Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Vierailija kirjoitti:
Ois ihanaa jos tuli varttuneempi bätse!!
Juha oli varttuneempi. Keski-ikäinen jo
Olispa kiva kuulla onko se jääkiekkoilijakaan enää yhdessä valittunsa kanssa. Tää formaatti on niin keinotekoinen ettei oikeasti ole mahdollista kunnolla tutustua kehenkään.
SPOILER Tuotantoyhtiö hämmentää lisädraamaa ylimääräisillä tytöillä, heruttaa riitoja laittamalla jonkun tytön kertomaan juttuja tyttöjen talosta (se Elina on yksinkertaisen oloinen, varmaan tuotannosta kehotettu kertomaan sisäpiiritietoa Toffelle). Seuraava jakso on kiivas, eri leirit ottavat kunnolla yhteen klippien perusteella. Toffe raukka yrittää olla ystävällinen kaikille, epävarma kuinka pitäisi käyttäytyä missäkin tilanteessa jotta säilyttää herrasmiehen imagonsa. Jotenkin tuo ympäristö saa ihmiset sekaisin, kuplan sisällä itketään kun ei saada ruusua mieheltä jota ei oikeasti edes tunneta. Osa ottaa kilpailuna jonka haluaa voittaa, mikä se palkinto on, julkisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Turkin hotellissa näyttäisi olevan läpinäkyvät suihkutilat :D onkohan joka huoneessa? ja silti vaikutti olevan kovasti osallistujien mieleen tuo hotelli. Mitenköhän kävivät noissa suihkuissa? jos esim. 3-4 tyttöä samassa huoneessa niin osa "ulos" siksi aikaa kun yksi peseytyy? Inhoan kovasti tuollaisia läpinäkyviä suihkukoppeja ja siksi asia mietityttää. Tai saakohan noihin vedettyä verhon suihkun eteen? ainakaan ohjelmassa ei näy esillä verhoa.. ja olisi hyvä tietää hotellit nimeltä joissa on tapana läpinäkyvät suihkutilat, niitä on nykyisin aika paljon ja itse välttelen niitä. Aika "kiva" peseytyä noissa jos 4 tyttöä samassa huoneessa ja läpinäkyvä suihkutila.
Jos asuu samanikäisen tyttöjen kanssa kuukauden niin eiköhän ne näe toisensa alasti, esim vaatteita vaihtaessa, bikineissä yms kaikenlaista, tulevat varmasti läheisiksi. Mulle ei ainakaan olis ongelma tollanen suihku.
Kyllä vois menkkojen aikaan ainakin olla kiva saada ihan privasuihku otettua :D
Suomenruotsalaiset ovat järjestään Venäjältä alunperin tänne muuttaneita sukuja.
Luulen myös että valitsee Danielan. Hakee pienikokoista, siroa tummaa naista selvästi.
Daniela tietyllä tapaa upein kaikista.
Tulevista putoajista ainakin muutamat käyvät Toffen salilla. Niin hieman ihmetyttää kun eivät tule valituiksi ja silti käyvät hänen salilla, eli ilmeisesti näitä naisia jäänyt kuitenkin Toffen ystäviksi.
Onkohan Daniela täysin suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin Bacheloria, jossa Bachelorina on charmantti hopeakettu. Lihaksikas vartalo, pilkettä silmäkulmassa ja Ferrari alla. Tulisi kunnon kamppailua.
Minä toivoisin Bacheloria joka olisi alle 170-senttiä ja siro. Vihdoinkin jotain uutta näihin ainaisiin lätkäpelaajiin.
Mahtais olla naisille yllätys jos ovat korkkarit päällä päätä pidempiä :D
Vierailija kirjoitti:
Tulevista putoajista ainakin muutamat käyvät Toffen salilla. Niin hieman ihmetyttää kun eivät tule valituiksi ja silti käyvät hänen salilla, eli ilmeisesti näitä naisia jäänyt kuitenkin Toffen ystäviksi.
Onkohan Daniela täysin suomalainen?[/
Niin löytyiköhän tuolta matkalta muita kuin hyviä ystäviä. Daniela, Aleksandra ja Venla käyvät Toffen salilla.
