Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon rinnat

Vierailija
06.02.2019 |

Olisiko jollain heittää ideaa miten sanoa loukkaamatta toiselle että pitäisi laittaa rintaliivit päälle?vaimo näki kuvia joita olin koneelle tallentanut.kuvissa näyttelee suurta osaa naiset joilla terhakat tissit ja paidat joista nännit paistavat läpi.no nyt rouva on tämän jälkeen käyttänyt kotona vallan valkoisia t-paitoja ilman liivejä alla joista nännit paistavat läpi.ihankiva muuten mutta kun vaimolla on isot hieman roikkuvat tissit.joten tuo hänen kaunis ajatus sen kiihottavuudesta ei toteudu hänen kohdallaan.. ehkä jopa päinvastoin.en vain tiedä kuinka sen hänelle sanoisin koska en halua loukata kuitenkaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä todellakaan tule mieleen yhtään turvallista tapaa sanoa tuota, käsittelet sen miten tahansa niin aina räjähtää silmille. Neuvoni onkin, että pidät vaan pääsi kiinni. Sitäpaitsi tavallaanhan tämä 'ongelmasi' on itseaiheutettua, joten syytä vaan itseäsi. ;)

Vierailija
2/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten niin itse aiheutettua.tuskinpa vaan jokainen muu ukko haluaa vaimonsa tekevän samaa mistä muuten fantasioi.enkä kyllä ymmärrä miksi alapeukkuja niin paljon.halusin asiallisesti kysyä neuvoa miten olisin loukkaamatta toista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni isohkot, roikkuvat ja pullataikinaiset pisaramallin äititissit, enkä käytä yleensä rintaliivejä.

Jos joku (edes se oma kumppani) tästä jotain negatiivista sanoisi niin en loukkaantuisi, vaan pitäisin pellenä.

Vierailija
4/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten niin itse aiheutettua.tuskinpa vaan jokainen muu ukko haluaa vaimonsa tekevän samaa mistä muuten fantasioi.enkä kyllä ymmärrä miksi alapeukkuja niin paljon.halusin asiallisesti kysyä neuvoa miten olisin loukkaamatta toista.

Ap

Eiköhän se varmin tapa olla loukkaamatta ole että et edes ota asiaa esille.

Vierailija
5/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallentanut koneelle tissikuvia.. voi voi.

Vierailija
6/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallentanut koneelle tissikuvia.. voi voi.

Juu niin tein.eikä rouva edes suuttunut vaan yrittää nyt selvästi näyttää samalta.jotenkin liikuttavaa siis mutta ei toimivaa.

Vierailija
7/9 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen kotona ilman rintsikoita, koska rintsikat ahdistavat ja tuntuvat epämukavilta, vaikka ovat oikeankokoiset- ja malliset. En todellakaan luule näyttäväni seksikkäältä. Päinvastoin. Minulla on myös isot ja painavat roikkurinnat. Ehkä vaimosi on huomannut saman? 

Vierailija
8/9 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malliesimerkki idioottimiehestä taas kerran, ihmettelen että sulla ylipäänsä on vaimo.

Vierailija
9/9 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole väärän kokoisia tai -mallisia rintoja vielä nähnyt/hyväillyt. Kaikki ne ovat omalla tavalla kauniita ja naisellisia. Kurkkaa peiliin, täydellisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi