Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistĂ€ tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
1461/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eikös tÀÀllÀ tiedetty jo ajat sitten, ettÀ Alexandra voittaa? Todisteena oli Dubain reissu, joka ilmeisesti oli joku voittomatka.

Minna on kyllÀ kaunis ja ihana! Itsekin innostuin kun sai ruusun, ihan kun muka olisin istunut itse Minnan tilalla :'D

Vierailija
1462/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toffea taitaa kiinnostaa tupakoivat pintaliitÀjÀt enemmÀn tai siltÀ vaikuttaisi, joten sellainen sopii hÀnelle sitten. Minna ja Elina mukavia ja nÀttejÀ, heille sopisi joku vÀhemmÀn pinnallinen ja maanlÀheinen mies. YmmÀrrÀn oikeen hyvin sen ettei vÀlttÀmÀttÀ ole kiva viettÀÀ aikaa ei tupakoijien röökimuijien kanssa. Useinhan röökin polttajilta menee hajuaisti eivÀtkÀ enÀÀ ymmÀrrÀ ettÀ se rööki kyllÀ haisee kovasti

Elinalle sopii kanssaihmisistÀÀn paskaa jauhava vihreÀvegaani mies. Elinan on myös turha puhua muiden pinnallisuudesta mitÀÀn, jos oma unelmansa on olla Miss Suomi.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Maria on valtavan kaunis.

Vierailija
1464/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kemia meni frendipuolelle Alexandran kanssa

Vierailija
1465/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkkisnaisista Toffelle sopisi esim. Johanna Puhakka, Vivianne Raudsepp, Kerttu Rissanen, Nelli Matula, Ilta, Anna Airola, Ina Mikkola, Ida Paul. Harmi vaan, ettÀ noista useimmat taitaa olla varattuja.

Ida Paul taas liian fiksu, 5 laudaturin yo ja opiskelee Howardissa. 

Tuskin kovin tosissaan opiskelee, jos tekee musiikkia Suomessa. ÄlykkyytensĂ€ ei ainakaan yhtyeensĂ€ kappaleiden melko mitÀÀnsanomattomista sanoituksista ja melodioista kĂ€y ilmi.

5 laudaturia voi saada kuka tahansa, joka ei ole heikkolahjainen, pÀnttÀÀmÀllÀ.

Vierailija
1466/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olikohan Elina palkattu ohjelmaan luomaan draamaa ja sekoittamaan pakkaa? Vai miksi Toffe tiputti sen ennen kuin kÀvivÀt toisilla treffeillÀ? Elina vaikutti ulkoisesti sellaiselta, josta Toffe kiinnostuisi - nÀyttÀvÀ pari. Mix and minglessÀ tuntuivat olevan kuin liittolaisia, jotka vaihtoivat keskenÀÀn sisÀpiiritietoja. Oliko Elina siis vain Toffen vakooja?

Vierailija
1467/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EhkĂ€ Elinan tehtĂ€vĂ€ tuolla oli juuri ”tietojenvĂ€litys”?

Vierailija
1468/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En erityisesti pidÀ Mariasta, Danielasta ja Venlasta, mutta on aika paksua Elinalta haukkua niitÀ pinnallisiksi melkein heti saavuttuaan. ItsehÀn on wannabe missi. Ei kyllÀ selkeÀstikÀÀn ole kovin fiksu, jos haluaa jatkuvasti mustamaalata toisia ja nostaa sitÀ esiin. Ei kukaan mies halua katkeraa ja pahansuopaa naista. Suurta myötÀhÀpeÀÀ.

No todellakin. Ja itsekÀÀn en oikein vĂ€litĂ€ pinnallisista naisista, mutta enemmĂ€n kyllĂ€ raivostuttaa tuollainen "voi kun olen niin luonnollinen ja ihana maailmanpelastaja" -tyyppi. Ja kyllĂ€ laski Toffenkin pisteet nyt minun silmissĂ€ni, kun teki pÀÀtöksen tasan sen perusteella, mitĂ€ Elina sanoi. SiinĂ€ oikein sĂ€dekehĂ€t kiiltĂ€vĂ€t molemmilla. Itse puhuvat selĂ€n takana toisista, vaikka syyttĂ€vĂ€t toisia tylyiksi. 

Vierailija
1469/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisin kyllÀ veikannut, ettÀ Jenna ja/tai Tia tippuisi ennen Elinaa, mutta pieleen meni.

Jenna tuntuu/nÀyttÀÀ enemmÀn Toffen isosiskolta, vaikka onkin nuorempi.

Vierailija
1470/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marialla on kasvoissa jotain samaa kuin Love islandin MikessÀ, siinÀ joka kuoli just.

Mike Thallasitis!

