Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaakin varastaa Toffen Venlalta.
Toffe ja Venla on tuleva pari kuitenkin, joten tuskin Venlaa kamalasti haittasi. En pidÀ Elisasta.
MÀ en tajua, mitÀ nÀette Venlassa.
Loistava stylisti ollut tuotannolla: niinattaren halvat ja aivan ylipitkÀt mekot ja jÀrkyttÀvÀt, tyyliin vuorivaellukseen sopivat kengÀt. Tosi upeaa... *facepalm*
MÀ mietin kans samaa. Mut niitten tÀytyy orjailla sitÀ alkuperÀisformaattia, ja siinÀhÀn ollaan aina ruususeremoniassa iltapuvut pÀÀllÀ. Toki niitÀ on kauniitakin, toisin kuin tÀssÀ.
Petra on kuuma ja sillÀ on hyvÀt tissit.
Tuntuu, ettei batsella ole juuri aikaa tyttikselle - niin kuin itse vihjasikin. Kun kahdessa työssÀkin pitÀÀ kÀydÀ. Kaveritkin tulee ennen tyttöystÀvÀÀ kun listataan mikÀ on elÀmÀssÀ ja ajanvietossa tÀrkeÀÀ. Molemmat, työ ja ystÀvÀt, ovat toki tÀrkeitÀ juttuja, mutta mietin ettÀ miten suhde (tai se tuleva perhe?) kehittyy jos sille ei ole aikaa ja riittÀvÀÀ prioriteettia. Ja silti on lÀhdetty ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Mun tÀytyy myöntÀÀ, etten itse lÀmpenis tÀlle Toffelle. Jotenkin liian huoliteltu kiiltokuvapoika.
Itse tykkÀÀn miehistÀ jotka eivÀt ole liian huoliteltuja ja laitettuja.
Ei varmaan kotona oo puku pÀÀllÀ. Olisko kiva jos olis pieruverkkareilla bersauki nuhrunen T paita pÀÀllÀ ja hiukset sikinsokin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rebecca tÀllÀ hetkellÀ parhaimman oloinen
Onkohan sillÀ loppujen lopuksi aikaa parisuhteelle? Niin hirveÀsti tuntui olevan kaikkea menoa kokoajan.
Nuorilla on menoja. Tuskin haluaa sellaista jolla ei oo mitÀÀn vaan odottaa kotona hei milloin sÀ tuut. Toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun moni on ihmetellyt miksi nuori komea palomies on lĂ€htenyt tĂ€llĂ€seen niin ei nekÀÀn vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ tapaa âsitĂ€ oikeaaâ niin helpolla. Itse tunnen monta samanlaista miestĂ€ ja sinkkuja ovat.
Mainosta.
Vierailija kirjoitti:
9 kuukautinen lapsi ja miestÀ jo metsÀstÀmÀssÀ? Kotiin kasvamaan siitÀ.
MinkÀlainen mies jÀttÀÀ vauvan noin pienenÀ vai onko suhdetta ollutkaan? Oli miten oli mutta lÀhtee tuollaiseen "kisaan" ja vauva jÀÀ kotiin ellei sitten oo tuolla ja hoitaja vaikka ÀitinsÀ mukana .
Vierailija kirjoitti:
"Pakko jatkaa vaan eteenpÀin, ja sillÀ se selvii sitten ettÀ kuka se oikee nainen on". Tuomaksen kommentti kakkosjaksosta. Vaikutti mielestÀni pettyneeltÀ ja siltÀ, ettÀ tietÀÀ nyt jo ettei joukosta löydy hÀnelle elÀmÀnkumppania. Sanoi tuon vÀhÀn sillÀ tyylillÀ, ettÀ juuh vedetÀÀn homma lÀpi ja saapa nyt sitten nÀhdÀ kuka tÀssÀ voittajaksi pÀÀtyy.
Oliko Tuomas lentÀjÀ?
