Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistĂ€ tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
2581/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Christoffer uskoo, ettei enÀÀ osallistu deittiohjelmiin.

– Ne ovat olleet hauskoja kokemuksia, mutta tv-deittailu on osaltani historiaa!" -Seiska

Tarkoittaakohan tuo sitÀ, ettei ole enÀÀ tarvetta osallistua, koska kumppani on löytynyt, vai vain sitÀ, ettÀ julkinen tv-treffailu oli tÀssÀ, mutta muuten on haku pÀÀllÀ.

Otapa tuosta nyt selvÀÀ. Miksi ei voisi paljastaa sitÀ, et löysi ohjelmasta rakkauden? Vaikuttaako asiaan se, ettÀ Daniela kÀy hÀnen salilla. Kaikki on mahdollista!

Tuli mieleen, ettÀ voisiko olla ettÀ ei ole enÀÀ naisen kanssa yhdessÀ eikÀ siksi voi sanoa ettei katsojilta mene mielenkiinto "kun ei ne kuitenkaan ole enÀÀ yhdessÀ". Toivon kyllÀ ettÀ olisivat edelleen yhdessÀ, oli se sitten kuka tahansa naisista. Mutta valitettavasti vÀhÀn tÀmmöinen olo tuli tuosta ettei voi paljastaa. Koska jos sanoisi ettÀ löysi rakkauden ja on yhdessÀ niin ainakin omalla kohdallani mielenkiinto ohjelmaa kohtaan kasvaisi vaan

No on kuitenkin sanonut olevansa onnellinen, ja sen et kannattaa katsoa ohjelma, niin tietÀÀ miten kÀy. Eikö kellÀÀn ole tietoa tilanteesta? Jossain vaiheessa tÀÀllÀ vÀitettiin, et on yhdessÀ valitsemansa naisen kanssa. Jos valinta on Maria, niin sit eivÀt ainakaan ole yhdessÀ.

MillÀ perusteella ei voi olla Marian kanssa?

No jos seurustelisi Marian kanssa, niin tuskinpa Maria koko ajan reissaisi. Marian insta tÀynnÀ reissukuvia. Toisaalta ei varmaankaan valittuna antaisi esittÀÀ instassa kysymyksiÀ ohjelmasta.

No eikö se reissaaminen just ole hyvĂ€ tapa harhauttaa katsojia😂

Vierailija
2582/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tia on todella kaunis.

No kauneus ei ainoastaan aina riitÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2583/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Saisiko ruutu+ jaksosta koosteen spoiler-merkinnöillÀ? Kiitos jo etukÀteen :)

Vierailija
2584/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oon alusta asti tykÀnnyt Petrasta, en tiedÀ vaan onko liian nuori Toffelle

Vierailija
2585/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tia on todella kaunis.

Moi Tia

Vierailija
2586/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SPOILER

Minusta Maria nimenomaan on vĂ€hĂ€n bitch, toki voi olla myös joku suojakuori. Eritoten jĂ€i mietityttĂ€mÀÀn se, kun Toffe kehu Mariaa, ettĂ€ hĂ€n kuuntelee ja kertoo omat mielipiteet, eikĂ€ vain sano ”kyllĂ€ se siitĂ€â€, siihen Maria kylmĂ€sti ”hyvÀÀ duunii” kuiskas itelleen ja katteli viiniÀÀn. Toffe jĂ€i heti hĂ€milleen nĂ€köseksi ja kysy, ettĂ€ ”oliko paha?” Ni Maria vaa ”eei ollu”.. đŸ€”

Sit ku Maria puhu, ettÀ on nirso miesten kanssa eikÀ haluu mielistellÀ ketÀÀn.

Toffe, ota daniela!!! Tai petra. Petrassa plussaa se, ettÀ menee samaan aikaan nukkumaan kuin Toffe. Daniela valvoo kolmee asti, voi tulla pientÀ eripuraa ellei saada jotaa rytmiÀ.

Vierailija
2587/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun mielestÀ Maria on koko ajan vain parantanut osakkeitaan. Tuli alussa mullekkin vÀhÀn sellainen nyrpeÀ kuva hÀnestÀ mutta nyt erityisesti ruutuplus jaksossa vaikutti todella ihanalta ja sympaattiselta ihmiseltÀ. Olen itse vÀhÀn ujo introvertti joten osaan kyllÀ samaistua Mariaan ehkÀ eniten noista naisista. YmmÀrrÀn hyvin tuon kun hÀn puhuu ettÀ nyt on helpompi olla ryhmÀssÀ kun on vÀhemmÀn porukkaa.

