Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä, täytän kohta 40!

Vierailija
06.02.2019 |

Ja olen ollut yhdynnässä vain yhden miehen kanssa, jonka kanssa seksielämä nykyään kuollut mutta arki pyörii lasten kanssa Ok. Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule mun kanssa paneskelemaan?

Vierailija
22/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta kun ei ole varaa ottaa lomaa ja levätä kaiken keskellä.

Tiedän tämän niin hyvin. Kaikki teknologia on ympärillä helpottamassa elämää, mutta tahti on kova.

Joku tässä ei vaan täsmää ja ei tämä ole tervettä tai hyvinvointia.

Tämän takiako pitäisi kärsiä ja elää.

Omat vanhemmat on kuolleet jo. Ei isovanhempien tarvinnut raataa näin ja vuolla pois vapaa-ajastaan.

Nyt taas kahvilta töihin valittamasta...

Voimia kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään halua enää seksiä, haluaisin vain saada omaa aikaa olla rauhassa ja vapaasti. Ap

Vierailija
24/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä muka on tapahtunut kun näin on käynyt?

Vierailija
25/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsesäälinen valitukseni asenteena hyvinkin voi olla yksi juurisyy tilanteeseen. Mutta en vain jaksa enää muuta, työ ja lapset (tai perhe-elämä ylipätään) vievät kaikki voimat. Tässä on vain liian paljon jaksettavaa, luonteelleni olisi sopinut paljon paremmin pysyä lapsettomana ja sinkkuna. Ap

ap et ole ainoa.

Rakastan lapsiani, mutta ymmärrän 100% kaikkia niitä jotka jättää lapset tekemättä.

Ehkä jos taloudellinen tilanne olisi eri. Olemme molemmat miehen kanssa ihan väsyneitä töiden jälkeen ja tuntuu aina sille että lapset jäävät täysin paitsioon. En jaksa tarjota virikkeitä tai seuraa täysillä voimillani.

Muutama vuosi sitten olin energisempi. Tiedän mitä vanhuus pahimmillaan tulee olemaan. Alati jatkuvaa väsymystä ja omista rakkaista harrastuksista luopumista.

En vaan tiennyt nuorempana että minä tulen väsymään ja tarvitsen enemmän lepoa.

Sama täällä. Jos olisi ostovoimaa niin ottaisin ihan terveyden puolesta lomaa ja perheen hyvinvoinnin vuoksi myös.

Tämä johtaa eroon tai lasten psyykkisiin ongelmiin tulevaisuudessa.

Vierailija
26/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä muka on tapahtunut kun näin on käynyt?

En vain jaksa enää oman ajan ja rauhan puutetta tai vähyyttä, sitä että kaikki jaksaminen menee muille eikä aikaa eikä voimia keskittyä itsestä huolehtimiseen ja omiin asioihin ole kuin murto-osa siitä mitä haluaisi. Ap

Vierailija
27/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä neljässäkymmenessä ihan oikeasti on sellaista ettet ”kestä”?

Tuntuu kuitenkin toisistaan irrallisilta esittämäsi asiat.

Vierailija
29/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä neljässäkymmenessä ihan oikeasti on sellaista ettet ”kestä”?

Tuntuu kuitenkin toisistaan irrallisilta esittämäsi asiat.

Sitä että alan olla vanha ja elämä pilalla, mahdollisuudet hukattu. Ap

Vierailija
30/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisesi nainen elää yleensä seksuaalisuutensa kuuminta vaihetta. Harmi jos miehesi ei tätä tajua.

Itse olen kyllä paksunahkainen sika, joka on vietellyt lukuisia kaltaisiasi puutteessa olevia naisia. En siis mikään parisuhde mies. Nämä rouvat kun oppivat luottamaan, että saavat seksissä minulta mitä haluavat, niin kaikki estot karisee ja meno on villiä. Yksikin rouva sanoi alussa olevansa sellainen kerran viikossa nainen. Vähän myöhemmin hän ihmetteli, että miten hänestä on voinut näin kyltymätön, että voisi olla sängyssä päivät pitkät ja kolme kertaa päivässä ei riitä alkuunkaan.

Minua on turha moralisoida. Olen kovaan käyttöön luotu mies, joka on oikein tyytyväinen itseensä ja elämäänsä. Aina on ollut selvää naisille alusta saakka, että parisuhdetta ei tule kyseeseen. Naiset taas ovat halunneet seksiä ja hyväksyneet ehtoni. Reilu peli.

Vierailija
32/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kova paikka kun tajuaa että on keskinkertainen tai että ei jaksanut ehkä panostaa tarpeeksi, vaikka totuus on että kaikkensa antoi kuitenkin.

Elämässä vain harva onnistuu siinä mihin lähtee. Siksi sosialismi on se juttu.

Todella harva itse on oman onnensa seppä. Meille aina valehdellaan siitä ja nuorille juotetaan sitä myrkkyä että uskoisivat itseensä. Siten he uskovat.

Nelikymppisinä ovat totaalisen pettyneitä valheisiin ja tajuavat pettyneinä oman keskinkertaisuutensa.

Sosialismi on se ratkaisu ja että tyydytään niihin pieniin asioihin elämässä. Pieniin onnistumisiin.

Harvasta tulee superstaraa. Onneksi meillä on unet joihin voi joka yö vaipua.