Jotenkin tuntuisi omituiselta, että salilla käyvistä joku olisi "voittaja". Esim. Venlakin ollut Marian kanssa reissussa, tuskin on sellainen ihminen että kaveeraisi henkilön kanssa, joka on tavoitellut samaa miesystävää. Minulla on sellainen tunne, että tämä kausi päättyy toisin kuin kaikki muut, eikä romanssia synny kenenkään kanssa.
Maria, Venla eivät ole aitoja. Daniela ihan rempseä mutta ei näy kemiaa. Uusi tyttö joka tuli saarelle on fiksu, sekä.Tia aito, tyhmää että mies "puutteessa" kiintyy ekaan venlaan jota pussailee vaikka ei ole lämmin ihminen, kuten ei mariakaan..noh nähtäväksi jää.
Hyvä että alexrandra tippui, oli kuiva ja kuin näyttelevä vaisu nukke.
Sipulikeitto kirjoitti:
Jotenkin tuntuisi omituiselta, että salilla käyvistä joku olisi "voittaja". Esim. Venlakin ollut Marian kanssa reissussa, tuskin on sellainen ihminen että kaveeraisi henkilön kanssa, joka on tavoitellut samaa miesystävää. Minulla on sellainen tunne, että tämä kausi päättyy toisin kuin kaikki muut, eikä romanssia synny kenenkään kanssa.
Niin minäkin luulen. On vaan suuri pettymys katsojille. Tai varmaan jonkun valitsee, mutta romanssia ei siitä synny
Sipulikeitto kirjoitti:
Niin ainut mahdollinen voittaja tuosta treenaja porukasta on Daniela. Bachelorin julkistamistilaisuudessa olivat paikalla noiden treenajiem lisäksi Jenna ja Maria, ja muutama jo pudonnut. Haastattelussa annettiin myös ymmärtää, et Toffe on ollut tekemissä joidenkin tyttöjen kanssa. Toisaalta vaikea kuvitella, että voittaja olisi Jenna tai Maria. Eli kallistun myös siihen, että Toffe löysi reissusta vain hyviä treenikavereita vai onko jollain merkkejä siitä, et rakkaus olisi roihahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Maria, Venla eivät ole aitoja. Daniela ihan rempseä mutta ei näy kemiaa. Uusi tyttö joka tuli saarelle on fiksu, sekä.Tia aito, tyhmää että mies "puutteessa" kiintyy ekaan venlaan jota pussailee vaikka ei ole lämmin ihminen, kuten ei mariakaan..noh nähtäväksi jää.
Kyllä mun mielestä Toffen ja Daniela treffeillä oli kemiaa, ja Toffe kertoi olevan ihastunut Danielaan. Tytöt ovat vaan niin paljon mainostaneet somessa keskinäistä yhteyttä ja et naisten seura oli parasta reissussa, että ei tästä sitten mitään suurta rakkaustarinaa ole odotettavissa.
Vaikea kuvitella että ohjelmasta olisi löytynyt rakkautta jäljellä olevista tytöistä.. Lisäksi Jodelista bongattu juoruja että bätse seurustelisi Rosanna Kuljun kanssa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella että ohjelmasta olisi löytynyt rakkautta jäljellä olevista tytöistä.. Lisäksi Jodelista bongattu juoruja että bätse seurustelisi Rosanna Kuljun kanssa 🤔
Niinpä. Hyvin voi uskoa juoruihin. Onko joku kenties bongannut heidät yhdessä? Oon ihmetellytkin kun Toffe ole missä yhteydessä antanut edes ymmärtää, että ohjelmasta olisi löytynyt rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Rosannalla oli ennen Tofe ja nyt Toffe 😂😂😂
Elina? Hiplaa jonkun tytön kanssa instassa, tuskin pojista kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosannalla oli ennen Tofe ja nyt Toffe 😂😂😂
Juuri näin, ja hauska et ovat aika samannäköisiä! Mut hienoa, et Toffe on löytänyt rakkauden muualta!
Ois ihanaa jos tuli varttuneempi bätse!!