Ja vaikuttaa myös Toffelle sopivalta, joka on kuitenkin ainut asia mikÀ tÀssÀ merkitsee

Vierailija
2588/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kauhean kylmÀn nÀköistÀ tuolla, hurr!

Vierailija
2589/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minna otti todella hyvin tuon putoamisensa. Aidon ja kypsÀn oloinen tyttö.

Vierailija
2590/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi Daniela valvoo kolmeen?

Vierailija
2591/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Yönylitreffeillekö lÀhti Maria? Itse en ehkÀ haluaisi olla ensimmÀisenÀ testattavana, enkÀ ehkÀ kyllÀ toisenakaan. Saatika kolmas. Toivottavasti Daniela ei ota liian raskaasti yötreffejÀ.

PS: Tia nĂ€ytti todella kauniilta viimeisessĂ€ ruususeremoniassa. Kiva, ettĂ€ pĂ€ihitti missit sun muut, vaikkei porukan kaunein kaunotar ollutkaan. Raikas tuulahdus formaatissa, jossa ulkonĂ€kö tuntuu lopulta merkkaavan eniten. 

Vierailija
2592/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussajaksossakin jotenkin nostetaan Mariaa muiden ylÀpuolelle. Olisko valittu sitten joku muu ja tuolla Marian suosimisella yritetÀÀn tÀssÀ loppuvaiheessa harhauttaa katsojia?

Mulla tuli sama tunne. En usko, et Maria on Toffen valittu. KyllÀ nÀissÀ aina joku kÀÀnne on, eikÀ tuota Marian ylivertaisuutta tÀssÀ vaiheessa niin korostettaisiin, jos ois valittu.

Vierailija
2593/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oon tykÀstyny petraa tÀssÀ jaksojen edetessÀ. Ennen se oli mun mielestÀ vaan hihittelevÀ tyttö, mutta uskon senkin johtuvan aikalailla jÀnnityksestÀ.

Vierailija
2594/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten Toffe perusteli Minnan tiputtamisen?

Vierailija
2595/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Daniela on ylitse muiden, luonnollisuudessaan ja tyylikkyydessÀÀn. Luulen ettÀ on ollut suosikki tÀhÀn asti ,mutta nyt kiinnostus herÀnnyt Minna an, joka musta kaikkein kaunein.

Vierailija
2596/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"EhkÀ mÀ oon vÀhÀn liian vahva persoona. "

Just joo, ehkÀ ennemmin liian pulska ja liian taviksen nÀköinen.

Tia oli siinÀ viiden joukossa se lihavin ja vÀhiten hyvÀnnÀköinen.

SiinÀ todellinen syy, miksi tippui.

Ihme, ettÀ pysyi mukana nÀinkin pitkÀÀn.

Vierailija
2597/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa ne spoileri merkinnÀt pliis! Haluamme sÀilyttÀÀ jÀnnityksen loppuun asti.

Jos ei halua pilata itseltÀÀn loppua, niin ei kyllĂ€ kannata seurata tĂ€tĂ€ ketjua. Ei ihmiset omaa tohkeissaan napaansa tuijottaessa muista mitÀÀn spolereita merkitĂ€ :'D

Vierailija
2598/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Heti ekassa Mykonos-jaksossa tytöillÀ tuntuu olevan parempi ja rennompi yhteishenki ja hengailevat keskenÀÀn muutenkin kuin "pinnalliset vs. maanlÀheiset" -pareina. Queen bee -Venlan tippuminen vapautti ilmapiirin?

Vierailija
2599/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"EhkÀ mÀ oon vÀhÀn liian vahva persoona. "

Just joo, ehkÀ ennemmin liian pulska ja liian taviksen nÀköinen.

Tia oli siinÀ viiden joukossa se lihavin ja vÀhiten hyvÀnnÀköinen.

SiinÀ todellinen syy, miksi tippui.

Ihme, ettÀ pysyi mukana nÀinkin pitkÀÀn.

Apua, mikÀs sinua vaivaa? Ei ihan oikeasti tarvitse olla ihan noin negatiivinen.

Vierailija
2600/3893 |
07.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Petra vois olla sen Vieraissa-sarjan naisterapeutin tytÀr. Samanlaiset silmÀt ja ilmeet

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kolme kolme