Vierailija
33/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi ovat kohta teinejä ja osaavat lämmittää itselleen ruokaa, pestä pyykkinsä itse, kulkea harrastuksiin itse jne. Sulle jää sitten enemmän omaa aikaa. Jossain vaiheessa lapsesi muuttavat omilleen ja saat entistä enemmän tehdä asioita, joita itse haluat. Nyt vaan elät vielä vaihetta, jossa perhe sitoo paljon.

Vierailija
34/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisesi nainen elää yleensä seksuaalisuutensa kuuminta vaihetta. Harmi jos miehesi ei tätä tajua.

Itse olen kyllä paksunahkainen sika, joka on vietellyt lukuisia kaltaisiasi puutteessa olevia naisia. En siis mikään parisuhde mies. Nämä rouvat kun oppivat luottamaan, että saavat seksissä minulta mitä haluavat, niin kaikki estot karisee ja meno on villiä. Yksikin rouva sanoi alussa olevansa sellainen kerran viikossa nainen. Vähän myöhemmin hän ihmetteli, että miten hänestä on voinut näin kyltymätön, että voisi olla sängyssä päivät pitkät ja kolme kertaa päivässä ei riitä alkuunkaan.

Minua on turha moralisoida. Olen kovaan käyttöön luotu mies, joka on oikein tyytyväinen itseensä ja elämäänsä. Aina on ollut selvää naisille alusta saakka, että parisuhdetta ei tule kyseeseen. Naiset taas ovat halunneet seksiä ja hyväksyneet ehtoni. Reilu peli.

Minulla sama homma mutta olen työtön. En muuten saisi aikaan harrastamaan seksiä yli seitsemäntoista naisen kanssa päivässä parhaimmillaan. Ja tällähän myös tienaa ihan kivasti taskurahaa.

Olen niinsanottu panomies ja herrasmies.

Jos tulee ongelmia mustasukkaisten aviomiesten kanssa niin pistän nekin nippuun. Kaksi kertaa olen saanut puukosta yllättäen, mutta selvinnyt ja esittelen mieluusti haavojani ladyille.

Eksoottisen ulkonäköni olen saanut äidiltäni, joka on Argentiinasta. Olen siis tumma ja tulinen sekä kova strippaamaan.

Vierailija
35/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi ovat kohta teinejä ja osaavat lämmittää itselleen ruokaa, pestä pyykkinsä itse, kulkea harrastuksiin itse jne. Sulle jää sitten enemmän omaa aikaa. Jossain vaiheessa lapsesi muuttavat omilleen ja saat entistä enemmän tehdä asioita, joita itse haluat. Nyt vaan elät vielä vaihetta, jossa perhe sitoo paljon.

On 10 vuotta siihen että nuorin on teini. Ap

Vierailija
36/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä uskomatonta tyhmyyttä sulta pukata niitä lapsia vaan maailmaan, vaikka et olisi ilmeisesti yhtäkään edes jaksanut. No, sitä saa mitä tilaa.

T. Yhden teinin äiti, 34v. ja parisuhde voi todella hyvin

Vierailija
37/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä uskomatonta tyhmyyttä sulta pukata niitä lapsia vaan maailmaan, vaikka et olisi ilmeisesti yhtäkään edes jaksanut. No, sitä saa mitä tilaa.

T. Yhden teinin äiti, 34v. ja parisuhde voi todella hyvin

Niinpä. Saanko kysyä, oletko parisuhteessa lapsesi isän kanssa? Ap

Vierailija
38/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole todennäköisesti mistään testosteroniarvoista, kun yhdessä ollaan oltu koko nuoruus ja aikuisuus ja toinen ei enää halua. Kyseessä on suurimmassa osassa tapauksia ihan vain kyllästyminen, se halu ei kohdistu omaan kumppaniin. Tällaisia pareja on pilvin pimein ja suurin osa pareista, jotka ovat aloittaaneet suhteen siinä 20 ikävuoden tienoilla. 

Olen sitä mieltä, että ikinä ei kannata sitoutua siihen ensimmmäiseen, koska niin paljon jää kokematta ja näkemättä tästä elämästä. Ja niitä kokemuksia ei saa mistään muualta.

Mitä Ap:n tilanteeseen tulee niin olen pahoillani, mikään ei riko ihmistä niin paljon kuin jatkuva torjuminen. Siksi varmaan Ap:n omakin seksuaalisuus tuntuu kuolleelta. Suosittelen, että etsit itsellesi seksiseuraa, kerran miehesi ei halua. et voi miestäsi pakottaa, mutta mikään ei myöskään velvoita olemaan ilman. Kysy mieheltäsi, että sopiiko tämä ja jos ei sovi niin mies saanee kertoa, että odottaako sinun ryhtyvän selibaattiin, haluaako erota vai mikä on tilanne. Kenelläkään ei ole oikeutta vaatia toiselta selibaattia, seksuaalisuutta ei voi riistää pois toiselta ihmiseltä kiristämällä tai muillakaan keinoilla.

Vierailija
39/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä emme ole selibaatissa vaan menossa on vaihe ja ettei pitkässä suhteessa vain jaksa kiinnostaa yms.

Ja kuten sanoin, en halua minäkään enää seksiä kenenkään kanssa, fyysiset tarpeet osaan purkaa yksinkin. Joten miksi minun kannattaisi alkaa etsiä seksiseuraa muualta, jos ja kun eniten haluaisin vain olla yksin ja rauhassa ? Ap

Vierailija
40/52 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme