakotitalolla varustettu.
Muuten mielestäni ihan ok mutta miten noin täydellisellä, tuon ikäisellä naisella ei ole lapsia eikä exiä kuvioissa? Herättää epäilyjä että olet jotenkin feikki ja tyrkky. Toki nekin arvoja, jotka nostavat markkina-arvoasi joidenkin miesten silmissä, edustavuus ym. joiden kuiden ykköstavoite naisissa. N50.
Vierailija kirjoitti:
Mä kerran tein huvikseni netin tollasen markkina-arvotestin ja mun korkea koulutus ja hyvä työ rokotti mun pisteitä ankarasti :''''D
Naisena niin ne vain rokottaa markkina-arvoasi. Ei miehet ole kiinnostuneita naisten ylioppilastutkinnoista saati tuloista.
Ja jos sinulle ne ovat niin tärkeitä, mies huomaa siitä että et ole hänelle sopivaa vaimomateriaalia. Hauskanpitoon kyllä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka asteikolla 1-10.
Olen nainen. 44-vuotias.
Keskivertoa kauniimpi.
Pitkät hiukset, blondi
Nuorekas
Ei lihava, isot rinnat
Hyväpalkkaisessa asiantuntijatyössä
Naisellinen
Ei lapsia, ei exiä kuvioissa
Ei tatuointeja
Huumorintajuinen, ystävällinen
Lisää tähän, että kaiken tämän päälle teen tällaisen aloituksen.
Mitä se kertoo minusta?
Markkina-arvo 1,5.
Toi puolikas siitä, että kyllä sua joku panee.
Mutta senhän halusit tietaakin?
36-vuotias, pitkät hiukset, sopusuhtainen, taloudellisesti riippumaton, kauniit kasvot, ei lapsia tai lemmikkejä mutta en ole ehdoton siinä suhteessa, hieman laiska ja nautinnonhaluinen, urheiluaddikti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena niin ne vain rokottaa markkina-arvoasi. Ei miehet ole kiinnostuneita naisten ylioppilastutkinnoista saati tuloista.
Ja jos sinulle ne ovat niin tärkeitä, mies huomaa siitä että et ole hänelle sopivaa vaimomateriaalia. Hauskanpitoon kyllä kelpaa.
On eri asioita ovatko miehet kiinnostuneita tutkinnoistani ja se että rokottaako se "markkina-arvoani"... Laitoin tuon nauruhymiön myös siksi että tämä on musta niin huvittavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskanpitoon kelpaa fiksukin nainen, mutta vaimon täytyy olla tyhmä ja köyhä. Kyllä vakka kantensa valitsee.
0