Keskustellaanko niin kuin karikatyyriset englantilaiset - yltiöpäisen kohteliaasti ja viljellään varovaisia kiitoksia joka saumaan?
Kommentit (54)
Are you speaking on your new white slim line telephone?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tulet lukemaan ketjua odottaen jotain hauskaa ja sitten huomaat kirjoittavasti itse jokaisen sähköpostin juuri samalla tavalla... 😨. Kenties kyllä harvemmin käyttäen sanaa "peijakainen"!
Olen vallan hämmentynyt.
Tämä viesti aiheutti minussa naurahduksen häiveen. Pienen hohotuksen, ellen sanoisi.
Minä taasen pöyristyin, tunsin itseni perin säikähtäneeksi. Todella toivon piruparan liioitelleen.
Voisimmeko keskustella jostain todella kiinnostavasta, armaat? Meidän ihanassa maassa tapahtuu niin paljon, eikö vain? En tietenkään ole kiinnostunut. Sehän olisi moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Are you speaking on your new white slim line telephone?
... with last number redial.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa denssii😩 tää nikkis on totally not lit🤕
Jonathan-kulta! Olemme ajatelleet katsella sinulle sopivaa sisäoppilaitosta. Miltä Essex kuulostaisi?
Panen vastaan, jos suonette. Ehdotan että lähetämme hänet Yorkshireen Rosemary-tätin maatilalle keritsemään lampaita. Olen varma että täti saa hänet ruotuun, paremmin kuin muuan sisäoppilaitos, joka ei hyvä Violet, tehnyt sinullekaan hyvää, muistathan ne pöyristyttävät kokeilusi. Hyvänen aika, emme voi altistaa Jonathania sille kaikelle, ei vielä.
Herran tähden, kellohan on jo yksitoista.
Jonathan, kultaseni, tuotko mamille kuumaa kaakaota.
Jumalan tähden, olkaa vaiti, yritän nukkua.
Kiitos.
Hyvää huomenta makeasydämet, haluaisin jatkaa mielenkiintoista keskusteluamme, ellette pahastu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta makeasydämet, haluaisin jatkaa mielenkiintoista keskusteluamme, ellette pahastu.
Hyvää iltaa, kultaseni. Olen todella pahoillani, etten vastannut yhtään aiemmin! Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi. Onhan sinulla kaikki hyvin?
Hetken vielä teellä, sori siitä. T. Stubbb
The Bukée residence, the Lady of the house speaking!