Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2019 OFFICIAL / DARUDE

Vierailija
07.02.2019 |

Noniin! Tehdäänpäs tällekin oma aloitus. Jännittää todella paljon, että mitä sieltä tänä yönä tulee. Pääsee paremmin spekuloimaan onko mitään mahdollisuutta menestymiseen viisuissa.

Kommentit (1608)

Vierailija
1501/1608 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää herranjumala täällä valittako. Jos haluatte esitykseen muutoksia niin valittakaa Daruden facessa tai Yle palauteboxiin. Niin saadaan muutoksia aikaan.

Ei se esityksen muokkaaminen tee pliisusta biisistä parempaa tai laulajasta sen kummempaa. Esitys oli hyvä.

Vierailija
1502/1608 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta mä kyllä tykkään tuosta biisistä ja se vaan paranee joka kerta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/1608 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä niin paljon viisutietämystä, että ne kaikki kun yhdistäisi, olisi siinä Suomelle Euroviisuvoittajia moneksi vuodeksi😉

Vierailija
1504/1608 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä look away tuli just kakkoselta ja kas, siitähän saikin korvamadon vissiin koko illaksi. Tarttuvahan tämä sitten perhana onkin, tiedä sitten onko hyvä vai huono juttu.

Vierailija
1505/1608 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää herranjumala täällä valittako. Jos haluatte esitykseen muutoksia niin valittakaa Daruden facessa tai Yle palauteboxiin. Niin saadaan muutoksia aikaan.

Ei se esityksen muokkaaminen tee pliisusta biisistä parempaa tai laulajasta sen kummempaa. Esitys oli hyvä.

Se itse esityshän lavasteineen ja sebun look nahkarotseineen oli parasta kaikesta. Niihin ei pidä koskea, mutta sebulle laulu- ja englannintunteja hurjasti ja pikkuisen sellaista yleistä raikastusta ilmeeseen.

Biisikin on suomen euroviisuksi oikeinkin hyvä.

Vierailija
1506/1608 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei seuraa euroviisuja eikä karsintoja, mutta niin vain lauleskeli: 🎶lukuvei, lukuvei, lukuveiii-i🎵

Vierailija
1507/1608 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islannilla on kyllä vielä kamalampi Viisu kuin meillä. Se ei ole niin koukuttava tai hieno.

Ja niinkuin jo sanoin, Suomi voi myös nousta niissä vedonlyöntitilastoissa, kunhan lisää viisuja julkaistaan. Kaikki ei voi olla hyviä. Kaikki ei ole hyviä.

Vierailija
1508/1608 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi vain paranee, mitä useammin kuuntelee. Jakakaa sitä mahoton.

Vierailija
1509/1608 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies32vuotta kirjoitti:

Mää kyllä tykkään Krista Siegfridistä. :D

Niin minäkin. Jos olisi 12-14 cm pitempi niin olisi ollut ura mallina.

Vierailija
1510/1608 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Islannilla on kyllä vielä kamalampi Viisu kuin meillä. Se ei ole niin koukuttava tai hieno.

Ja niinkuin jo sanoin, Suomi voi myös nousta niissä vedonlyöntitilastoissa, kunhan lisää viisuja julkaistaan. Kaikki ei voi olla hyviä. Kaikki ei ole hyviä.

En ymmärrä miten Islantia ei ole diskattu vielä. Tuo sama yhtye on puhunut hakeneensa mukaan vain boikotoidakseen Israelia ja tekevänsä jotain Israelin vastaista lavalla.

https://www.timesofisrael.com/icelandic-band-planning-anti-israel-prote…

En tarvitse hyväksyä Israelia ja heidän politiikkaansa, mutta tämä kritiikki EI kuulu Euroviisuihin.

Vierailija
1511/1608 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää juonia pahimmat kilpailijat pelistä.

Vierailija
1512/1608 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voitto Norjaan menee eikä muutu juonimalla miksikään. Toukokuussa saa epäilijät pitkän nenän. Ja minä olen se joka ennusti Euroviisu -voittajan!