Petran hymy pelottaa mua. Venla on aika tympeÀn oloinen nainen. Toivottavasti putoavat kohtapuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa Toffe on sanonut "no ni"?
...ja okei.
Kahden jakson perusteella Alexandra, Daniela ja Rebecca on mun suosikkeja, kaikki sellaisia jotka ottaisin mielellÀno kavereiksi.
Vierailija kirjoitti:
MÀ luulen ettei tÀÀ bache oo yhtÀÀn aito. Rooli pÀÀllÀ kokoajan.
Minusta myös vaikuttaa teennÀiseltÀ. Treffit kuulostaa enempi joltain jÀykÀltÀ haastattelulta, kuin kahden nuoren juttutuokiolta. Okei, saattaa jÀnnittÀÀ, mut silti.
Vierailija kirjoitti:
Venla on pelottava
Noi silmÀt on oudot.
Jotenkin tuo ettÀ Petra hihittelee kaikelle koko ajan tosi pikkutyttömÀisesti, ja Toffe on hÀntÀ 10 vuotta vanhempi, tekee asetelmasta vÀhÀn creepyn...
Tuntuu ettei ne edes puhu mistÀÀn, Petra hymyilee ja nauraa joka sanan jÀlkeen ja Toffe vain katselee ja ihmettelee hÀntÀ.
Kakkosjakson perusteella siis.
Se aiempi ohjelma mihin Toffe osallistui niin eihÀn siinÀ vaimoa etsitty. Oli pelkkÀÀ hauskanpitoa. Etsiikö tuossakaan tosissaan.
Tempation tytöt ei kelpais unelmien poikamiehelle.
Vierailija kirjoitti:
NÀmÀ on niin nuoria. Milloin saadaan Unelmien SetÀmies?
HyvÀ idea. Ja sinne kisaamaan tusina entistÀ (lue epÀonnistunutta) puumaa.
Miten voi mies ihastua tollaseen ihme hihittelijÀÀn, koko ajan "kikatus kikatus kikatus " hermothan siihen menisi. MiehellÀ tÀytyy olla aika heikko itsetunto jos tarvitsee kokoajan buustausta juuri tuon tyylisiltÀ naiselta ja sen huomaa, mies kysyykin koko ajan"..mutta mitÀ sÀ ajattelit kun nÀit minut,'mitÀ taas ajattelit kun nÀit minut. MitÀs silloin ajattelit kun minut nÀit?" KestÀÀkö tuon tyylinen mies vahvaa naista? Sitten se ettÀ työnnetÀÀn tissejÀ kokoajan tyrkylle,.hyvin mautonta. Haluaako kukaan sellaista tyttöÀ kotiin viedÀ? Tuo venÀlÀinen tyttö on kaunis klassisesti ei hÀnestÀ mitÀÀn lÀmpöÀ hohka millÀÀn tavalla eikÀ persoonallisuutta. MielestÀni suomenkielisessÀ ohjelmassa voisivat kyllÀ puhua suomea, ei ole mitÀÀn tarvetta tehdÀ tÀllaista vÀhemmistökielen höpötystÀ, jos olisivat Ruotsissa Bachelorissa, tuskin puhuisivat suomea vaikka olisi ÀidinkielensÀ. Saati Saamea. VielÀ tÀytyy mainita tipahtaniut Ida-maria. Olisiko hÀnellÀ joku lievÀ autistinen hÀiriö, ei ollut todellakaan iloinen eikÀ pirtsakka eikÀ osannut katsoa silmiin. Ei millÀÀn pahalla mutta yhtÀÀn kertaa hymyÀ hÀnellÀ ei nÀkynyt, vaikka sitÀ "iloisuutta ja pirtsakkuutta" mainosti
Mira on musta paras. Vaan ei yhtÀÀn ton jĂ€tkĂ€n tyylinen. Toffe on ihan hirveĂ€ đ