Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan hirveää XDDD Kerron mikä

Vierailija
06.02.2019 |

Olin innoissani söpön ja mukavan miekkosen tapaamisesta (ei treffit) ja kirjoitin asiasta someen koska halusin jakaa ajatuksiani XD En maininnut mitään nimiä enkä pienintäkään tunnistettavaa seikkaa XD

Pidin itsestäänselvyytenä, ettei miekkonen tule koskaan näkemään tekstiä (joka oli siis ainoastaan positiivinen), mutta hetken päästä tajusin, etten voi pitää asiaa itsestäänselvyytenä koska ensimmäinen eksänikin on käynyt vakoilemassa somejani ja kertonut siitä minulle itse XD

Poistin tekstin, mutta nyt olen peloissani koska mitäs jos miekkonen on salapoliisi ja käynyt tutkimassa someni XDD

Onneksi minua ei löydä kyseisestä paikasta omalla nimelläni ja todennäköisyys katastrofille on muutenkin erittäin pieni. Mutta voi kamala kun ei voi tietää XD

Tapaan miekkosen pian taas, erään asian takia, ei siis treffit edelleenkään XD Hän on muutenkin varattu ja se v#tuttaa XD Vaikka ei hän välttämättä olisi edes oikeasti miekkonen, josta haluaisin miekkosystävän.

Ehkä olen enemmänkin v#ttuuntunut koska minusta halutaan AINA pelkkää pintaa ja haluaisin kokea miltä tuntuu olla rakastettu! Ja v#tuttaa että miekkonen on jonkun kanssa ja kukaan ei ole minun kanssani ikinä!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDDDD

Vierailija
2/5 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan oli.

Vierailija
4/5 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik. Apua. Miten tästä eteenpäin. Auttakee, auttakee! Mitä miekkonen mahtaa nyt ajatella vai ajatteleeko mitään? Iik!

Vierailija
5/5 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iik. Apua. Miten tästä eteenpäin. Auttakee, auttakee! Mitä miekkonen mahtaa nyt ajatella vai ajatteleeko mitään? Iik!

XDDDD