Bachelor 2019
Kommentit (3893)
SIIS OIKEESTI MITÄ IHMETTÄ?
Miten nämä naiset on niin vanhan näköisiä? En oikeesti tarkoita tätä pahalla, kunhan ihmettelen. 22 ja 24v:t jotka näyttää helposti 10v ikäistään vanhemmilta. Mitä ihmettä? Ei voi olla syynä vaan ne huonot mekot yms, vaan ihan omien instojensa perusteella ei ikinä uskoisi että ovatkin noin nuoria.
Täytän kesällä 25 ja näytän heihin verrattuna ihan joltain lapselta.
Alexandra on ollut tammikuussa Dubaissa instan mukaan eli eiköhän se sitten ollut tuossa se lopputulos vrt Janeten palkintomatka viime vuonna.
Huoh aina tätä akateeminen/duunari -vääntöä kun bätselor alkaa :,D
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä naiset on niin vanhan näköisiä? En oikeesti tarkoita tätä pahalla, kunhan ihmettelen. 22 ja 24v:t jotka näyttää helposti 10v ikäistään vanhemmilta. Mitä ihmettä? Ei voi olla syynä vaan ne huonot mekot yms, vaan ihan omien instojensa perusteella ei ikinä uskoisi että ovatkin noin nuoria.
Ja täällä palstalla mammat sitten rypee itsekehussa että suomalaiset muijat muka vanhenevat hitaasti. Ehkä johonkin keskiverto jenkkimuijaan verrattuna joo, mutta siihen se sitten jääkin.
"Mä en ole tullut tänne leikkimään. Jos mä haluun hänet, mä haluun hänet. No can do, tää on kilpailu" - Miss Helsinki kisan Venla ko.ohjelmassa. Ote löytyi nelonenfi ohjelmamainoksesta. Nyt meni kyllä maku Venlasta, koska 1. Ketään toista ei voi omistaa noin puhuva kuulostaa sellaiselta joka takertuu 2. Lopullisen ratkaisun tekee bachelor itse, ei kukaan naisista. Jos olisin mies juoksisin karkuun naista tuollaisella kovalla kilpailuasenteella, vaikka voihan toki joku tykätä.
Olisivat voineet näyttää kuvia miehistä joka sitten olisivat tuon lauran mieleen. Kiinnostaisi kyllä tietää millaisiin komistuksiin se uskoo että on mahikset. Meinaan että jollakin 24-v joka näyttää 35-45v ei kyllä ole varaa olla kovin kranttu ja tuskin livenä olisi saumaa ton toffen tasoisiin miehiin. Sibelusrypyt ja tätimäinen ääni jo. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Olisivat voineet näyttää kuvia miehistä joka sitten olisivat tuon lauran mieleen. Kiinnostaisi kyllä tietää millaisiin komistuksiin se uskoo että on mahikset. Meinaan että jollakin 24-v joka näyttää 35-45v ei kyllä ole varaa olla kovin kranttu ja tuskin livenä olisi saumaa ton toffen tasoisiin miehiin. Sibelusrypyt ja tätimäinen ääni jo. Huh huh.
HEI SE SPOILER-VAROITUS!! Urpo.
Venlasta tykkäsin 1. jaksossa, mutta meni maku mm. Miss Helsinki -kisojen, 2. jakson omistushaluisten puheiden ja viimeistään tuon bätse-Tuomaksen kanssa heilastelun myötä. Tykkääkö julkkiksista vai haluaako itse televisioon/julkisuuteen? Vaikuttaakin aika epäaidolta, pinnalliselta ja tyrkyltä.
eivenlaa kirjoitti:
"Mä en ole tullut tänne leikkimään. Jos mä haluun hänet, mä haluun hänet. No can do, tää on kilpailu" - Miss Helsinki kisan Venla ko.ohjelmassa. Ote löytyi nelonenfi ohjelmamainoksesta. Nyt meni kyllä maku Venlasta, koska 1. Ketään toista ei voi omistaa noin puhuva kuulostaa sellaiselta joka takertuu 2. Lopullisen ratkaisun tekee bachelor itse, ei kukaan naisista. Jos olisin mies juoksisin karkuun naista tuollaisella kovalla kilpailuasenteella, vaikka voihan toki joku tykätä.
