Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat voineet näyttää kuvia miehistä joka sitten olisivat tuon lauran mieleen. Kiinnostaisi kyllä tietää millaisiin komistuksiin se uskoo että on mahikset. Meinaan että jollakin 24-v joka näyttää 35-45v ei kyllä ole varaa olla kovin kranttu ja tuskin livenä olisi saumaa ton toffen tasoisiin miehiin. Sibelusrypyt ja tätimäinen ääni jo. Huh huh.
Eiköhän tuossa ollut enemmän kyse tyylistä ja persoonasta kuin ulkonäöstä. Toffe vaikutti olemukseltaan aika lapsekkaalta Lauraan verrattuna. Luultavasti Lauran miesihanne on lähempänä jotain Juha Rouvista tmv.
Te markkina-arvoteoreetikot aina unohdatte, ettei parinmuodostus kuitenkaan toimi niin että miehet ja naiset laitetaan markkina-arvon mukaiseen järjestykseen ja sitten siitä saman "arvoiset" sopivat automaattisesti yhteen.
Niin, miksi naiset ovat niin tyhmiä? Esim jos jollekin 50v ulimiehelle tarjottaisiin joku yli oman tason, eli esim 20v hottispimua niin se kävisi kiinni kuin sika limppuun eikä voivettelisi jotain tyyliin "onhan se todella kaunis, mutta ei se nyt oikein natsaa kun tykkään enemmän bruneteistä kuin blondeista, ja voisi se olla kolme vuotta vanhempi niin se olisi vähän kypsempi, ja se tykkää bodypumpista ja mä oon enemmän innostunut crossfitistä" jne jne bullshittiä mitä naiset veivaa.
Apua mitä tekstiä. Siis mies käy 20v naisen ”kimppuun ku sika limppuun”?? Tässä huomaa mulkkujen ja naisten eron. Miehet näkee hyvännäkösen naisen vaan panona jota jäädään tavottelee vaikka 0,1 % tsäänssillä, vaikka tietäis että jatkoa ei oo luvassa. Naiset ajattelee aivoilla ja miettii onko parisuhdetta henkilön kanssa. Tohon ohjelmaan on lähdetty etsimään puolisoa, ei panoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat voineet näyttää kuvia miehistä joka sitten olisivat tuon lauran mieleen. Kiinnostaisi kyllä tietää millaisiin komistuksiin se uskoo että on mahikset. Meinaan että jollakin 24-v joka näyttää 35-45v ei kyllä ole varaa olla kovin kranttu ja tuskin livenä olisi saumaa ton toffen tasoisiin miehiin. Sibelusrypyt ja tätimäinen ääni jo. Huh huh.
Eiköhän tuossa ollut enemmän kyse tyylistä ja persoonasta kuin ulkonäöstä. Toffe vaikutti olemukseltaan aika lapsekkaalta Lauraan verrattuna. Luultavasti Lauran miesihanne on lähempänä jotain Juha Rouvista tmv.
Te markkina-arvoteoreetikot aina unohdatte, ettei parinmuodostus kuitenkaan toimi niin että miehet ja naiset laitetaan markkina-arvon mukaiseen järjestykseen ja sitten siitä saman "arvoiset" sopivat automaattisesti yhteen.
Niin, miksi naiset ovat niin tyhmiä? Esim jos jollekin 50v ulimiehelle tarjottaisiin joku yli oman tason, eli esim 20v hottispimua niin se kävisi kiinni kuin sika limppuun eikä voivettelisi jotain tyyliin "onhan se todella kaunis, mutta ei se nyt oikein natsaa kun tykkään enemmän bruneteistä kuin blondeista, ja voisi se olla kolme vuotta vanhempi niin se olisi vähän kypsempi, ja se tykkää bodypumpista ja mä oon enemmän innostunut crossfitistä" jne jne bullshittiä mitä naiset veivaa.
Ulimiehelle ja 20v hottispimulle tulisi varmasti tosi ihana parisuhde, eikö niin? Se hottispimu kävisi ihan kuumana ulimieheen, ja mitään seksuaalisia ongelmia ei siis parin välillä esiintyisi. Muutenkin, heillä olisi paljon yhteisiä puheenaiheita, kun hottispimuthan mielellään keskustelevat mm. elämän epäoikeudenmukaisuudesta peräkammarinpojan näkökulmasta. Jne.
Kuka tässä nyt olikaan se tyhmä?
Olen kertonut tällä palstalla, että kun käytin Tinderiä, en jakanut sydämiä kuvan perusteella. Olin erittäin valikoiva, mutta ulkonäkö ei ollut karsintaperuste, eivätkä tykkäykseni päätyneet ollenkaan sille top 1% miehistä (ulkonäöllisesti). Minä kun etsin (ja löysin) elämänkumppania, en käsipuolikoristetta. Jotkut palstamiehet eivät ota uskoakseen, että ihan oikeasti toimin näin. Joten kyllä minulle on tullut vahvasti se kuva, että miehissä on enemmän näitä jalkovälillään "ajattelijoita" kuin meissä naisissa.
