Milloin olet viimeksi tehnyt kuperkeikan? Ikäsi?
Kommentit (36)
Viime kesänä näytin lapsenlapsille mallia miten se tehdään. Nivelet vain rutisi ja taitoin sormeni.
-Pappa 64
En tarkalleen muista päivää, mutta kyllä niitä tlee tehtyä kun muutenkin jumppaan.
Etuperin ja takaperin, olen aina ollut varsin notkea ja haluan pysyä. Ikäni 64 vuotta.
Pitäiskö sun keksiä jotain muuta tekemistä.
Viime syksynä kun opetin lapsille. Päiväkodissa töissä ja olen 52 v. Vähän pitää jo varoa..😁
Harva se viikko palloilutreeneissä. Ikää 39.
Muutama päivä sitten. En edes ole tajunnut että se on monille niin etäinen asia. Mulla se kuuluu perus kotijumppaliikkeisiin kuten myös silta ja erilaiset hypyt ja venytykset.
N40
Hmmm...viime vuonna, todennäköisesti joskus keväällä, jos muistan yhtään oikein. Tehdään välillä treeneissä alkulämmittelyssä, mutta ei ole kyllä vähään aikaan tehty. N42
Viimeviikolla alkulämmittelyinä salilla. 38v
tatamilla kuperkeikka ja ukemeja 12/2018 ikää yli 45
Luulisin, että joskus teini-ikäisenä, eli n. 25 vuotta sitten. N41
En muista. Olen jo 43, en halua katkoa verisuonia päässä...
Muutama kuukausi sitten.
Viime aikoina keskitytty enemmän rekillä tehtäviin kieppeihin.
Ja oon aina ollut jäykkä kuin mikä, teen silti. Ihanaa, kun 7 v ainokainen tykkää liikkua.
N 44
Lapsena peruskoulun liikuntatunnilla, kun oli pakko. En ole koskaan osannut tai pystynyt kuperkeikkaan helposti, aina se oli kamalaa kun tuntui että taitun väärin ja vammaudun. Ehkä minussa on jokin rakenteellinen vika. Nyt olen 31v.
Kun lapsi oli pieni eli noin seittemän vuotta sitten. 44 on mittariin kertyny.