Pyh. Miehethän ihailee just tuollaista asennetta. Eihän tuossa edes ole mitään "bitchmäistä", ihan peruslähtökohta kilpailulle, että jos joku kiinnostuu bachelorista niin tekee kaikkensa hänet saadakseen. Venlan tasoiselta naiselta tuollainen kommentti osoittaa vaan itsevarmuutta ja sopivaa röyhkeyttä, ja tietyllä tapaa myös suoraselkäisyyttä että sanoo sen suoraan eikä esitä muille mukavaa ja selän takana puukota (vaikka mistäs sen tietää tekeekö se niinkin). Mutta kaipa tuon voi tulkita "ärsyttävänä itsevarmuutena", kun on pokkaa sanoa ääneen. Suurin osa naisistahan ei tuota kehtaisi edes sanoa ääneen, koska pelkäisi että mies ei valitsisi jatkoon ja sitten ois nolona, kun ehti itse ilmoittaa jo kiinnostuksensa. Vaatii siis itseluottamusta tuoda asia esiin. Ottamatta nyt siis kantaa Venlaan noin muuten.
Vierailija kirjoitti:
eivenlaa kirjoitti:
Pyh. Miehethän ihailee just tuollaista asennetta. Eihän tuossa edes ole mitään "bitchmäistä", ihan peruslähtökohta kilpailulle, että jos joku kiinnostuu bachelorista niin tekee kaikkensa hänet saadakseen. Venlan tasoiselta naiselta tuollainen kommentti osoittaa vaan itsevarmuutta ja sopivaa röyhkeyttä, ja tietyllä tapaa myös suoraselkäisyyttä että sanoo sen suoraan eikä esitä muille mukavaa ja selän takana puukota (vaikka mistäs sen tietää tekeekö se niinkin). Mutta kaipa tuon voi tulkita "ärsyttävänä itsevarmuutena", kun on pokkaa sanoa ääneen. Suurin osa naisistahan ei tuota kehtaisi edes sanoa ääneen, koska pelkäisi että mies ei valitsisi jatkoon ja sitten ois nolona, kun ehti itse ilmoittaa jo kiinnostuksensa. Vaatii siis itseluottamusta tuoda asia esiin. Ottamatta nyt siis kantaa Venlaan noin muuten.
Samaa mieltä. Suomessa ei olla totuttu tuollaiseen itsevarmuuteen vaan se otetaan narttumaisena. Jos suomalainen haluaa jotain eikä saa sitä, sanoo hän että ei sitä oikeasti olisi halunnutkaan niin paljon.
Itselleni palomies on ammattina turn-off. Ei siksi, että on alemmin koulutettu, vaan siksi, että en haluaisi kumppanini (mahdollisesti lasteni isän) hakeutuvan ammatikseen vaaraan.
Lisäksi ulkonäköön palomies ammattina vaikuttaa. Kasvojen iho vanhenee huomattavasti nopeammin. Tosin Toffe on ainakin toistaiseksi poikkeus tästä. :D
Mutta on siis joku kaasujen/kuumuuden aiheuttama vaikutus.
Bachelorin henk.kohtainen insta tainnut laittaa piiloon? siellä oli aiemmin pari kuvaa ko.sarjan naisista eli saanut ystäviä+salikävijöitä joistain sarjan naisista. Alexandralla on useita matkakuvia dubai ei ole ainoa, voinut olla myös esim. siskojensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä täytin juuri 41, ja tuota katsellessani mietin että en olisi välttämättä erottunut ollenkaan joukosta. :D Voinko vielä hakea mukaan? Voisin valehdella iäkseni vaikka 31.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossa ollut enemmän kyse tyylistä ja persoonasta kuin ulkonäöstä. Toffe vaikutti olemukseltaan aika lapsekkaalta Lauraan verrattuna. Luultavasti Lauran miesihanne on lähempänä jotain Juha Rouvista tmv.
Te markkina-arvoteoreetikot aina unohdatte, ettei parinmuodostus kuitenkaan toimi niin että miehet ja naiset laitetaan markkina-arvon mukaiseen järjestykseen ja sitten siitä saman "arvoiset" sopivat automaattisesti yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Bachelorin henk.kohtainen insta tainnut laittaa piiloon? siellä oli aiemmin pari kuvaa ko.sarjan naisista eli saanut ystäviä+salikävijöitä joistain sarjan naisista. Alexandralla on useita matkakuvia dubai ei ole ainoa, voinut olla myös esim. siskojensa kanssa.
Luehan kommentit niin huomaat että ei ollut tyttöjen reissulla
Vierailija kirjoitti:
Bachelorin henk.kohtainen insta tainnut laittaa piiloon? siellä oli aiemmin pari kuvaa ko.sarjan naisista eli saanut ystäviä+salikävijöitä joistain sarjan naisista. Alexandralla on useita matkakuvia dubai ei ole ainoa, voinut olla myös esim. siskojensa kanssa.[/quote
No kyllä on bachelorin insta ihan julkisesti nähtävillä. Instan mukaan Alexandra on ollut reissussa perheensä kanssa, en tiedä onko sit Toffe ollut mukana. Joka tapauksessa Alexandra on Toffen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luehan kommentit niin huomaat että ei ollut tyttöjen reissulla
En ole viestin kirjoittaja, mutta voitko kerrata mitä aiemmissa kommenteissa on mainittu. Instastoryn tarinat kertovat kyllä, että kyseessä on ollut perheen kanssa tehty reissu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossa ollut enemmän kyse tyylistä ja persoonasta kuin ulkonäöstä. Toffe vaikutti olemukseltaan aika lapsekkaalta Lauraan verrattuna. Luultavasti Lauran miesihanne on lähempänä jotain Juha Rouvista tmv.
