Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Vierailija kirjoitti:
Surullista kun tuo yksi jättänyt 9kk vauvan kotiin ja lähtenyt tonne. Jotain rajaa nyt oikeesti. Totta kai miehiä saa treffailla, mutta hei 9kk vauva?!
Jep :(
Ehkä vauva tarvitsee nyt enemmän äitiänsä kuin äiti miestä jostain reality- ohjelmasta.
3. jakson perusteella Daniela ja Toffe todella hyvä match!
Vierailija kirjoitti:
Apua toi Beda 😂
Tippuko se?
Kun moni on ihmetellyt miksi nuori komea palomies on lähtenyt tälläseen niin ei nekään välttämättä tapaa ”sitä oikeaa” niin helpolla. Itse tunnen monta samanlaista miestä ja sinkkuja ovat.
Näen Miran ja Toffen vain hyvinä treenikavereina.
Melko huonosti menee kyllä tuotannolla, kun tää oikeesti on kuvattu Kusadasissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista kun tuo yksi jättänyt 9kk vauvan kotiin ja lähtenyt tonne. Jotain rajaa nyt oikeesti. Totta kai miehiä saa treffailla, mutta hei 9kk vauva?!
Ehkä vauva tarvitsee nyt enemmän äitiänsä kuin äiti miestä jostain reality- ohjelmasta.
Kuinka pitkään nuo kuvaukset pisimmillään kestää? Oli kyllä todella ajattelematonta!
Mun täytyy myöntää, etten itse lämpenis tälle Toffelle. Jotenkin liian huoliteltu kiiltokuvapoika.
Itse tykkään miehistä jotka eivät ole liian huoliteltuja ja laitettuja.
3. jakso ja vilaus neljännestä.. Siis apua mikä tyrkky toi Petra! Tissit taitaa olla tämän tytön ainoa valttikortti.
Vierailija kirjoitti:
Melko huonosti menee kyllä tuotannolla, kun tää oikeesti on kuvattu Kusadasissa.
No voi voi. Eikös se sisältö ole tärkein, ei se missä kuvattu. Olen käynyt Kusadasissa, kaunis paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vauva tarvitsee nyt enemmän äitiänsä kuin äiti miestä jostain reality- ohjelmasta.Kuinka pitkään nuo kuvaukset pisimmillään kestää? Oli kyllä todella ajattelematonta!
Eiks vauva voi noihin aikoihin sanoa esim. Ensimmäisen sanan tai tehdä uusia liikkeitä yms. Ei näköjään kiinnosta äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vauva tarvitsee nyt enemmän äitiänsä kuin äiti miestä jostain reality- ohjelmasta.Kuinka pitkään nuo kuvaukset pisimmillään kestää? Oli kyllä todella ajattelematonta!
Tollasta se sit on, kun ei olla valmiita äidiksi. Mä en olis mistään hinnasta jättäny mun lapsia viikko kausiksi tuon ikäisenä.
Ei kai se pienen vauvan äiti päässyt jatkoon????
Vierailija kirjoitti:
Venla taitaa olla tän kauden "Laura". :/
Tai Noora
Miten toi Mira sai ruusun? On aivan eri maailmasta kuin Toffe, sellainen vähän rahvaanomainen
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se pienen vauvan äiti päässyt jatkoon????
Onneksi ei. Toffe selvästi hämmästyi, kun kuuli lapsen iän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks vauva voi noihin aikoihin sanoa esim. Ensimmäisen sanan tai tehdä uusia liikkeitä yms. Ei näköjään kiinnosta äitiä.
Ja lapselle tuo on hylkäämiskokemus. Ihan kamalaa!
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Mira sai ruusun? On aivan eri maailmasta kuin Toffe, sellainen vähän rahvaanomainen
Samaa ajattelin. Rahvaan oloinen yh.
Turkki 😂😂