Vierailija
1471/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EttÀ toi venla on epÀvarman oloinen. Koko ajan muikistaa kasvojaan ja pÀlyilee ympÀrilleen. Tulee tunne, ettÀ hÀnellÀ on pÀÀssÀÀn tietty kuva jolta haluaa nÀyttÀÀ, jos ymmÀrrÀtte mitÀ tarkoitan :>

Vierailija
1472/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllÀ laski Toffenkin pisteet nyt minun silmissÀni, kun teki pÀÀtöksen tasan sen perusteella, mitÀ Elina sanoi.

Kuinka niin? Elinahan mainitsi Toffelle vain Venlan, Marian ja Danielan nimet, kun puhui tupakoimisesta, puhumattomuudesta ja eri tavalla kÀyttÀytyvistÀ tytöistÀ villalla.

Vierailija
1473/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Spoiler

...

Olin kyllÀ pettyntyt Tian surffaustaitoihin. :D On tainnut olla vain instakuvissa poseeraamassa laudan kanssa, muttei oikeasti aalloissa kÀynyt. Tai sitten suppailu mökkirannassa lasketaan surffaamiseksi..?

Minnan kanssa ihanat treffit! Luulen ettÀ lopussa on Dani ja Minna.

Vierailija
1474/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En erityisesti pidÀ Mariasta, Danielasta ja Venlasta, mutta on aika paksua Elinalta haukkua niitÀ pinnallisiksi melkein heti saavuttuaan. ItsehÀn on wannabe missi. Ei kyllÀ selkeÀstikÀÀn ole kovin fiksu, jos haluaa jatkuvasti mustamaalata toisia ja nostaa sitÀ esiin. Ei kukaan mies halua katkeraa ja pahansuopaa naista. Suurta myötÀhÀpeÀÀ.

No eihÀn nyt vielÀ voida sanoa, ettÀ haluaa jatkuvasti mustamaalata toisia. EipÀs nyt liioitella. Toffe itse kysyi ja halusi tietÀÀ, Elina kertoi mitÀ kysyttiin. Minusta siinÀ ei ollut mitÀÀn katkeraa eikÀ pahansuopaisuutta.

Vierailija
1475/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikÀ huhu se Rosanna Kulju on? Ne on molemmat leijonia eli ei hyvÀ, olen kanssa tÀhtitieteilijÀ : ) Itse asiassa vesimies ja leijona ois match muttei tullut ruusua Jennalle.

Meinaako Toffe tehdÀ Kuljun kanssa ne lapset?

Et ole tÀhtitieteilijÀ. TÀhtietiede perustuu tieteeseen, horoskoopit ovat hömppÀÀ vÀhÀ-Àlyisille.

Vierailija
1476/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Venlan naama on alati jÀnnittynyt koska "mirror face"

Vierailija
1477/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toffe suutelee heti kielellĂ€! Apua kun huulipuna levis pitkin naamaa 🙈

ANTEEKSI SPOILAUS!! Katsoin ensi viikon jaksoa ja jotenkin katsoessa unohdin ettĂ€ kyseessĂ€ on ens viikon jakso.. Tajusin vasta ku julkaisin viestin 😐 onneks en maininnu nimiĂ€!

T. Törppö spoilaaja

Koko ajanhan tÀÀllÀ on puhuttu Ruutu+ jaksoista. TörppöjÀ ovat ne jotka valittavat spoilereista.

Vierailija
1478/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihÀn nyt vielÀ voida sanoa, ettÀ haluaa jatkuvasti mustamaalata toisia. EipÀs nyt liioitella. Toffe itse kysyi ja halusi tietÀÀ, Elina kertoi mitÀ kysyttiin. Minusta siinÀ ei ollut mitÀÀn katkeraa eikÀ pahansuopaisuutta.

Meno jatkui plussan puolella...

Vierailija
1479/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse oon vÀhÀn pettynyt tuosta pudotuksesta. Tai oikeastaan molemmista pudotuksista. TÀmÀn illan jakson ja Ruutu plussan. Olin ajatellut molempien pÀÀsevÀn pidemmÀlle. Nyt mulla on enÀÀ yksi voittajasuosikki ja se on Minna.

Vierailija
1480/3893 |
16.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo Tiiako vÀitti harrastavansa surffausta? EikÀ pysy laudan pÀÀllÀ? Osaakohan oikeasti mitÀÀn muuta kunnolla kuin jauhaa paskaa muista. Puheet ainakin surffauksesta on kovin suuret tekoihin nÀhden.

KyllÀhÀn Tia pÀÀsi sitten vauhtiin. Surffaus on aivan eri asia kuin wakeboarding, koska siinÀ vedetÀÀn kovaa vauhtia ja pitÀisi pysyÀ tasapainossa. Surffauksessa voi mennÀ omalla painollaan.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kahdeksan neljÀ