Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Mensan jäsen eli älykäs

Vierailija
06.02.2019 |

Miksi se ärsyttää sinua?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mensan jäsen, osaan silti kirjoittaa toisin kuin sinä.

Vierailija
2/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko avaruus ääretön? Ääreellinen, pyöreä vai mikä? Jos se on ääretön, niin mikä on ääretön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mensan jäsen, osaan silti kirjoittaa toisin kuin sinä.

Minäkin osaan, kirjoittaa nimittäin.

Vierailija
4/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taas uusi trolliketju aiheesta? Ei jaksaisi. Täällä kirjoittelevat kun eivät tunnu edes tietävän, mitä älykkyydellä tarkoitetaan...

Vierailija
5/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma? Samaa levyä toistavat ovat kokemuksieni mukaan hieman yksinkertaisia.

Vierailija
6/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO:ni on 158 ja näytän ihan David Beckhamilta mutta en saa naista, koska en ole väkivaltarikollinen.

T: Kiltti mies 158

Vierailija
7/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ärsyttää sinua?

Toivot vaan.

Vierailija
8/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista Mensalainen, että vain otettu lääke auttaa

Vierailija
9/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tunneäly on tärkeintä ja osaan lukea kissani ajatuksia.

Vierailija
10/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tunneäly on tärkeintä, en edes haluaisi olla muulla tavoin älykäs. Kaikki muuten älykkäät ovat tyhmiä. Tärkeintä on olla tunneälyläs ja onnellinen. Minusta pidetään työpaikalla, koska olen kiltti, empaattinen, hymyileväinen ja leivon aina viikonlopuksi pullia tai kakun. Työpaikallani on yksi matemaattisesti älykäs ja kaikki vihaavat häntä. Ihme kuivakka tyyppi, kerran kerroin yhden tosi hauskan musta laisvitsin eikä se edes nauranut sille ja kaikki muut kyllä nauroivat. Tuo todistaa hyvin sen, ettei älykkäillä ole sosiaalisia taitoja ja huumorintajua ollenkaan. Ovat myös todella ylimielisiä. Itse en voi sietää ylimielisiä ilkimyksiä kun olen itse aina kaikille mukava ja enpaattinen.

Vierailija
11/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole erityisen älykäs, enkä osaa edes kovin hyvä kirjoittamaan. Normimaisterina saatankin vain iloita usein sitä älyllistä ilotulitusta ja kilvoittelua aina toisinaan kun eksyn tälle palstalle ja täällä, on puhe siitä miten älykäs joku on tai miten hänellä on huomattavasti korkeampi älykkyysosamäärä kuin keskimäärin tai vielä paremmin niin, että Suomessa alle 10% omaa vastaavia  Samalla hetkellä kaikki älyn jättiläiset ja mittaamattoman älykkäät löytävät aina tälle palstalle kertomaan, että kuinka he ovat vieläkin älykkäämpiä.

Ja kuten arvannettekin kaikki;  En kuulu Mensaan. -  Jostain syystä olen pitänyt sitä enemmän kaikkien "Wanna be" älykkäiden yhdistyksenä. Mutta näin sanoessani tiedän sanomattakin, että olen vain kateellinen.

Saattaa se niinkin olla. Toisaalta koen kyllä myös helpotusta. Olisi varmasti aika raskasta kestää kaltaisteni keskinkertaisuuksien seuraa, joille älykkyys on edelleen hieman mysteeri ja kysymyksiä herättävä asia.   

Vierailija
12/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti rankkaa olla huippuäkykäs keskivertojen seurassa. Sama asia, kun keskiverto hengaisi kehitysvammaisten kanssa. Saattaisi turhauttaa.

Vierailija
13/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran mensan nettitestin, sain täydet pisteet ja kehoituksen mennä varsinaiseen testiin. En mennyt koska olen liian älykäs tuhlaamaan rahaa testiin josta ei ole minulle minkäänlaista hyötyä.

Vierailija
14/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea ÄO korreloi myös tunneälyn kanssa.

Vierailija
15/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltäydyn uskomasta tuota väitettä, se ei sovi minun käsitykseeni älykkyydestä ja siitä tulee minulle paha mieli. Jokaisella on oikeus tuntea itsensä älykkääksi, tyhmiä ihmisiä ei edes ole olemassa!!!!!!! Kukaan ei ole toista parempi!

Vierailija
16/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltäydyn uskomasta tuota väitettä, se ei sovi minun käsitykseeni älykkyydestä ja siitä tulee minulle paha mieli. Jokaisella on oikeus tuntea itsensä älykkääksi, tyhmiä ihmisiä ei edes ole olemassa!!!!!!! Kukaan ei ole toista parempi!

Älykkyys on korkean tunneälyn edellytys.

Vierailija
17/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Mensan jäsen mutta en ole ollut mukana toiminnassa ainakaan viiteen vuoteen. En todellakaan pidä itseäni kovinkaan älykkäänä ja olen tuntenut aina jonkinlaista alemmuuskompleksia ja siitä kumpuavaa huonoa itsetuntoa. Olin tehnyt Mensan kotitestin ja kaksi kertaa pyrkinyt ennenkuin tärppäsi. Oli erikoista huomata yhteisissä illanvietoissa että poikkeuksellisen suuri osa on ns. pseudo -älykköjä jotka tykkäävät lähinnä puhua itsestään. Sanomattoman diiliin kuuluu tietenkin myös toisten kehuminen, eli lähteenä oleminen. Olin melko hämmästynyt huomiosta, että suurin osa oli melkoisia taukkeja. Koko tuo kokemus opetti kyllä sen, että riitän vajavaisuuksineni itselleni oikein mainiosti.

Vierailija
18/18 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys on korkean tunneälyn edellytys.

Ei ole. Ja mensan testi on huuhaata. T. Kristallikissa ja 11 cm mies