Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies vain kohtelias

Mitämiesajattelee
07.02.2019 |

En ota selko eräästä työpaikan miehestä. Hän on erittäin komea ja en ole samaa tasoa hänen kanssaan.

Olen ihastunut häneen ja välttelen häntä, liekkö huomannut tämän koska kävellessä vastaan hän katsoo lattiaan? Olen itse ujo ihastuessani ja suorastaan juoksen miestä karkuun, vaikka muuten olen sosiaallinen, hän tulee päivittäin kysymään jotakin työasiaa minulta, välillä joutuu juoksemaan perään. :) Hän on hyvin hillitty ja vakava ja ei flirttaile minulle. Viimeksi kun juttelimme hän oli vakava ja katsoi suoraa silmiin, tuntui kuin ei kääntäisi katsetta ollenkaan. Hän ei kyllä hymyillytkään. Mutta hymyilee kyllä välillä kun pakosta joudun häneltä kysymään työasioita.

Onko tämä kiinnostusta vai paremminkin vaan kohteliasta käytöstä? Vai kenties tajunnut minun kiinnostukseni ja ei ole kiinnostunut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmusten kanssa keskustellaan niin katsotaan silmiin. En minä ainakaa katsetta käännä pois. En minä tuosta mitään kiinnostusta huomaa.

Vierailija
2/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihmusten kanssa keskustellaan niin katsotaan silmiin. En minä ainakaa katsetta käännä pois. En minä tuosta mitään kiinnostusta huomaa.

Ja minä taas käännän, etenkin silloin jos on kiinnostava ihminen kyseessä. Aika jännää että kaikki toimii erilailla, eikö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia ihmisten kanssakäymistä. Turhapa siihen on lukea mitään sen enempää. Flirttailun ja kiinnostuksen kyllä näkee, ellei se ole todella hienovaraista.

Vierailija
4/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät yleensä tuollaisia "ihastuksen merkkejä" huomaa. Kuulostaa enemmän siltä että välttelevä käytöksesi saa hänet epävarmaksi seurassasi. = ajattelee ettet pidä hänestä. Tai pitää sinua muuten ujona ja epäsosiaalisena.

Vierailija
5/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo, välttelevä, katselee muualle - saa aikaan ajatuksen leuhkasta ja hieman omituisesta ihmisestä, joka ei halua olla seurassani.

Vierailija
6/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen varmaan olenkin, mutta en leuhka. Hyvä kuitenkin tietää, että voin unohtaa koko miehen. :) tai ainakin yrittää. Ja ujo olen ja sille en voi mitään.

Jotenkin sitä vaan kuvittelee ihastuneena kaikenlaista. Mies niin usein tuntuu tulevan kyselemään työasioita ja mielipiteitäni, joita voisi muiltakin mielestäni kysyä. :)

Ap

Vierailija
7/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia kanssakäymistä. Ei muuta.