Mistä apua, kun miesystävää kuvottaa kuukautiseni niin että se häiritsee normaalia elämää?
Kuukautisten aikaan en voi juuri olla hänen luonaan. Jos satun käymään, niin en saa käyttää hänen vessaansa vaan pitää käydä taloyhtiön vessassa. Hän varmistaa aina että onhan kaikki tamponit, siteet ja muu "ällöttävä" niin ettei ole hänen näkyvillään.
Kerran menkat tulivat etuajassa kun olin hänen luonaan yötä ja verta tippui lakanaan joku 2cm * 2cm läntti. Mies melkein oksensi ja käski viemään lakanan ulkoroskikseen.
Meille oli varattuna lomareissu, mutta se piti perua koska kuukautiseni alkoivat silloin (ovat hyvin epäsäännölliset joten en osannut ennakoida) Mies ei olisi kestänyt olla samassa hotellihuoneessa silloin ja käyttää yhteistä wc-tilaa.
Muuten veri ei häntä hetkauta mitenkään, esim. leikkasi kerran palan sormestaan ja verta tuli kuin härän kurkusta. Kääri sen tyynesti pakettiin ja jatkoi hommia.
Mitä tälle asialle voisi tehdä kun vaikeuttaa jo normaalia elämää?
Kommentit (33)
Heivaat pihalle tuollaisen urpon. Noin lapsellisen "miehen" kanssa yhteiselosta ei tule mitään. Nyt järki käteen.
Jätä tuollainen lapsellinen kloppi ja hanki itsellesi mies.
Pyydä sitä rakentamaan sulle kuukautismaja johon hän voi aina teljetä sinut menkkojen ajaksi.
Mä oon ollut 20 vuotta miehen kanssa joka joka kk saa hepulin jos vaikka pyttyyn on jäänyt tippakin verta tai kun meen suihkuun ja jätän rätin paperiin käärittynä johonkin, niin saa kohtauksen. Ei ole ikinä ostanut siteitä tms vaikka pyydän. Parannan jatkuvasti, ei se pääse huomauttamaan ollenkaan niin usein..
Taitaa mies olla afrikasta. Siellä joissain heimoissa toi on normaalia käytöstä.
On kyllä yökköjä ne menkat. Tehkää selkeät säännöt. Pidät sen menkkatoosan poissa, niiden aikana.
Minulla oli tuollainen miesystävä lyhyen aikaa. Se irvisteleminen ja väistely oli suunnilleen samanlaista kuin tietynikäisillä pikkupojilla, jotka eivät siedä tyttöjä lähelläkään. Hän oli aikaisemmin kertonut minulle, että hän ei ollut koskenut ex-vaimoonsa kertaakaan sen jälkeen, kun oli kuullut tämän olevan raskaana, joten ilmeisesti naisen keho oli hänelle vaikea asia kaikin tavoin. Hän piti itseään jotenkin hienona ihmisenä tämän vuoksi.
Tämä mies inhosi myös sairaita ihmisiä. Hän ei edes pystynyt toivottamaan kenellekään paranemisia, eikä ollut kuulevinaankaan koko asiaa. Hänen oma flunssansa oli maailmanluokan katastrofi. Masokismi ja aikuisvauvahaaveet (minulle ehdottomia turn-offeja) eivät enää hämmästyttäneet minua tämän jälkeen, ja nopeasti nostin kytkintä.
Sinulta haluan kysyä tämän: mikä hieno ominaisuus miesystävässäsi kompensoi sen, että hän kohtelee sinua 25 % ajasta kuin törkimys kohtelee spitaalista?
No kukkuu. Ihanko tosissaan ketään muuta et saanut? Itse ehkä ottaisin mieluummin vaikka hampaattoman juopon sillan alta, jos nyt joku on pakko saada.
Varmaan odottelisin exittiäni seuraaviin menkkoihin asti ja jättäisin vähän terveisiä sinne tänne. Tai lähettelisin päivittäin aiheeseen liittyviä kuvia ja ilahduttaisin informaatioiskuilla. Tai tilannekuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tuollainen miesystävä lyhyen aikaa. Se irvisteleminen ja väistely oli suunnilleen samanlaista kuin tietynikäisillä pikkupojilla, jotka eivät siedä tyttöjä lähelläkään. Hän oli aikaisemmin kertonut minulle, että hän ei ollut koskenut ex-vaimoonsa kertaakaan sen jälkeen, kun oli kuullut tämän olevan raskaana, joten ilmeisesti naisen keho oli hänelle vaikea asia kaikin tavoin. Hän piti itseään jotenkin hienona ihmisenä tämän vuoksi.
Tämä mies inhosi myös sairaita ihmisiä. Hän ei edes pystynyt toivottamaan kenellekään paranemisia, eikä ollut kuulevinaankaan koko asiaa. Hänen oma flunssansa oli maailmanluokan katastrofi. Masokismi ja aikuisvauvahaaveet (minulle ehdottomia turn-offeja) eivät enää hämmästyttäneet minua tämän jälkeen, ja nopeasti nostin kytkintä.
Sinulta haluan kysyä tämän: mikä hieno ominaisuus miesystävässäsi kompensoi sen, että hän kohtelee sinua 25 % ajasta kuin törkimys kohtelee spitaalista?
Jestas. Miten tällainen on voinut saada naisen raskaaksi??
Vierailija kirjoitti:
No kukkuu. Ihanko tosissaan ketään muuta et saanut? Itse ehkä ottaisin mieluummin vaikka hampaattoman juopon sillan alta, jos nyt joku on pakko saada.
Varmaan odottelisin exittiäni seuraaviin menkkoihin asti ja jättäisin vähän terveisiä sinne tänne. Tai lähettelisin päivittäin aiheeseen liittyviä kuvia ja ilahduttaisin informaatioiskuilla. Tai tilannekuvilla.
"On ihanaa olla ilkeä!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas. Miten tällainen on voinut saada naisen raskaaksi??
Kaksikin naista peräti, toisen heistä kahdesti. Kaikenlaisia kummajaisia on. Eikös Elviksestäkin kerrota, että hän lopetti seksin Priscillan kanssa lopullisesti, kun tämä tuli raskaaksi?
Kuulostaa rahvaanomaiselta.