Kertokaa minunkin markkina-arvoni!
Vaikka asteikolla 1-10.
Olen nainen. 44-vuotias.
Keskivertoa kauniimpi.
Pitkät hiukset, blondi
Nuorekas
Ei lihava, isot rinnat
Hyväpalkkaisessa asiantuntijatyössä
Naisellinen
Ei lapsia, ei exiä kuvioissa
Ei tatuointeja
Huumorintajuinen, ystävällinen
Kommentit (32)
Jos tältä palstalta kysytään, niin naisten markkina-arvo on aina 0-3, ja miesten 8-10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kerran tein huvikseni netin tollasen markkina-arvotestin ja mun korkea koulutus ja hyvä työ rokotti mun pisteitä ankarasti :''''D
Naisena niin ne vain rokottaa markkina-arvoasi. Ei miehet ole kiinnostuneita naisten ylioppilastutkinnoista saati tuloista.
Ja jos sinulle ne ovat niin tärkeitä, mies huomaa siitä että et ole hänelle sopivaa vaimomateriaalia. Hauskanpitoon kyllä kelpaa.
Hauskanpitoon kelpaa fiksukin nainen, mutta vaimon täytyy olla tyhmä ja köyhä. Kyllä vakka kantensa valitsee.
Koska
Submissiivinen nainen
=
Alpha female
Alfa naisessa korostuu naiseuden parhaat puolet. Joten tottakai miehet ottaa alfa naisen. Millään muulla ei ole merkitystä. Mitä tutkinnoilla sait? Et ehkä onnetonta elämää, mutta kenties onnettoman rakkauselämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kerran tein huvikseni netin tollasen markkina-arvotestin ja mun korkea koulutus ja hyvä työ rokotti mun pisteitä ankarasti :''''D
Naisena niin ne vain rokottaa markkina-arvoasi. Ei miehet ole kiinnostuneita naisten ylioppilastutkinnoista saati tuloista.
Ja jos sinulle ne ovat niin tärkeitä, mies huomaa siitä että et ole hänelle sopivaa vaimomateriaalia. Hauskanpitoon kyllä kelpaa.
Hauskanpitoon kelpaa fiksukin nainen, mutta vaimon täytyy olla tyhmä ja köyhä. Kyllä vakka kantensa valitsee.
TÄMÄ :'''D
about siinä 9,5 (jos livenä kaunis / hyvännäköinen, niin voisi olla jopa 10 !)
+++ että turvallinen ikä
+++ että on pitkät hiukset eikä nyrhittyä KananPerseTukkaa
+++ että blondi
++++++ ettei ole TrampStamp :ejä
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ettei ole kersoja ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska
Submissiivinen nainen
=
Alpha female
Alfa naisessa korostuu naiseuden parhaat puolet. Joten tottakai miehet ottaa alfa naisen. Millään muulla ei ole merkitystä. Mitä tutkinnoilla sait? Et ehkä onnetonta elämää, mutta kenties onnettoman rakkauselämän.
Sain vapauden, riippumattomuuden, kokemuksia, mielekkyyttä elämään... Seurastakaan ei ole varsinaisesti ollut puutetta. Höpsö, tutkimusten mukaan koulutetut naiset pariutuvat todennäköisemmin kuin kouluttamattomat.
En tiedä, mutta minun markkina-arvoni lienee negatiivisen puolella. Vaimo on totaalinen luuseri, kun on tyytynyt minuun.😇
Markkina-arvo...voi helvetin kuustoista....😂😂🤪
kerro mitä on tuo asiantuntijatyö
ettei jopa erikoisalan asiantuntija?
Google löytää testejä
"3. What is your IQ? (This relates tangentially to your ability to connect emotionally with a man.)
Under 85: -1 point
85 to 100: 0 points
101 to 120: +1 point
121 to 145: 0 points
Over 145: -1 point"
Haha
Ei exiä joten hieman epäilyttää. Onko viimeiset 24 vuotta mennyt Niuvanniemessä? Ei tarvitse kieltää, en usko kuitenkaan.
1/10 tästä syystä
Tuosta kommentista jokainen nainen voikin pohtia, kummasta on enemmän iloa ja hyötyä elämässä: hyvästä koulutuksesta vai tyhmästä miehestä.