Vierailija
1513/1608 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi ihan ok, toivottavasti pääsee finaaleihin, olisi outoa kyllä jos ei. Suomen karsintojen pitäisi sen sijaan muuttua totaalisesti jotta kiinnostaisivat yleisöä laajemminkin eikä ehdokkaita olisi vaikea löytää. Naurettava yhden asian show joka vuosi, itse viisut sivuosassa, tarkoitus esittää muka edistyksellistä, suvaitsevaa ja rohkeaa ohjelmaa, niin typerää ja lapsellista että ihan hävettää. Kyseessä pitäisi olla koko kansalle suunnattu viihdeohjelma niin kuin ennenkin.

Vierailija
1514/1608 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot Suomen Euroviisuesiintyjän löytämisestä on nämä:

Vaihtoehto 1 on tämä nykyinen kutsuvierasartisti-tapa, jossa joku suhtkoht menestynyt ja tunnettu artisti pyydetään edustamaan Suomea viisuihin ja kansa valitsee kappaleista. 

Vaihtoehto on 2 on se että Karsinta on avoin ja sinne sitten hakeutuu esiintyjäksi Voicen semifinalisti, Idolsin kolmonen kuin jotain musikaalitähtiäkin. 

Biisit voi olla loistavia kummassakin vaihtoehdossa.

Vierailija
1515/1608 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000006020249.html Siitä hieno kirjotus. Katri Utula kirjoittaa täyttä asiaa.

Vierailija
1516/1608 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voitto Norjaan menee eikä muutu juonimalla miksikään. Toukokuussa saa epäilijät pitkän nenän. Ja minä olen se joka ennusti Euroviisu -voittajan!

Norjalle minä sovittelisin kyllä floppaavan fanisuosikin viittaa. En saa tuosta kerta kaikkiaan mitään irti.

Oma veikkaukseni on, että tämän vuoden voittaja löytyy akselilta Venäjä/Azerbaijan/Armenia. Tshekki ja Italia tulevat myös luultavasti pärjäämään hyvin. Tshekistä minulla on sama fiilis nyt kuin viime vuonna oli Kyproksesta näihin aikoihin, keikkui varsin matalalla vedonlyönnissä mutta olin varma että suuri yleisö tulee syttymään. Muuten hyvin vaikea sanoa, yllätyksiä tulee varmasti. Sveitsiä on hypetetty, mutta en käsitä miksi kun biisiäkään ei ole julkaistu.

Vierailija
1517/1608 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi suomalaiset haukkuvat joka sivustolla omaa artistiaan? Youtubessakin moni ulkomaalainen kehuu suomen esitystä, mutta suomalaiset vain negaavat. Olkas hiljaa mieluummin! Ei se haukkuminen ainakaan edistä suomen mshdollisuuksia.

Vierailija
1518/1608 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000006020249.html Siitä hieno kirjotus. Katri Utula kirjoittaa täyttä asiaa.

"Ongelma on siinä, miten me suomalaiset suhtaudumme viisuihin." Joo, tästä samaa mieltä (osittain). Muuten teksti on kuitenkin pelkkää katsojien syyllistämistä ja UMK-organisaation uhriutumista. Kertaakaan ei kysytä, miksi Suomessa suhtaudutaan viisuihin niin kuin suhtaudutaan.

Vierailija
1519/1608 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo Norja kyllä viisuja voita! Ei tuo niin ihmeellinen kappale ole. Odotin jotain noitarumpujen pärinää ja taikuutta. Aika samanlainen kuin Monsters. Darude on paljon parempi, vaikka Suomessa onkin rikos kehua omaa edustajaansa. 

Ei ole rikos kehua omaa maata. Daruden biisi ei vaan ole hyvä ja tätä mieltä ollaan muissakin maissa. Biisi on tylsä ja ei jää mieleen. Se oli kuitenkin herran oma suosikki ja siksi showhun panostettiin enemmän kuin muihin. Harmi vaan, ettei pelkällä showlla voiteta, vaan laulunkin oltava hyvä

Missä on sanottu, että tämä oli Daruden oma suosikki? Minä ymmärsin, että Superman oli.

Vierailija
1520/1608 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergei voittaa tänä vuonna. Viimeksi se voitto riistettiin poliittisista syistä.

Tosi huonoja kappaleita paljon tänä vuonna.