Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistä tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
801/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tällä kaudella kesken treffien kotiin lähetettävä on joko Tia, Jenna tai Minna. Jos sellainen käänne siis taas tulee.

Onko sulla perusteluita tähän ajatukseen?

Vierailija
802/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä palomiehet tekevät 24h vuoron josta puolet ovat palomiehenä ja puolet ambulanssissa eli siksi Toffee tekee molempia hommia. Ja koska tuollaisen vuoron jälkeen on aina 3 vapaata niin hyvin ehtii silloin pyörittää kuntosalia.

Tosin itseänikin ärsyttää noin toimeliaat ihmiset 😄

Mitä järkeä on tuossa 24h vuorossa? Eikö noin pitkässä työvuorossa työteho laske? Ei ole järkevää valvoa yli 24h putkeen, vieläpä ammatissa, jossa pitää olla koko ajan skarppina. Miksei voi tehdä 12 tai 8 tunnin työvuoroja? Silloin olisi tehokas ja hyvä vireystila. Auttamisteho olisi parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hienoa, ettei Toffe heti suutele kielarimeiningillä kaikkia. Todella arvostettavaa!

Vierailija
804/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniela vaikuttaa kivalta ja lupaavalta

Vierailija
805/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Turkin hotellissa näyttäisi olevan läpinäkyvät suihkutilat :D onkohan joka huoneessa? ja silti vaikutti olevan kovasti osallistujien mieleen tuo hotelli. Mitenköhän kävivät noissa suihkuissa? jos esim. 3-4 tyttöä samassa huoneessa niin osa "ulos" siksi aikaa kun yksi peseytyy? Inhoan kovasti tuollaisia läpinäkyviä suihkukoppeja ja siksi asia mietityttää. Tai saakohan noihin vedettyä verhon suihkun eteen? ainakaan ohjelmassa ei näy esillä verhoa.. ja olisi hyvä tietää hotellit nimeltä joissa on tapana läpinäkyvät suihkutilat, niitä on nykyisin aika paljon ja itse välttelen niitä. Aika "kiva" peseytyä noissa jos 4 tyttöä samassa huoneessa ja läpinäkyvä suihkutila.

Jos asuu samanikäisen tyttöjen kanssa kuukauden niin eiköhän ne näe toisensa alasti, esim vaatteita vaihtaessa, bikineissä yms kaikenlaista, tulevat varmasti läheisiksi. Mulle ei ainakaan olis ongelma tollanen suihku.

Vierailija
806/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra vaikutti kypsälle mutta toisaalta tuo "kaksi leiriä" juttu oli vähän yläasteelta. Aikuisena ymmärtää ettei kaikkien tarvitse olla kaikkien kanssa eikä se silti ole mikään numero.

Ja se kohta missä Petra sanoi että Maria, Alexandra, Venla ja Daniela on keskenään ja Toffen ilme ja kommentti että "tulee mielenkiintoista". Mulla tuli semmoinen kuva että tuossa ehkä juurikin ne kenestä Toffe eniten kiinnostunut.

Vierailija
807/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tuo pinnalliset vs ei-pinnalliset -juttu on? Onko ”pinnalliset” kumpi porukka? Eihän Daniela tai Alexandra ainakaan tunnu yhtään pinnallisilta

Vierailija
808/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tuo pinnalliset vs ei-pinnalliset -juttu on? Onko ”pinnalliset” kumpi porukka? Eihän Daniela tai Alexandra ainakaan tunnu yhtään pinnallisilta

"Pinnalliset" vs. "maanläheiset" oli Petran ja näiden muiden "maanläheisten" oma luokittelu.

Vierailija
809/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan miten Venla, Maria, Alexandra ja Daniela on niin hyvää pataa ja ryhmäytyneet omaksi joukokseen, vaikka luulisi juuri heidän olevan toistensa pahimpia vihollisia. Kun ovat varmaankin vahvimmilla tulla Toffen valituksi. Ja eikös Venla ja Maria ole kyräilleet toistensa ruusuista? Vai noudattavatko "keep your enemies closer" -taktiikkaa?

Vierailija
810/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vaikuttaa hyvältä kaudelta, tosin en katsonut Rouvisen kautta ollenkaan. Christoffer vaikuttaa ihan miellyttävältä eikä ole sellainen tuppisuu nuoleskelija niinkuin edeltäjänsä.  Tuntuu olevan tosissaan tässä mukana mutta toki kausi on vasta alussa. Mulla ei ole Ruutu+, joten vasta 3 jaksoa katsottuna.

Naisista tykkään Minnasta, Danielasta, Rebekasta, Mirasta ja Tiasta. Alexandra on siinä neutraalin ja positiivisen välimaastossa, ja ei niin miellyttäviä ovat Petra, Maria, Venla ja Jenna. Sinänsä toki tällainen jaottelu nyt ei hyödytä mitään, mutta en voinut vastustaa kiusausta :) Ekassa jaksossa tykkäsin kyllä myös Venlasta, mutta se fiilis karisi aika äkisti (syitä on monia ja ne onkin täällä jo tullut mainittua).

Saa nähdä mitä tuleman pitää, mutta näillä tiedoilla uskon/luulen valinnan olevan Rebekka tai Alexandra. Daniela ja Minna ovat heti siinä kannoilla. Toivottavasti tulee kiva kausi eikä yllätys mene pilalle liian aikaisin!

Vierailija
811/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä musta Alexandra vaikuttaa maanläheisemmältä kuin Petra vaikka mutta miten vaan ;)

Vierailija
812/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se pinnalliset vs ei-pinnalliset, että he ovat kaikki ainakin aika näyttäviä ja pitkiä ja olisivatko löytäneet keskenään jutun juurta kauneusjutuista. Daniela ja Maria ovat kauneusalan yrittäjiä, Venla kisannut missijuttuja ja Alexandrasta ei tiedä vielä juuri mitään, mutta ehkä hän tradenomina sit tulee yrittäjien kanssa juttuun.

Tissit tiskiin -Petra, alemmuudentuntoinen Mira, Kokkolan reipas jalkapallotyttö, Tia ja Jenna ja ketä siellä oli, niin ovat ehkä sellaisia lähempänä maanläheistä markettiripsarin käyttäjää. Noin kärjistetysti. Vaikka itestäni kaikki tuntuvat aika kovasti laitetuilta, kun en itse värjää hiuksia, ei ole tekoripsiä, hiusjuttuja, ei ees kynsilakkaa saati tekokynsiä tai tekotissejä.

Vierailija
813/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä palomiehet tekevät 24h vuoron josta puolet ovat palomiehenä ja puolet ambulanssissa eli siksi Toffee tekee molempia hommia. Ja koska tuollaisen vuoron jälkeen on aina 3 vapaata niin hyvin ehtii silloin pyörittää kuntosalia.

Tosin itseänikin ärsyttää noin toimeliaat ihmiset 😄

Mitä järkeä on tuossa 24h vuorossa? Eikö noin pitkässä työvuorossa työteho laske? Ei ole järkevää valvoa yli 24h putkeen, vieläpä ammatissa, jossa pitää olla koko ajan skarppina. Miksei voi tehdä 12 tai 8 tunnin työvuoroja? Silloin olisi tehokas ja hyvä vireystila. Auttamisteho olisi parempi.

No mutta eihän niitä tulipaloja ja muita keikkoja oo koko aikaa. Monilla asemilla saavat nukkua koko yön niin halutessaan eli ei koko 24h oo jatkuvaa äksöniä.

Vierailija
814/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yllätyin, että Toffe antoi ruusun Danielalle ja sanoi olevansa vähän ihastunutkin, koska se Daniela ei ole mikään kaunokainen mielestäni, etenkin todella rumat hampaat hänellä on. Ja vähän samaa sarjaa on Rebecca, tavallisen pallinaaman näköinen. 

Toisessa ketjussa oli juttua, että Toffe on bi ja ihmettelivät, että miksi ohjelmassa ei ole myös miehiä valittavana... Se olisikin ihan mielenkiintoista seurata, että kumpaa sorttia valitsisi loppupeleissä =D

Vierailija
815/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tällä kaudella kesken treffien kotiin lähetettävä on joko Tia, Jenna tai Minna. Jos sellainen käänne siis taas tulee.

Onko sulla perusteluita tähän ajatukseen?

Mulle ainakin on tullut noista sellainen vaikutelma, että toistaiseksi vain "roikkuvat" mukana enkä näe ketään edellämainituista esim. loppukolmikossa.

Vierailija
816/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yllätyin, että Toffe antoi ruusun Danielalle ja sanoi olevansa vähän ihastunutkin, koska se Daniela ei ole mikään kaunokainen mielestäni, etenkin todella rumat hampaat hänellä on. Ja vähän samaa sarjaa on Rebecca, tavallisen pallinaaman näköinen. 

Toisessa ketjussa oli juttua, että Toffe on bi ja ihmettelivät, että miksi ohjelmassa ei ole myös miehiä valittavana... Se olisikin ihan mielenkiintoista seurata, että kumpaa sorttia valitsisi loppupeleissä =D

Ai oikein yllätyit kun Toffe antoi ruusun jollekin joka sinusta ei ole kaunis. Ehkä hän ei ole yhtä pinnallinen kuin sinä.

Minusta Daniela on tosi kaunis ja tällä hetkellä vaikuttaa luonteensakin puolesta parhaimmalta, mutta vaikka en olisikaan sitä mieltä, ymmärtäisin kuitenkin että en ole Toffe ja hän saattaa pitää eri asioista kuin minä.

Vierailija
817/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin, ja instoja katsomalla tuo tuntemus vain vahvistuu. Alexandra kaikkea muuta kuin pinnallinen. Petran insta sen sijaan pelkkää omaa peppua ja boobsia.

Vierailija
818/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai oikein yllätyit kun Toffe antoi ruusun jollekin joka sinusta ei ole kaunis. Ehkä hän ei ole yhtä pinnallinen kuin sinä.

Minusta Daniela on tosi kaunis ja tällä hetkellä vaikuttaa luonteensakin puolesta parhaimmalta, mutta vaikka en olisikaan sitä mieltä, ymmärtäisin kuitenkin että en ole Toffe ja hän saattaa pitää eri asioista kuin minä.

No sinä taidat se pinnallinen olla (eikä taida älykään loistaa), kun päättelet toisten teksteistä, että millaisia ovat. 

Vierailija
819/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sellasia Insta-tilejä joissa on vain omia kuvia. Ketä seuraajaa kiinnostaa katsoa koko ajan toisen naamaa/peppua/tissejä ja mitä se kertoo ihmisestä 🤔

Hyvässä Instassa on ihmisen mielenkiinnonkohteita kuten vaikka luonnossa liikkumista ja kokkailua tai mitä nyt sattuukin harrastamaan. Mutta ei vain omaa naamaa, ite en seuraa ketään sellaista.

Vierailija
820/3893 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä taidat se pinnallinen olla (eikä taida älykään loistaa), kun päättelet toisten teksteistä, että millaisia ovat. 

No valitettavasti ihmisestä ei minun mielestäni saa kovin syvällistä kuvaa, jos hän aidosti ihmettelee että joku voi tykätä tyypistä jolla on rako hampaiden välissä.