Oletko ihastunut asiakkaaseen?
Tässä voit lähettää salaiset terveiset. Kerro myös tilanne tarkemmin. Millä alalla olette? Mitä välillänne on tapahtunut? Ja mitä toivoisit tapahtuvan?
Kommentit (25)
En ole ihastunut asiakkaaseeni, mutta yhden asiakkaan poikakaveri oli hurmaava. En nyt varsinaisesti ihastunut silti, mutta hieman fantasioin.
en, en ole koskaan tavannut yhtäkään asiakastani livenä
Olisivatpa asiakkaat ihastuneet minuun, saisin ehkä parempia diilejä.
Muutamia vuosia sitten olin erikoismyymälässä myyjänä ja parin asiakkaan kanssa kyllä kommunikaatio oli alusta asti vaikeaa sen takia että kumpikin hymyili refleksinomaisesti toiselle suupielet korvissa. Kasvot ovat jääneet hyvin muistiin.
Olin ihastunut meillä päivittäin lounaalla käyneeseen henkilöön. En ole siellä enää töissä, mutta en ole unohtanut häntä vieläkään.
Olin aiemmin konsulttifirmassa töissä. Yhden asiakasyrityksemme projektipäällikkö oli aivan järjettömän hyvännäköinen dooris, olisi aivan hyvin voinut olla joku malli tai vastaava, ja vielä todella viehättävä ihminen kaikin puolin. Aina kun tapasin hänet, polveni meni heikoksi. En olisi tätä silloin myöntänyt kenellekään, mutta voin nyt surutta tunnustaa, että hän sai tahtonsa aina läpi, oli neuvottelun aihe sitten mikä tahansa. :)
Kyllä kerra kauan sitten. Ei oltu ns. samalla viivalla, siksi ammattieettisistä syistä vetäydyin.
Vierailija kirjoitti:
Olisivatpa asiakkaat ihastuneet minuun, saisin ehkä parempia diilejä.
Tämä olisikin hyvä! Itse kun on ihastunut niin minä ainakin helposti olen liiankin viileä ettei mitään vain paljastu. Asiakkaat pitää ottaa asiakkaina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kerra kauan sitten. Ei oltu ns. samalla viivalla, siksi ammattieettisistä syistä vetäydyin.
Mikä ala?
En todellakaan. Sen sijaan joka toinen asiakas kuvittelee rakastuneensa minuun. Transferenssia. Perjantaina on taas vuorossa yksi erityisen hankala tapaus.
t. Psykoterapeutti
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Sen sijaan joka toinen asiakas kuvittelee rakastuneensa minuun. Transferenssia. Perjantaina on taas vuorossa yksi erityisen hankala tapaus.
t. Psykoterapeutti
Tämä et kyllä ole mikään oikea psykoterapeutti. Oikeat eivät suhtaudu tähän noin epäammattimaisesti tai negatiivisesti. Kysymyksessä on normaali asia, jossa ei ole mitään hankalaa.
Kuka muka rakastatuisi psykoterapettiinsa?
Ovat sen verran kummallista porukkaa, että harvemmalla tulee mieleen rakastumisen tunteet.
Ouoja olioita, joiden kannattaisi itse käydä säännöllisesti terapiassa. että kykenisivät terapoimaan muita.
Psykoterapeuteilla on aivan liian suuret luulot itsestään.Ammattitaito useilla nollan kieppeillä, mutta tyhmää luulottelua omista kyvyistä kyllä riittää.
Ja sitten vielä luullaan, että asiakkaat ihastuvat heihin. Hohhoijaa.
On siinäkin ammattikunta, ei ihme että monien halveksima ammatti.
Yhteen asiakkaaseen olin tosi ihastunut, olin myyjänä ja hän kävi joka aamu asiakkaana. Odotin oikein milloin tulee käymään, vatsa oikein muljahti kun tuttu auto ajoi pihaan.. Ja pakko myöntää, että mietin häntä välillä vapaa-ajallakin. Edelleen on usein mielessä vaikka en enää myyjänä työskentelekään emmekä siis enää näe.
Pari kertaa ollaan törmätty muissa yhteyksissä sattumalta tuon jälkeen ja voi että kun nuo tunteet tulee heti pintaan ja muutun ihan höpötteleväksi pikkutytöksi. Välillä tuntui, että tunne oli molemminpuolinen, hän varmaan ainakin arvasi mitä hänestä ajattelin.
Olen siis ihan onnellisesti avioliitossa ollut jo monen monta vuotta enkä todellakaan aio tehdä tuon miehen suhteen mitään koskaan. Pidän tätä henkilöä nykyään sellaisena salaisena fantasiana, joskus mietin mitä hänen kanssaan olisi voinut tapahtua. Kuulostaako hullulta? :D
Olen ja ongelmahan on juurikin se että peittelen sitä liikaa esim ignooraamalla asiakkaan kokonaan, en katso silmiin yms :D
En nyt ehkä ihastunut vielä, mutta odotan, että huomenna taas näen hänet ruokatunnilla. Mielettömän karismaattinen, juuri omaan makuuni osuva mies. Pitkä, miehekäs ja ihana hymy. Tunnen itseni ihan pikkutytöksi, mutta onneksi ammattirooli on sen verran vahva, että pysyn kasassa.
Tunnustakaa nyt!