Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kenen mies ei suostu tekemään lumitöitä?

Vierailija
06.02.2019 |

Asutaan pienessä taloyhtiössä, jossa asukkaat tekevät itse lumityöt, ja mies ei vaan suostu vapaaehtoisesti tekemään lumitöitä. Jos jotain tekee, niin hätäisesti jotain vähän sinnepäin. Ei tee kunnolla kuten esim nsaprit. Ainoastaan hirveän riidan päätteeksi ne hoitaa. En jaksa enää. Olen itse ollut isossa leikkauksessa viime kuussa ja vielä toipilaana siitä, ja joudun lumityöt kuitenkin tekemään, jotta pääsen autolla lääkäriin. Useamman kerran jäin auton kanssa jumiin pihaan kun olin siinä kunnossa, että hyvä kun just autolla pääsin ajamaan. Naapurit oli tietty tosi vihaisia kun eivät päässeet edes pihasta ulos, kun olin tiellä!
Edelleenkään en saisi raskaita lumitöitä tehdä, tiedän, mutta on hieman pakko. Hitaasti täytyy vaan pikkuhiljaa varovasti koittaa tehdä. Samoin joudun hiekoituksen itse hoitamaan. Mies ei sitä tee välttämättä vaikka useamman kerran pyytäisin.
Olen päättänyt etsiä uutta asuntoa, joko yksin lasten kanssa tai sitten esim kerrostaloasuntoa, jolloin lumitöitä ei tarvi itse tehdä. Mieshän ei ole aiemmin ollut missään nimessä halukas asumaan kerrostalossa. Miten saada mies tajuamaan, ettei näin voi jatkua?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ”mies” sulla

Vierailija
2/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin suunnittelupöydän ääreen. Ei ota tulta tämä provo.

Vierailija
4/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kyllä aika peruslaiska miesvihaprovo tulilla. Liian vahvasti pelattu uhriutumiskortti, melko läpinäkyvä ja väkinäinen tarina. 1/5, ei jatkoon.

Ikävä kyllä tämä on totisinta totta... On kyllä niin uskomatonta minustakin että ihan oikeasti pitää varmaan alkaa suunnitella eroa. Käsittämätöntä käytöstä mieheltä. Eikä riidat ja sanomiset auta, enkö edes jaksa niitä enää, joten mitä jää jäljelle? Ja kyseessä siis täysin fyysisesti terve suht nuori mies, joten ei siinä mielessä pitäisi olla mitään estettä.

T. Ap

Vierailija
5/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi tuollaista. Ukko vaihtoon.

Vierailija
6/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuohon voi sanoa?

Vierailija
7/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v...n pakko niitä lumitöitä on tehdä?  Jos taloyhtiö on niin pihi, että ei raski ottaa lumihommiin huoltoyhtiötä tms., niin hoitakoot itse ne porukat ketkä tykkää säästää. Asunto-osakeyhtiössä ei voi pakottaa lumitöihin. Lumitöistä vastataan yhteisesti - jos joku ei halua niitä tehdä, tekevät muut tai taloyhtiö maksaa sen teettämisen.

Vierailija
8/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ero tietysti, mies ei välitä sinusta tai perheestään pätkääkään. Valitset sitten seuraavan fiksummin.

Vierailija
9/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tuntee itsensä ihan oudoksi, kun saan suoranaista tyydytystä lumitöistä. On se vaan niin hienon näköistä kun on saanut kolalla raivattua siistin kulkuväylän ja näkee sen lumikasan minne on ne ylimääräiset työntänyt.

Vierailija
10/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaat jonkun koulupojan tekemään sinun asuntosi kohdalla lumityöt.

Meidän suunnalla reipas nuori tekee lumitöitä 10-20 eurolla riippuen alueesta.

Miehesikin suostuu varmasti mielellään kustantamaan tämän.

Vierailija
11/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä v...n pakko niitä lumitöitä on tehdä?  Jos taloyhtiö on niin pihi, että ei raski ottaa lumihommiin huoltoyhtiötä tms., niin hoitakoot itse ne porukat ketkä tykkää säästää. Asunto-osakeyhtiössä ei voi pakottaa lumitöihin. Lumitöistä vastataan yhteisesti - jos joku ei halua niitä tehdä, tekevät muut tai taloyhtiö maksaa sen teettämisen.

Näin miehenikin ilmeisesti ajattelee, käytäntö on kuitenkin toinen. Ei niitä lumitöitä kukaan tee, jos me emme tee. Joten menen niitä nyt tuonne pihalle itku kurkussa tekemään.. T.Ap

Vierailija
12/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se mies itse käy missään niin, että ei pääse sillä autolla pihasta? joudutko silloinkin tehdä lumityöt hänelle? nyt ei jotenkin ihan uppoa... 

Vierailija
13/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko myös tarvittaessa aamulla suht aikaisin tekemään? Voisin tietty laittaa paikalliseen facebook-ryhmään kyselyn... Tympii silti ihan suunnattomasti tuo mies. Miksi ei olisi itse voinut huolehtia jonkun muun tekemään lumityöt, jos ei itse viitsi? No ei varmaan viitsi sitäkään tehdä. T Ap

Vierailija
14/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko myös tarvittaessa aamulla suht aikaisin tekemään? Voisin tietty laittaa paikalliseen facebook-ryhmään kyselyn... Tympii silti ihan suunnattomasti tuo mies. Miksi ei olisi itse voinut huolehtia jonkun muun tekemään lumityöt, jos ei itse viitsi? No ei varmaan viitsi sitäkään tehdä. T Ap

entä jos jätät vaan tekemättä. katsot mitä tapahtuu. seuraamuksista viis. ehkä mies herää sitten. 

Vierailija
15/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa näistä on provoja toki, mutta suomalaisilta nykynaisilta on karannut mopo täysin käsistä parisuhdeasioissa. Jos miehen lumityöeffortti ei tyydytä naisen vaatimuksia, niin aletaan välittömästi suunnitella eroa ja pyydetään erosympatioita tuntemattomilta ihmisiltä (ja trolleilta) nettifoorumilla. Juu, tiedän että melkoisella todennäköisyydellä ruokin tässä itsekin trollia, mutta totta toinen puoli.

Vierailija
16/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö se mies itse käy missään niin, että ei pääse sillä autolla pihasta? joudutko silloinkin tehdä lumityöt hänelle? nyt ei jotenkin ihan uppoa... 

Omalla työautoaan pääsee pihasta, kun on iso auto, jossa isot renkaat ja on vielä nelivetoinen. Meidän toinen auto pienempi ja etuvetoinen.. Joo tämä niin absurdia, että turhaan edes tänne kirjoittelen, tulee vaan pahempi mieli kun lukee näitä viestejä. T. Ap

Vierailija
17/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälläkin aikoinaan maistui lumityöt vasta kun kaatui kaljakassien kanssa ja pulloja rikki.

Vierailija
18/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan patologiselta mieslapselta. Ero auttaa.

Vierailija
19/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero ja käske miehen hankkia itselleen eutanasia! Eihän tuollaisella ihmisellä ole ihmisarvoa eikä oikeutta onneen, jos ei lumityöt maistu!!!!

Huutonaurua.

Vierailija
20/54 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun! "Kyllä ne juhannukseksi sulaa"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä