Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinua haukuttiin viimeksi rumaksi?

Parikymppinen N
07.02.2019 |

Itseäni viimeksi tiistaina uudessa duunissa eräs nuori mies sanoi "tuo toinen noista on tosi  ruma". Tähän vanhempi täti-ihminen sanoi että "ai ruma vai, ei ehkä kannata sanoa noin lujaa ehheh". Sitten mies vitsaili jotain kuuluvasti ja katsoi minua vielä pariin kertaan merkitsevästi.

Ihme työpaikkakiusaamista, ja ihan aikuisilta ihmisiltä vieläpä. Nyt ei enää huvita mennä töihin tai muutenkaan ihmisten ilmoille. :(

Kertokaa omista kokemuksistanne, jospa vertaistuki auttaisi.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ar abi ukko ulkomaanmatkalla huusi minulle, että olen ruma. Muutama vuosi sitten.

Vierailija
22/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole sanottu rumaksi mutta yksi ikämies sanoi mua lihavaksi kaupassa kun mulla perheellisellä oli enemmän ostoksia kun kaverilla joka osti vain muutaman tuotteen itselleen. Mulla oli kärryissä vielä kaikkea muutakin kun ruokaa. Oli pesuaineet ja vessapaperia ja astioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2015. Aviomies otti leuastani kiinni ja totesi: noi pitäis vaihtaa. Tarkoitti kasvojani. Ai niin. Taisi olla vuonna 2016 kun ilmoitt minulle: " sä oot niin ruma. ruma, ruma että peili särkyy."

Vierailija
24/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

M40

Vierailija
25/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pikkupenskana kun riideltiin. 

Ja kyllä joku pikku-Jonne kerran facebookissa haukkui ulkonäköni kun ei tykännyt kommentistani. :) Minulle täysin se ja sama. Olen sinut itseni kanssa ja se riittää, rakit räksyttää jos tahtoo.

Vierailija
26/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi aamulla, kun näin vahingossa itseni peilistä. Yleensä pesen hampaatkin pimeässä tai silleen etten katso peiliin, muuten oksennan.

Vierailija
27/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään rumaksi haukkuja ei ole itse ollut mikään hyvännäköinen. Oikeasti kaikkea muuta.

Vierailija
28/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 15v sitten tuli jurrinen lukioajan tuttu nainen sattumalta stadissa baarissa vastaan ja honotti: "mitä kuuluu? mitä sulle on tapahtunu..!? masua ja ryppyjä tullu ku koulussa olit vielä komee lätkäkundi!?".

Totesin, että haista sinä lehmä vi ttu. Sellasta kuuluu just nyt. Jätin vielä femman, että saa ittelleen bissen.

M49

Vierailija
29/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeassa joku mielenterveysongelmista kärsivän näköinen keski-ikäinen ruma ukko tokaisi että "läski" kun ohitti minut. Tuli ihan puskista.

Vierailija
30/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 15v sitten tuli jurrinen lukioajan tuttu nainen sattumalta stadissa baarissa vastaan ja honotti: "mitä kuuluu? mitä sulle on tapahtunu..!? masua ja ryppyjä tullu ku koulussa olit vielä komee lätkäkundi!?".

Totesin, että haista sinä lehmä vi ttu. Sellasta kuuluu just nyt. Jätin vielä femman, että saa ittelleen bissen.

M49

Vähänkö törkeä.. näköjään naisetkin osaa olla tahdittomia idiootteja.

Vierailija
31/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V. 2015, 2016.

Vierailija
32/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään rumaksi haukkuja ei ole itse ollut mikään hyvännäköinen. Oikeasti kaikkea muuta.

Tää on kyllä totta. Kauniit ja komeat ei itse ikinä hauku, niillä ei varmaan ole tarvetta nostaa itseään lyttäämällä muita, koska itsetunto on ainakin siltä osin kunnossa.

Tuntuu melkeinpä että mitä intensiivisemmin joku haukkuu muita rumiksi, sitä todennäköisemmin sillä on itsellään ulkonäössä pahoja puutteita

Vierailija
33/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49

Naiset saattavat joskus ihan oikeasti kuvitella että miehet ottavat kohteliaisuuksina sen jos kommentoi heidän ikääntymisen merkkejään. Ehkä ovat lukeneet vauvapalstaa ja kuvittelevat miesten oikeasti ajattelevan kuin "hopeakettu" täällä.

Vierailija
34/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päässä vikaa.

Vierailija
35/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina vähän länkisääret. Ne on ollut arka paikka mulle. Nuorempana uskallauduin laittamaan farkkumekon baariin ja heti oli joku vanhempi mies kertomassa kuinka rumat jalat mulla ja oonko katsonut peiliin. Jäi mieleen....

Mikähän idea on käydä jollekin vieraalle hänen puutteistaan kertomaan?

Vierailija
36/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut aina vähän länkisääret. Ne on ollut arka paikka mulle. Nuorempana uskallauduin laittamaan farkkumekon baariin ja heti oli joku vanhempi mies kertomassa kuinka rumat jalat mulla ja oonko katsonut peiliin. Jäi mieleen....

Mikähän idea on käydä jollekin vieraalle hänen puutteistaan kertomaan?

Voisin myös tarkentaa, että se työpaikan mies irvaili isosta nenästäni jota olen teini-iästä asti muutenkin hävennyt.

Ehkäpä menen nenäleikkaukseen, koska en vaan jaksa enää kuulla kommentteja nenästäni, jonka ulkomuotoa en ole itse valinnut.

Vierailija
37/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49

Naiset saattavat joskus ihan oikeasti kuvitella että miehet ottavat kohteliaisuuksina sen jos kommentoi heidän ikääntymisen merkkejään. Ehkä ovat lukeneet vauvapalstaa ja kuvittelevat miesten oikeasti ajattelevan kuin "hopeakettu" täällä.

Jotkut ihmiset eivät yksinkertaisesti tajua ettei kaikki mitä he itse ajattelevat kohteliaisuuksina välttämättä kuulosta siltä muille. Joku voi olla seksuaalisesti mieltynyt lievästä ylipainosta, mutta ei silloin mennä möläyttämään kenellekään mitään "ai kun sulla on komiasti läskiä vyötäröllä" -kommenttia.

Vierailija
38/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Kaverin eksä haukkui joskus rumaksi, olikohan vuonna 2010. Sen jälkeen on varmasti tullut kyllä kommentteja! Selän takana varmasti moni on haukkunut. Ties vaikka eilen kauppareissulla olisi haukuttu! 😁 Kouluvuosina kuulin olevani ruma varmaan joka päivä! Noihin yhdeksään vuoteen mahtuu monta kommenttia rumuudestani 😁😁 Olis pitäny ottaa kaikki letkautukset ulkonäöstäni talteen, niistä olis saanu hyvän kirjan 😂

Vierailija
39/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai Juhani kirjoitti:

Vain rumia sanotaan rumiksi, mutta se ei ole loukkaavaa vaan totuus jonka kanssa sinun on vain elettävä.

No kyllä kauniita ja komeitakin haukutaan rumiksi. Mahdollisesti jopa enemmän kuin rumia tai taviksia.

Minulla oli aikoinaan opiskelukaveri jolla oli joku elämäntehtävä käydä kommentoimassa jotenkin negatiivisesti kaikkien komeiden miesten ulkonäköä. En kyllä vieläkään ymmärrä mitä hän tuolla haki. Yrittikö hän jotenkin luoda itselleen sädekehää ettei olisi ulkonäkökeskeinen vai kokiko vaan että tuollainen ilkeys on sallittua. Outoa käytöstä kuitenkin, kun muuten en hänessä mitään kummallisia piirteitä havainnut.

Vierailija
40/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävelin veljen kanssa puistossa, ja kirjaimellisesti puskista kommentoitiin painosta (alipainon puolella, mihin sain hoitoa).  Veli hämmästyi miten törkeää...Huutaja oli ehkä narkkari, mutta sen verran pensaan peitossa, etten nähnyt millainen mies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä