Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskustellaanko niin kuin karikatyyriset englantilaiset - yltiöpäisen kohteliaasti ja viljellään varovaisia kiitoksia joka saumaan?

Vierailija
06.02.2019 |

Voisimmeko tehdä niin, kiitos?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista kirjoitti:

Paska haisee😩😩👌🔥😂

Voi, mitä puheita, nuori leidi! Pöllämystytät koko ketjun! Ja mitä ovat nuo merkit, liekkejä ja irvailuja... vain anteeksipyyntö voi korjata mielipahamme.

Vierailija
22/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista kirjoitti:

Paska haisee😩😩👌🔥😂

No mutta, sepä ihastuttavaa! Paskan tuoksuhan piristää päivää kivasti, vai kuinka? 

Piristää kyllä kivasti, siinä olet oikeassa mutta ei oo kyllä pirin voittanutta, eikö niin?

Oi kuinka intresanttia! Itse tykkään nauttia piriä teen, skonssien ja sherryn kanssa. Entäpä Sinä? 

Oi, mikä kulinaristinen makunautinto! Piri käy mitä parhaimmiten teen, skonssien ja sherryn kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bruhh mitä vittuu karikatyylinen ees tarkottaa 😂😂😂😂👌

Esimerkiksi Sinun isäsi oli karikatyylinen kun sinua teki.

Hän lienee ollut karikatyylinen moukka, eikö vain, kultaseni?

Vierailija
24/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista kirjoitti:

Paska haisee😩😩👌🔥😂

No mutta, sepä ihastuttavaa! Paskan tuoksuhan piristää päivää kivasti, vai kuinka? 

Piristää kyllä kivasti, siinä olet oikeassa mutta ei oo kyllä pirin voittanutta, eikö niin?

Oi kuinka intresanttia! Itse tykkään nauttia piriä teen, skonssien ja sherryn kanssa. Entäpä Sinä? 

Oi, mikä kulinaristinen makunautinto! Piri käy mitä parhaimmiten teen, skonssien ja sherryn kanssa!

Minä olen tuo teen ja sherryn ehdottaja. On erittäin hauskaa ja miellyttävää saada tutustua teihin kaikkiin. En ole itse asiassa varma, voiko sherryä ja teetä nauttia yhtäaikaa. Pahoittelen, jos sanoin väärin! Olisiko kenelläkään ystävällisellä palstalaisella tietoa asiasta? Kiitän mitä nöyrimmin jo etukäteen!

Vierailija
25/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista kirjoitti:

Paska haisee😩😩👌🔥😂

Vai mitä mieltä olette, jos saa kysyä?

Vierailija
26/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. On erinomaisen miellyttävää tavata kohteliaita ja sivistyneitä kanssaihmisiä, näin talvisaikaan, höyryävän teekupposen äärellä. Anteeksi, voisitteko ystävällisesti ojentaa minulle sokeriastian, kiitos. Pahoittelen vaivannäköä.

Olepa hyvä, kuomaseni. Saisinko ojentaa myös kurkkuvoileivän, tai ehkäpä skonssin?

Vierailija
27/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista kirjoitti:

Paska haisee😩😩👌🔥😂

Voi, mitä puheita, nuori leidi! Pöllämystytät koko ketjun! Ja mitä ovat nuo merkit, liekkejä ja irvailuja... vain anteeksipyyntö voi korjata mielipahamme.

Sorry bruh ei ollu pilaa tätä ketjuu 😩👌🆘️

Vierailija
28/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, anteeksi etten huomannut tätä ketjua aikaisemmin! Mitäs teidän päiväänne kuuluu? 

Ketju haisee paskalle😿

Peijakas, vanha Jeeves taisi päästää pumpan. Suonet anteeksi, hän söi aamiaiseksi jotain sopimatonta

.

Vierailija
29/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäänpä, että minä olen nyt kiireinen.

Hetkinen, kenties voin jäädäkin toviksi.

Kiitos sinun ajastasi, lemmikki. Olet kaikkein kiltein.

30/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys, kiva nähdä teitä kaikkia, kuinka voitte? Tämä viestiketju sai minut hymyilemään, kiitos hauskojen kommenttienne! Olisiko teetä mahdollisesti vielä jäljellä, ottaisin mielelläni kupillisen, jos siitä ei ole liikaa vaivaa, kiitos. Onko teillä mitään mukavia suunnitelmia viikonloppuna, jos saa kysyä? 

Vierailija
31/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia säitä teilläpäin on? Täällä satoi aamulla lunta, eikä kaikkia teitä oltu vielä aurattu. Se oli kertakaikkisen ihastuttavaa. No, oikeasti minua harmitti vähäsen. Voi anteeksi, toivottavasti en ollut töykeä! Kyllähän auraajat tekevät parhaansa.

Vierailija
32/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista kirjoitti:

Paska haisee😩😩👌🔥😂

Minä olen tuo teen ja sherryn ehdottaja. On erittäin hauskaa ja miellyttävää saada tutustua teihin kaikkiin. En ole itse asiassa varma, voiko sherryä ja teetä nauttia yhtäaikaa. Pahoittelen, jos sanoin väärin! Olisiko kenelläkään ystävällisellä palstalaisella tietoa asiasta? Kiitän mitä nöyrimmin jo etukäteen!

Anteeksi, en tiedä mitä tarkoitat. Saanko kaataa lisää?

Himputti, kihti peijakas taas muistuttaa itsestään.

Älä huoli kultaseni, keksiä?

Vierailija
33/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peijakas, unhoitin kalvosinnappini piirongin päälle. Suokaa anteeksi! Käyn hakemassa ne pikimmiten. Jos suotte niin haen kalvosinnappini piirongin päältä? Se vie vain kotvan.

Pikku Tim keittää teille sillä välin teetä. Otatteko siimenillä vai ilman?

Vierailija
34/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu vain hyvää, kiitos ystäväni.

Ottaisin teetä voi kiitos. Mutta ilman inkivääriä, sillä se ei sovi masennuslääkkeideni kanssa yhteen.

Vierailija
35/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulet lukemaan ketjua odottaen jotain hauskaa ja sitten huomaat kirjoittavasti itse jokaisen sähköpostin juuri samalla tavalla... 😨. Kenties kyllä harvemmin käyttäen sanaa "peijakainen"!

Olen vallan hämmentynyt.

Vierailija
36/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa denssii😩 tää nikkis on totally not lit🤕

Jonathan-kulta! Olemme ajatelleet katsella sinulle sopivaa sisäoppilaitosta. Miltä Essex kuulostaisi?

Vierailija
37/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulet lukemaan ketjua odottaen jotain hauskaa ja sitten huomaat kirjoittavasti itse jokaisen sähköpostin juuri samalla tavalla... 😨. Kenties kyllä harvemmin käyttäen sanaa "peijakainen"!

Olen vallan hämmentynyt.

Tämä viesti aiheutti minussa naurahduksen häiveen. Pienen hohotuksen, ellen sanoisi.

Vierailija
38/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa denssii😩 tää nikkis on totally not lit🤕

Jonathan-kulta! Olemme ajatelleet katsella sinulle sopivaa sisäoppilaitosta. Miltä Essex kuulostaisi?

Äiti kultaisin, se kuulostaa aivan ihanalta ajatukselta!

Vierailija
39/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suokaa anteeksi, en tahtoisi olla vaivaksi , mutta saanko liittyä mielenkiintoiseen keskusteluunne?

Olen varma, että pieni tee hetki keskustelun ohella virkistää , eikö totta?

Voi sulaisipa tuo lumi pian ja paljastaisi kauniit ruusupenkit ja koko kesäisen puutarhan loiston. Pidättekö puutarhan hoitamisesta?

Vierailija
40/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpyyn aika lähestyy. Toivottavasti unenne ovat maittavia ensi yönä.