Lue keskustelun säännöt.
Pampersin säästöpakkaus???
21.07.2008 |
Pamperssillahan on se kampanja et säästä kuitit ja leikkaa koodit 4 SÄÄSTÖpakkauksesta mut mikä se säästöpakkaus on??? Tietoa ei löydy ees P:n nettisivuilta, ovat niin sekavat ja hitaat (muka joku uusi Pampers Village, pah, sanon minä!!). Ostin semmoisen Jumbo-laatikon, onko se säästöpakkaus? Muita niin isoja en kaupasta edes löytäny (siis P:n vaippoja).
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siinä lapussa kun kotiin tuli lukee kyllä montako vaippaa paketissa tulee olla jotta on säästöpakkaus ja se on siis se normaali paketti.