Alexandra ollut tammikuussa dubaissa, ei näy kenen kanssa... Eikös vuosi sitten Joni ja Janette olleet dubaissa, että saivat kerrankin liikkua yhdessä ulkona :D
Täältä klikkasin Alexandran instaan ja siellä on stories-bumerangi, missä 8 tyttöä heittää ruusuja. En katsonut tarkemmin ketä siinä oli, mutta jotenkin tyhmästi hoidettu. Ei mua haittaa saada tietää etukäteen jotain tuollasta, mutta voishan sitä nyt vähän yrittää pitää salassa, jos kerran jaksoja tulee kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulimiehelle ja 20v hottispimulle tulisi varmasti tosi ihana parisuhde, eikö niin? Se hottispimu kävisi ihan kuumana ulimieheen, ja mitään seksuaalisia ongelmia ei siis parin välillä esiintyisi. Muutenkin, heillä olisi paljon yhteisiä puheenaiheita, kun hottispimuthan mielellään keskustelevat mm. elämän epäoikeudenmukaisuudesta peräkammarinpojan näkökulmasta. Jne.
Olen kertonut tällä palstalla, että kun käytin Tinderiä, en jakanut sydämiä kuvan perusteella. Olin erittäin valikoiva, mutta ulkonäkö ei ollut karsintaperuste, eivätkä tykkäykseni päätyneet ollenkaan sille top 1% miehistä (ulkonäöllisesti). Minä kun etsin (ja löysin) elämänkumppania, en käsipuolikoristetta. Jotkut palstamiehet eivät ota uskoakseen, että ihan oikeasti toimin näin. Joten kyllä minulle on tullut vahvasti se kuva, että miehissä on enemmän näitä jalkovälillään "ajattelijoita" kuin meissä naisissa.
Ihan asian vierestä meet kun alat puhumaan sen hottispimun näkökulmasta. Se ei ollut relevanttia.
Kummasti täällä teitä "valikoivia" muijia on jotka väittävät että ette muka kiinnostu noista komeimmista. Samalla tinderi on täynnä tavismiehiä joiden saldo on pari mätchiä kuukaudessa spämmiboteilta.
Ehkäpä sittenkin olette kiinnostuneita noista samoista miehistä kuin kaikki muutkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua mitä tekstiä. Siis mies käy 20v naisen ”kimppuun ku sika limppuun”?? Tässä huomaa mulkkujen ja naisten eron. Miehet näkee hyvännäkösen naisen vaan panona jota jäädään tavottelee vaikka 0,1 % tsäänssillä, vaikka tietäis että jatkoa ei oo luvassa. Naiset ajattelee aivoilla ja miettii onko parisuhdetta henkilön kanssa. Tohon ohjelmaan on lähdetty etsimään puolisoa, ei panoa.
Noh mitä ton muijan mielessä sitten oikeasti kävi kun päätti sanoa heippa? Joku peliteoria juttu kun näki että toffelle oli parempaa tarjolla?
Ja harva nainen nyt ajattelee eka sopisiko mies parisuhteeseen. Täälläkin sen todisteena on lukuisat ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ikinä kysyisi ensitapaamisella (tai muutenkaan) jotan vtn horoskooppia? :D
Yksikään sivistynyt ja järkevä mies ei halua sinunlaistasi kiroilevaa sivustymätöntä naista. Terveisin rapumies 34
Vierailija kirjoitti:
+++Spoiler+++
.
.
.
.
Vierailija kirjoitti:
Tokassa jaksossa alkoi ihmetyttää miksi jatkuvasti toistelee jännittävänsä mitä naiset hänestä ajattelivat kun eka kertaa näkivät hänet. Kyselee tätä samaa ensivaikutelmakysymystä suunnilleen joka naiselta.
Tämä pistää miettimään yrittääkö hän esittää ettei olisi tietoinen viehätysvoimastaan? Kyllähän tuonikäinen ja - näköinen palomies on kuullut lukemattomilta naisilta olevansa jonkinlainen catch. Siksi epäilen että ensivaikutelmakysymysten taustalla on se että hän yksinkertaisesti haluaa kuulla ihastuneita huokailuja naisilta.
Samaan kiinnitin itsekin huomiota.
Tuli tuosta käytöksestä vähän mieleen legendaarinen BB-Ben (jonka suurin unelma oli olla ruotsalainen), joka kyseli kaikilta naisilta joka välissä: "Mmm...mitä mieltä sä oot musta?" 🤭
LOL Benkku! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla että kaikki nuo 24-vuotiaat naiset näyttävät ikäistään 10 vuotta vanhemmilta? Pieleen mennyt stailaus?
Joko tää mollaaminen alkaa? Aikuiset ihmiset!