Te markkina-arvoteoreetikot aina unohdatte, ettei parinmuodostus kuitenkaan toimi niin että miehet ja naiset laitetaan markkina-arvon mukaiseen järjestykseen ja sitten siitä saman "arvoiset" sopivat automaattisesti yhteen.
Niin, miksi naiset ovat niin tyhmiä? Esim jos jollekin 50v ulimiehelle tarjottaisiin joku yli oman tason, eli esim 20v hottispimua niin se kävisi kiinni kuin sika limppuun eikä voivettelisi jotain tyyliin "onhan se todella kaunis, mutta ei se nyt oikein natsaa kun tykkään enemmän bruneteistä kuin blondeista, ja voisi se olla kolme vuotta vanhempi niin se olisi vähän kypsempi, ja se tykkää bodypumpista ja mä oon enemmän innostunut crossfitistä" jne jne bullshittiä mitä naiset veivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tainnut Venlalle tulla vähän muitakin muutoksia naamaan hiusvärin ja kulmakarvojen muuttumisen lisäksi. Ainakin fyllinkiä reippaasti huulissa, ehkä jotain muitakin toimenpiteitä kun katsoo vanhempia ig-kuvia. Ja moi Venla, luet näitä kuitenkin ig:stäs päätellen.
Ja itselläkin pisti jo ekassa jaksossa silmään se, miten Toffe pohti niin monesti sitä, että mitähän tytöt on hänestä mieltä ja varsinkin mitä mieltä ulkonäöstä. Tuon näköisellä ja oloisella tuollaiset kommentit kertoo vaan siitä, että on pakkomielle saada pönkitystä ja kuulla kehuja, eli just sellainen joka vaihtaa sukkaa kuin naista saadakseen päiväannoksensa ihailua. Ei todellakaan mitään aviomies-matskua. Toffe on älykäs kaveri ja tietää, miten kerätä pisteet kotiin vauvapuheilla ja niin edelleen, nauttii kun Suomen naiset on lääpällään. Ihan vain ihailua varten on siis valmis pelaamaan tätä roolia todella pitkällekin.
Ja en usko minäkään, että on valmis parisuhteeseen ellei ihan 110 %:sti tasoisensa naista tule vastaan. Eli nainen saisi olla paljon "enemmän" kuin Toffe, eli Venlan/Marian ulkonäkö, harrastuksena hylättyjen koirien pelastaminen ja lääkärin paperit vähintään taskussa. Mutta eipä ohjelmassa sen tasoisia alfa-naisia ole, eli en usko löytyvän pitkäaikaista suhdetta ohjelmasta. Kauniista lähäreistä ja vähemmän kauniista tohtorisnaisista ei oikein vastinetta Toffen odotuksiin löydy.Vähän on outo tavoite, jos palomies tavoittelee jotain lääkäriä. Ei ole palomies kuitenkaan ihan koulutetummasta päästä.
Paljon paremmin sopii yhteen juuri vaikka hoitajan kanssa.
Minusta tähänkin sarjaan sais tulla sellaisia kunnon "houkutuslintuja" (naisia, joilla on mediaseksikäs ammatti), mutta harmi vain, että lääkiksen opiskelijat eivät oikein pääse kesken lukuvuoden heilastelemaan. Perustelihan Bachelor-Tuomaskin Veeran valintaa alussa, että "lääkäri on aina lääkäri". Olisi kiva nähdä kuinka paljon se lääkärin ammatti vaikuttaisi jatkoon pääsyyn, vaikka ei olisi porukan kaunein.
Lisäksi luulen, että tuon Toffen seuraan hakeutuu naiset aika helposti, mutta helposti vääräntyyliset. Kaveri vaikuttaa melko ymmärtäväiseltä ja jaksaa kuunnella ja neuvoa, joten varmaan kuppiloissa ihmiset tykkää tulla avautumaan.
ihan kauheen huono tarjonta. tuollainen mies nyt saisi jonkun aidon kaunottarenkin jostakin ulkomailta.
en kyllä yhtään ymmärrä miksi useimmat vaan tyytyy johonkin surkeaan suomalaiseen naisen.