Miks junassa oli ukko joka tuijotti mua koko ajan?
Mikä oli niin ihmeellistä? Ihan kuin ei olisi aiemmin ihmistä nähnyt. Jo siinä kun kävin paikalleni istumaan, hän töllötti kaiken saapumisesta ja laukkujen asettelusta siihen asti että istuin alas. Katsoin takaisin siinä vaiheessa ja sitten se katse siirtyi pikkuhiljaa pois. Mutta palasi junamatkan aikana aina uudestaan ihmettelemään. MIKÄ ON NIIN IHMEELLISTÄ?
Kommentit (71)
Saattoi olla vaikka poissaolokohtaus. Ihminen tuijottaa tyhjyyteen, toiminnot pysähtyvät. Hänet olisi pitänyt viedä ensiapuun ja tämä ei ole vitsi. Kohtaus oli jäänyt päälle. Kamala tauti.
Petite Mal - kohtaus. Ks. Epilepsia.
Tottahan sitä on jossain silmiään pidettävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naurun asia. Kattokaa seuraavan kerran vähän tarkemmin.
Epilepsia on ikävä sairaus. Ihmiset tietävät siitä kovin vähän.
Vierailija kirjoitti:
piip piip pipi piiiiip
Älä jaksa pilkata sairaita ihmisiä. T. Epilepsiaa sairastava
Mäkin välillä kohtaan noita tuijottelijoita. :D Yleensä ovat keski-ikäisiä naisia. Itse nuori nainen.
ihminen 💥 ihminen💥ihminen, 💥💣💥💫💤💫
Myös sinä, ja kuten naiset yleensäkin, haluaisivat olla miesten lähes jakamattoman seksuaalisen mielenkiinnon kohde. Jos koet, että mies on tasoasi alempana ja silti osoittaa mielenkiintoa itseäsi kohtaan, niin sekös kiukuttaa. Mene kasvamaan siitä, penikkatautinen.
Ehkä sä muistutit jotain sen tuttua, mutta se ei ollut varma. Omalle kohdalle on joskus käynyt noin. Nään jonkun tutun näköisen, mutta en oo varma onko se Se vai joku saman näköinen. Varsinkin silloin jos ei ole nähnyt kyseistä henkilöä vähään aikaan.
Toinen syy miksi ainakin mä saatan tuijottaa on, jos kyseinen ihminen epäilyttää mua. Eli on joku ilkeän ihmisen oloinen tapaus.
Vinkkinä voin antaa, ettei siitä tuijotuksesta tarvitse välittää.
Minullakin oli joskus, pari tiettyä jotka tuli lähelle istumaan ja tuijotti. Ihan reippaasti yli soveliaan 3 sekuntia kerralla.
Kerran hivutti jalkaa minun jalkaan kiinni. Ja kerran tuijotti ja pyyhkäisi kädellä minun selkää matkallaan ulos. -- Silloin seisoin junassa lapsen ja ostoskassin kanssa?!
Törmättiin samaisiin henkilöihin kerran lenkkipolulla niin mies tokaisi jos niitä vielä näkyy hän tulee paikalle pesismailan kanssa. Tokaisi ihan omaan rauhalliseen tapaansa, hän ei ole mikään riehuja. Mutta ottaahan tuollaiset päähän.
Ensi kerralla kaiva puhelin esiin ja ota miehestä kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naurun asia. Kattokaa seuraavan kerran vähän tarkemmin.
Epilepsia on ikävä sairaus. Ihmiset tietävät siitä kovin vähän.
Millä tavalla kommenttini liittyi epilepsiaan?
Itse tuijotan AINA niin kauan, että toinen katsoo pois.
Enari on yhellä stevarilla kaupassa.
About 30sek, mutta kääntyhän se lärvi lopulta ku tajus etten taatusti lopeta.
Pervo ukko varmasti mietti miltä tuntuisi suuseksi kanssasi.
Faith kirjoitti:
Yksi voisi olla, että vilkaisit häntä epähuomiossa aluksi, ja hän loukkaantui siitä ja tuijotti mielenosoituksellisesti takaisin.
Toinen, harvinaisempi vaihtoehto on, että miehellä oli aivovamma (kudosvaurio tai kasvain) sellaisella alueella, joka vastaa normaaleista estoista. Sellainen ihminen ei voi hillitä itseään, vaan tuijottaa estoitta mielenkiintoisena pitämäänsä kohdetta. Hänen älyssään ei kuitenkaan ole vikaa, vaan hän ymmärtää lopettaa tuijottamisen huomautettaessa tai vihaisesti katsottaessa... kunnes taas rupeaa tuijottamaan. Tämä kuulostaa omituiselta, mutta on ihan todellinen lääketieteellinen ilmiö.
Oikeassa olet. Omituiselta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse tuijotan AINA niin kauan, että toinen katsoo pois.
Enari on yhellä stevarilla kaupassa.
About 30sek, mutta kääntyhän se lärvi lopulta ku tajus etten taatusti lopeta.
Olet kertonut tämän täällä aiemminkin.
Näihin voi löytyä yllättävä vastaus, sellainen jonka voi tajuta paljon myöhemmin. Tiedän kokemuksesta. Täytyy joskus miettiä, mikä on harhaa, mikä totta. Ks. aivosairaudet.