Puhutteko te noin lastennekin kuullen? Terapia on h*lvetin kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bachelorin henk.kohtainen insta tainnut laittaa piiloon? siellä oli aiemmin pari kuvaa ko.sarjan naisista eli saanut ystäviä+salikävijöitä joistain sarjan naisista. Alexandralla on useita matkakuvia dubai ei ole ainoa, voinut olla myös esim. siskojensa kanssa.[/quote
No kyllä on bachelorin insta ihan julkisesti nähtävillä. Instan mukaan Alexandra on ollut reissussa perheensä kanssa, en tiedä onko sit Toffe ollut mukana. Joka tapauksessa Alexandra on Toffen valinta.
Suomenruotsalaiset nyt vaan on sosiaalisempia, vanhemmatkin ovat halunneet tavata toisensa tietenkin. Mun mielestä Toffen heijastus näkyy siinä missä alexandra menee niistä ovista sisään, ei ole kyllä äiti tai isä
Tuossa Mariassa on muuten jotain tosi samaa kuin Exiä rannalla -Laurassa, jonka kanssa Toffelle syttyi romanssi siinä ohjelmassa. Yhteistä ulkonäköä vähän ja samanlainen nyökyttelevä puhetyyli.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Mariassa on muuten jotain tosi samaa kuin Exiä rannalla -Laurassa, jonka kanssa Toffelle syttyi romanssi siinä ohjelmassa. Yhteistä ulkonäköä vähän ja samanlainen nyökyttelevä puhetyyli.
No jaa, isot silmät molemmilla mut en nyt niin paljon yhteistä nää. Mutta puhetyyli kieltämättä ihan samanlainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan asian vierestä meet kun alat puhumaan sen hottispimun näkökulmasta. Se ei ollut relevanttia.
Kummasti täällä teitä "valikoivia" muijia on jotka väittävät että ette muka kiinnostu noista komeimmista. Samalla tinderi on täynnä tavismiehiä joiden saldo on pari mätchiä kuukaudessa spämmiboteilta.
Ehkäpä sittenkin olette kiinnostuneita noista samoista miehistä kuin kaikki muutkin...
Tottakai voi kiinnostua. Siitä kuitenkin on vielä pitkä matka parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ikinä kysyisi ensitapaamisella (tai muutenkaan) jotan vtn horoskooppia? :D
Yksikään sivistynyt ja järkevä mies ei halua sinunlaistasi kiroilevaa sivustymätöntä naista. Terveisin rapumies 34
Nainen? Entäpä jos olis mies?
Kiroilua inhoan minäkin! Ja myös horoskooppi-uskoa, todella typerää tosiaan kysyä tuota, kun aikaa kysyä joka tapauksessa on äärimmäisen vähän.
Nyt toffe etsii vaimoa, ihan eri vaatimukset kuin jossain exiä rannalla jossa hauskaa pitämässä. Alexandra on vaimomatskua.
En yhtään pidä tosta Bachelorista ulkonäöllisesti. Mun mielestä suomenruotsalaisuus on iso plussa, mutta ei oo Toffe yhtään mun mieleen. Olen pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään pidä tosta Bachelorista ulkonäöllisesti. Mun mielestä suomenruotsalaisuus on iso plussa, mutta ei oo Toffe yhtään mun mieleen. Olen pettynyt.
No ei sen sinua tarvitse miellyttääkkään, kyseessä ohjelma joss Toffe etsii itselleen mieleistä naista ja sellaisen taisi löytääkin. Et tullut valituksi mutta miehiä riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria vaikuttaa hieman venäläistyylisen tylyltä persoonalta. Hymyä ei juurikaan irtoa. Huiman kaunis on kyllä![/quot
Joo venäläiset naiset tunnistaa juuri tuosta kylmyydestä ja tylyydestä. Kaikki söpöys ja aitous puuttuu. Laskelmoivan oloisia.
Oho, aika kova yleistys.. Miks suomalaisilla on aina jtn negatiivista sanottavaa venäläisistä?
Itse en venäläisenä naisena oo moiseen kylmyyteen/tylyyteen törmännyt. Lähinnä nään asiallista, hyvää käytöstä.. Ei aina tarttee olla äänessä rääkkymässä ja hihittelemässä. Ei mun mielestä oo mitenkää söpöä hihitellä kaikille asioille. Millä tavalla muut naiset oli söpöjä/aitoja ? :O
Vierailija kirjoitti:
Bachelorin henk.kohtainen insta tainnut laittaa piiloon? siellä oli aiemmin pari kuvaa ko.sarjan naisista eli saanut ystäviä+salikävijöitä joistain sarjan naisista. Alexandralla on useita matkakuvia dubai ei ole ainoa, voinut olla myös esim. siskojensa kanssa.
Alexandra ainakin treenaa siellä.
https://svenska.yle.fi/artikel/2019/03/14/alexandra-backman-fran-borga-…
Miten tyrkky pitää olla että hakee tohon