Viitala pyytää uudestaan anteeksi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f6e93457-6ffe-42d1-8bd5-5a1b03…
Ehkä olisi parempi olla hetkinen ihan hiljaa... Ei se kohu tuolla laannu.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Jopa Veitola toi positiivisia asioita Nykäsestä esille. Jotkut ihmiset elävät kyllä negatiivisessa maailmassa☹️
Veitola oli tavattut Nykäsen ja viettänyt hänen kanssaan aikaa. Veitola tutustui Nykäseen eikä tuominnut tutustumatta kuten Viitala on tehnyt. Viitalalla on vaan niin kiire ajaa naisten oikeuksia, että unohtaa käytöstavat ja muiden ihmisten (=kaikkien sukupuolien edustajaien) kunnioittamisen. Onnistui nyt mustavalkoisen ahdasmielisen ajattelunsa vuoksi nolaamaan itsensä.
Viitala voi jäädä Irlantiin, kun siellä ei kerran tapahdu "paskamyrskyjä." Irlantilaiset on epäilemättä ihania toisin kuin Viitala.
Kyllä nyt vaan tulee mieleen että ei näillä metoo-taiteilijoilla taida olla empatiakykyä eikä kykyä asioiden monipuoliseen hahmottamiseen ja käsittelemiseen.
Anteeksi yleistykseni😔
Kerrotaankohan siellä saarilla nyt ”faktoja” Nykäsestä, niinkuin Louhimiehestäkin?
Tuleeko vielä kolmas tämän päivän aikana?
En hyväksy juopottelua ja riehumista, mutta tämä oli kyllä mauttomimpia julkisuustemppuja mitä Suomen historiassa on tehty. On hieman eri asia julkisesti vouhottaa tästä Matin glorifioinnista ja vielä kesken omaisten pahimman shokkivaiheen, mitä että siitä keskustelisi anonyymisti.
Vierailija kirjoitti:
Huom! ”Irlantilaiset on aivan ihania”. Siinä Pihlan terveiset suomalaisille. Nyt on kyllä aikamoista uhriutumista. Toivottavasti miettii itse nyt hetken miltä mahtoi esim. Louhimiestä tuntua kun joka puolelta syytettiin ja julkisesti kaiveltiin, ja vieläpä syyttä.
Ei sitä Louhimiestä tyhjästä todellakaan syytetty.
"En aina muista, että mua seurataan..." Pihla Viitala meinaa, joopa joo, olipa tuokin puolustus. Ärsyttävä, ylimielinen muija, se talojuttukin oli todella tympeää touhua.
Kukahan näistä Pihlan aivopieruista on vastuussa?!?
Vierailija kirjoitti:
Kukahan näistä Pihlan aivopieruista on vastuussa?!?
Miehet tietty. Kaikki miesten vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom! ”Irlantilaiset on aivan ihania”. Siinä Pihlan terveiset suomalaisille. Nyt on kyllä aikamoista uhriutumista. Toivottavasti miettii itse nyt hetken miltä mahtoi esim. Louhimiestä tuntua kun joka puolelta syytettiin ja julkisesti kaiveltiin, ja vieläpä syyttä.
Louhimies vedettiin ihan väkisin meetoo lokaan, vaikka ei ollut ahdistellut seksuaalisesti.
*ittu mikä teeskentelevä julkkispaska
Vierailija kirjoitti:
Lynkkausporukka rauhoittuu vasta, kun ovat unohtaneet. Eli mikään anteeksipyyntö ei somekohuun auta. Ikävää, mutta totta.
Pihlahan tässä on se lynkkaaja. Alkoi dissaamaan juuri kuollutta miestä.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/pihla-viitala-e…
Kusipää ja ylpeä siitä.
Tulee jankuttamaan tätä asiaa kunnes toimittajat kyllästyy julkaisemaan.
Matti-elokuvasta voitaisiin tehdä uusi versio. Pihla voisi näytellä Merviä.
Tuotako sanotaan anteeksipyynnöksi...ylimielinen, koppava, empatiakyvytön. Hyvä Pihla, mietipä omalle kohdallesi, että läheisesi kuolee ja muut alkavat muistelemaan, mitä kaikkea ikävää kuollut oli sanonut tai tehnyt selvinpäin tai humalassa vrk sisään kuolemasta. Miltä tuntuisi, kun syvässä surussa joutuisit kohtaamaan ja selittämään vainajan tekemisiä. Olisiko se sinusta kohtuullista ja hyvän tavan mukaista???? Tätäkö kuplassa eläminen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Louhimies vedettiin ihan väkisin meetoo lokaan, vaikka ei ollut ahdistellut seksuaalisesti.
Ja tuotantoon kuuluvat asiat, kuten case-Louhimies, tulisi käsitellä sisäisesti tuotannon kanssa. Eikä huudella julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
""– En aina muista, että mua seurataan ja siksi pitäis olla kahta varovaisempi kaikessa, jottei väärinymmärryksiä pääsisi syntymään. Onneksi voin keskittyä tänään töihin. Terkut vieläkin täältä Dublinista! Irlantilaiset on aivan ihania, Viitala kirjoittaa uudessa julkaisussaan."""
Ja vittuilee vielä päälle. Pysy lumppu siellä
Aika ristiriitaista.
”En aina muista, että mua seurataan...”
Ja silti haluaa ottaa julkisesti kantaa kaiken maailman asioihin😯
Katsoin muuten eilen Youtubesta kivan Nykäsen haastattelun Maria Maria -ohjelmasta. Veitolakin oli tosi nättinä siinä. :) Hyvin off topic, mutta katsokaa. Mattikin oli kovin freesinä.