Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minunkin markkina-arvoni!

Vierailija
07.02.2019 |

Vaikka asteikolla 1-10.

Olen nainen. 44-vuotias.
Keskivertoa kauniimpi.
Pitkät hiukset, blondi
Nuorekas
Ei lihava, isot rinnat
Hyväpalkkaisessa asiantuntijatyössä
Naisellinen
Ei lapsia, ei exiä kuvioissa
Ei tatuointeja
Huumorintajuinen, ystävällinen

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kerran tein huvikseni netin tollasen markkina-arvotestin ja mun korkea koulutus ja hyvä työ rokotti mun pisteitä ankarasti :''''D

Naisena niin ne vain rokottaa markkina-arvoasi. Ei miehet ole kiinnostuneita naisten ylioppilastutkinnoista saati tuloista.

Ja jos sinulle ne ovat niin tärkeitä, mies huomaa siitä että et ole hänelle sopivaa vaimomateriaalia. Hauskanpitoon kyllä kelpaa.

Tuosta kommentista jokainen nainen voikin pohtia, kummasta on enemmän iloa ja hyötyä elämässä: hyvästä koulutuksesta vai tyhmästä miehestä.

Vierailija
22/32 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tältä palstalta kysytään, niin naisten markkina-arvo on aina 0-3, ja miesten 8-10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kerran tein huvikseni netin tollasen markkina-arvotestin ja mun korkea koulutus ja hyvä työ rokotti mun pisteitä ankarasti :''''D

Naisena niin ne vain rokottaa markkina-arvoasi. Ei miehet ole kiinnostuneita naisten ylioppilastutkinnoista saati tuloista.

Ja jos sinulle ne ovat niin tärkeitä, mies huomaa siitä että et ole hänelle sopivaa vaimomateriaalia. Hauskanpitoon kyllä kelpaa.

Hauskanpitoon kelpaa fiksukin nainen, mutta vaimon täytyy olla tyhmä ja köyhä. Kyllä vakka kantensa valitsee.

Koska

Submissiivinen nainen

=

Alpha female

Alfa naisessa korostuu naiseuden parhaat puolet. Joten tottakai miehet ottaa alfa naisen. Millään muulla ei ole merkitystä. Mitä tutkinnoilla sait? Et ehkä onnetonta elämää, mutta kenties onnettoman rakkauselämän.

Vierailija
24/32 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskanpitoon kelpaa fiksukin nainen, mutta vaimon täytyy olla tyhmä ja köyhä. Kyllä vakka kantensa valitsee.

TÄMÄ :'''D

Vierailija
25/32 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

about siinä 9,5 (jos livenä kaunis / hyvännäköinen, niin voisi olla jopa 10 !)

+++ että turvallinen ikä

+++ että on pitkät hiukset eikä nyrhittyä KananPerseTukkaa

+++ että blondi

++++++ ettei ole TrampStamp :ejä

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ettei ole kersoja ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Vierailija
26/32 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska

Submissiivinen nainen

=

Alpha female

Alfa naisessa korostuu naiseuden parhaat puolet. Joten tottakai miehet ottaa alfa naisen. Millään muulla ei ole merkitystä. Mitä tutkinnoilla sait? Et ehkä onnetonta elämää, mutta kenties onnettoman rakkauselämän.

Sain vapauden, riippumattomuuden, kokemuksia, mielekkyyttä elämään... Seurastakaan ei ole varsinaisesti ollut puutetta. Höpsö, tutkimusten mukaan koulutetut naiset pariutuvat todennäköisemmin kuin kouluttamattomat.

Vierailija
27/32 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minun markkina-arvoni lienee negatiivisen puolella. Vaimo on totaalinen luuseri, kun on tyytynyt minuun.😇

Vierailija
28/32 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvo...voi helvetin kuustoista....😂😂🤪

Vierailija
29/32 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro mitä on tuo asiantuntijatyö

ettei jopa erikoisalan asiantuntija?

Vierailija
30/32 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google löytää testejä

"3. What is your IQ? (This relates tangentially to your ability to connect emotionally with a man.)

Under 85: -1 point

85 to 100: 0 points

101 to 120: +1 point

121 to 145: 0 points

Over 145: -1 point"

Haha

Vierailija
31/32 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei exiä joten hieman epäilyttää. Onko viimeiset 24 vuotta mennyt Niuvanniemessä? Ei tarvitse kieltää, en usko kuitenkaan.

1/10 tästä syystä

Vierailija
32/32 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppsala

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän