Olisiko Matti Nykänen voitu pelastaa?
Valitteli huonoa oloa pyykätessään. Jos olisi silloin heti viety lääkäriin, olisiko nyt elossa?
Kommentit (520)
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun näin sen Mozart- elokuvan niin olen aina tietyllä tavalla pitänyt mahdollisuutena sellaista Lasten Mehuhetken Mustaa Enkeliä , ja tarkoitan ihan ihmistä sillä ,sellaista riivattua stalkkeria joka hänellä oli siinä hänellä vainona kintereille; oliko se nyt Saliere ....?
Ja joka kurja yritti sitä kiivaammin tuhota Mozarttia mitä kiihkeämmin hän loi. Toivottavasti ei Helsingissä ollut sellaista sentään, eikä se oikeasti tainnut elämässä myrkyttääkään edes Mozarttia mutta se pelko jäi takaraivoon että aina tommonen tulee jos jossain haistaa jotain todella hyvää ja erikoista.
Matti oli sellainen mäkihypyn Mozart, miljoona hermosolua osui oikeaan kohtaan
Eipä nyt verrata musiikillista neroa ja....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeisen kuva tyttö näyttää ihan enkeliltä Matin kanssa , joka lähetti matkaan Matin.
Ja se nainen joka oli missannut nähdä Matin perutun keikan Kanarialla oli itkenyt vuolaasti viimein nähdessään matin jostain ritilöitten välistä vaan mutta kuitenkin.
Enkeli-Tyttö vei Matin taivaan kotiin.
Eivät enkelit ole pikutyttöjä vaan miehiä - Raamatussakin puhutaan enkeli Gabrielista, Mikaelista ja Rafaelista.
Mitä nää enkeli miehet oikeen tekee?
Kuskaa kuoleita taivaaseen?
Enkeleillä on monenlaista tehtävää, he suojelevat, saattava, ylistävät Jumalaa ja kirkastavat polkua ihmisen käydä. Emme tiedä mutta tarvittaessa heitä mobilisoidaan legioonittain hätiin jos käsky tulee.
Sanotaan että ihmisen elämä vilistää pikakelauksella lopun tullessa ja Matti olisi hypännyt monta mäkeä siellä pesuhuoneessa sitten jos noin. Silmät auki loppuun asti oli pimeässä katselemassa videoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Jeesus pelastaa.
Matti rukoili ennen hyppyjään ja sanoi tahtovansa uskoa ettei kaikki ole tämä täällä vaan on jotain muutakin. Ja sanoi että siihen lankaan en aio langeta että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta täällä. Niin kertoohan se puolen hänestä jossa on hyvät mahikset pelastua ikuisille mäenlaskupaikoillekin.
Voisko joku selittää millainen paikka se ikuinen laskumäki on?
Sielläkö tapaa kaikki ex akkansa joita on pettänyt ja huitonut
Ja siel hengaillaan siivet selässä??
muslimi taivaassa saa sentään nussia:)
Vaikka teidän syntinne olisivat veriruskeita niin silti minä teidät pelastan sanoi Herra. Noin suunnilleen. Saulus eli Paavali oli vainonnut kristittyjä ja tappanut mutta kun Herra ilmestyi hänelle niin kaikki jäi. Ryövärille ristillä Jeesus sanoi : Sinä tulet olemaan tänä päivänä minun kanssani paratiisisssa.
Ja taivaasta Jeesus sanoi : Minä menen valmistamaan teille sijaa että tekin voisitte olla siten siellä minne minä menen.
niin mutta mitä se mu rhaaja tekee siellä taivaassa nyt?
kerro
muslimit panee neitsy itä omassa paratiisissaan
t.appaako se mur haaja neitsyitä siellä jesun taivaassa?
Ei me heti mennä taivaaseen vaan kun ihminen kuolee maallisesta ruumiistaa irtoaa sielu ylösnousemusruumiina ja siirtyy Paratiisiin tai Tuonelaan joitten välillä on kuilu. Emme tiedä mitä siellä tapahtuu koska Jeesus meni saarnaaman vangittuina oleville sieluille ensin Tuonelaan ennenkuin palasi maanpäälle. Mutta vasta viimeisellä tuomiolla meidät kutsutaan kaikki Herran eteen ja riippuen asenteestamme ja uskostamme me saamme jäädä Isän ja Jeesuksen luo tai siirtyä kadotukseen eli eroon Jumalasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä keskustelu jo riitä. Menee asiattomuuksiin.
Samaa mieltä. Kaikki asiallinen on jo sanottu ja nyt pitää vaan puhua puhumisen takia.
Antakaa läheisten surra. Mitään virhettä ei ole tapahtunut, jossittelu on turhaa. Aikuisella ihmisellä on vastuu omasta elämästään ja terveydestään ja komeaahan se on urheilusankarin suorilta jaloilta lähteä.
Kuten eräs sanoi Lusifer on myös ja se on kyllä ollut se sielunvihollinen myös täällä. Ja puhuu muka "omaisten "puolesta tässä tälläkertaa. Suomalaiset surevat myös kollektiivisesti ja heillä on oikeus siihen myös ja vaikka tällä tavalla. Mutta kunhan itse Lusifer vaan pitää kateutensa kurissa ja ei tyssää keskustelua ja mustamaalaa perhettä ja Masaa. Hän toivoo Masasta keskustelun loppuvan ja trollaa täällä uutteraan.
Lucifer täällä hei vaan moi:)
Tuu Matti vaan tänne alakertaan.
On viinaa ja naisia, saalaulaa.
Oon kova fanisi
Kunhan ruikutat, oot luuseri Lusifer. Kirjoittaja ei välttämättä ole luuseri vaan Isän lapsi joka ei vielä oivalla mahdollisuutta ottaa elämää vastaan.
hei uskis ,etkai sinä minua pelkää?
Jos joku, niin Masa etsi kuolemaa.
Kyllä asia on kuulkaa niin, että kaikki elämämme päivät ovat jo etukäteen Luojamme tiedossa ja kun Hän sallii, loppuu elämämme täällä ajassa. Emme itse pysty elämäämme jatkamaan millään keinolla, ellei se ole Jumalan aikataulun mukaista.
huhuu..uskis..lucifeerus..jumalan poika..anyone??
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asia on kuulkaa niin, että kaikki elämämme päivät ovat jo etukäteen Luojamme tiedossa ja kun Hän sallii, loppuu elämämme täällä ajassa. Emme itse pysty elämäämme jatkamaan millään keinolla, ellei se ole Jumalan aikataulun mukaista.
öööh..jos Matti ei ois ryypänny ,se eläis
väitätkö et se on jesuksen tahto että matti ryyppäs ja siksi kuoli?????
G.O.Ds WILL kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jumala korjas Matin taivaaseen
Vierailija kirjoitti:
G.O.Ds WILL kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin oliko se
a)pikkutyttö
b) miespuolinen enkeli
c)jumala
d)viina
kun korjas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G.O.Ds WILL kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin oliko se
a)pikkutyttö
b) miespuolinen enkeli
c)jumala
d)viina
kun korjas?
pikkutyttö
Kuolema on voitettu koska Kristus jolla on Kuoleman ja Tuonelan avaimet voitti ja mitätöi sielujemme kuoleman. Usko tähän ainoastaan niin pelastut. Matti ei ole kuollut vaan maallinen Matti kuoli. Sielu nousi odottamaan Viimeistä matkaa Isän luokse.
Ei kait aikusista miestä voi itseltään pelastaa????!!!!! Alkoholisti on aina alkoholisti, diabeetikko on aina diabeetikko eli jos "suuri sankari" on niin itsekeskeinen, ylimielinen ja tyhmä, että kuvittelee vuosikymmenten takaisien urheilusuoritusten suojaavan hänen terveyttään niin, ettei itse tarvitse muuttaa mitään elämäntavoistaan, niin........ luonnonvalinta!
Ärsyttää muutenkin tämä perisuomalainen juoppojen glorifiointi : Matti oli niin herkkä, kiltti ja ujo, että oli PAKKO plärätä viinan kanssa jotta pystyi toimimaan. Samoilla perusteilla vaimennetaan "sankarin" useat pahoinpitelyt ja parit puukkohippaset! Muistakaa nämä syyt myös silloin jos esim. joku läheisenne joutuu rattijuopon yliajamaksi: "Rattijuoppo on niin kiltti ja herkkä, ettei pysty edes autoa ajamaan selvinpäin kun elämä ei olekkaan niin ruusuista kuin unelmissa!" tms. shaissea!
Vierailija kirjoitti:
Ei kait aikusista miestä voi itseltään pelastaa????!!!!! Alkoholisti on aina alkoholisti, diabeetikko on aina diabeetikko eli jos "suuri sankari" on niin itsekeskeinen, ylimielinen ja tyhmä, että kuvittelee vuosikymmenten takaisien urheilusuoritusten suojaavan hänen terveyttään niin, ettei itse tarvitse muuttaa mitään elämäntavoistaan, niin........ luonnonvalinta!
Ärsyttää muutenkin tämä perisuomalainen juoppojen glorifiointi : Matti oli niin herkkä, kiltti ja ujo, että oli PAKKO plärätä viinan kanssa jotta pystyi toimimaan. Samoilla perusteilla vaimennetaan "sankarin" useat pahoinpitelyt ja parit puukkohippaset! Muistakaa nämä syyt myös silloin jos esim. joku läheisenne joutuu rattijuopon yliajamaksi: "Rattijuoppo on niin kiltti ja herkkä, ettei pysty edes autoa ajamaan selvinpäin kun elämä ei olekkaan niin ruusuista kuin unelmissa!" tms. shaissea!
Niinpä. Vieläkin vihastuttaa se "herkkä,kiltti" ja varmaan myöskin" ujo" viinan kanssa läträäjä mies , joka ajoi pakettiautollaan ne kaksi nuorta siihen mopoautoon kuoliaaksi. Ei kai sekään herkkis kestänyt elämää selvinpäin.
Seiska kyselee jos muistoja Matista. Että silleen.
Vaikka teidän syntinne olisivat veriruskeita niin silti minä teidät pelastan sanoi Herra. Noin suunnilleen. Saulus eli Paavali oli vainonnut kristittyjä ja tappanut mutta kun Herra ilmestyi hänelle niin kaikki jäi. Ryövärille ristillä Jeesus sanoi : Sinä tulet olemaan tänä päivänä minun kanssani paratiisisssa.
Ja taivaasta Jeesus sanoi : Minä menen valmistamaan teille sijaa että tekin voisitte olla siten siellä minne minä menen.