Milloin sinua haukuttiin viimeksi rumaksi?
Itseäni viimeksi tiistaina uudessa duunissa eräs nuori mies sanoi "tuo toinen noista on tosi ruma". Tähän vanhempi täti-ihminen sanoi että "ai ruma vai, ei ehkä kannata sanoa noin lujaa ehheh". Sitten mies vitsaili jotain kuuluvasti ja katsoi minua vielä pariin kertaan merkitsevästi.
Ihme työpaikkakiusaamista, ja ihan aikuisilta ihmisiltä vieläpä. Nyt ei enää huvita mennä töihin tai muutenkaan ihmisten ilmoille. :(
Kertokaa omista kokemuksistanne, jospa vertaistuki auttaisi.
Kommentit (67)
Parisuhteessa viimeksi. Miehet on outoja kun ne alkaa suhteeseen rumina pitämiensä naisten kanssa.
Muistan kun teininä yksi poika mihin olin ihastunut sanoi minua lihavaksi. Minun painoindeksi oli 19. Se jäi mieleen niin että muistan sen 30 vuotta jälkeenpäinkin miten ei voi olla ikinä tarpeeksi laiha. Aina on joko liian lihava tai ruma. Ei voi kelvata millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa viimeksi. Miehet on outoja kun ne alkaa suhteeseen rumina pitämiensä naisten kanssa.
Tää on kyllä pahin petos mitä on. Sen takia pitää olla tarkkana.
Ei ikinä ole sanottu rumaksi, enkä kyllä haukkuisi ketään rumaksi.
Minulle on ihan yksi ja sama miltä kukakin näyttää.
Onko ap sitten oikeasti ruma vai mikä juttu tuo on ollut?
Yksi naikkonen, kun unelma-miehensä yritti iskeä minua. Se taitaakin olla ainut kerta, ja sekin nauratti.
Nykyinen mieheni monta kertaa viikossa. Ei tee seksiä mieli. Eroa mietin. Häntä ennen vain äitini sanonut kerran, muut ei ikinä vaan päinvastoin.
Suoraan rumaksi ei muistaakseni ole koskaan kutsuttu, mutta erinäisiä kohtia kyllä on otettu puheeksi... Jos niistä ottaisi pahimmat palat, niin mua voisi luonnehtia naiseksi, jolla on kaksoisleuka, hartiat korvissa, vääränväriset ja -malliset hiukset, liian tummat silmien aluset ja huonon värinen iho. Toisaalta mua on myös sanottu nätiksi, siroksi, silmiäni on kehuttu ja tykkään itse nenästäni, vaikka se onkin aavistuksen iso. Yrittäkää keskittyä hyvään itsessänne, vaikkeivät arvostelijat sitä osaisikaan tehdä.