Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Vierailija kirjoitti:
Tia on todella kaunis.
No kauneus ei ainoastaan aina riitÀ.
Saisiko ruutu+ jaksosta koosteen spoiler-merkinnöillÀ? Kiitos jo etukÀteen :)
Oon alusta asti tykÀnnyt Petrasta, en tiedÀ vaan onko liian nuori Toffelle
Vierailija kirjoitti:
Tia on todella kaunis.
Moi Tia
SPOILER
Minusta Maria nimenomaan on vĂ€hĂ€n bitch, toki voi olla myös joku suojakuori. Eritoten jĂ€i mietityttĂ€mÀÀn se, kun Toffe kehu Mariaa, ettĂ€ hĂ€n kuuntelee ja kertoo omat mielipiteet, eikĂ€ vain sano âkyllĂ€ se siitĂ€â, siihen Maria kylmĂ€sti âhyvÀÀ duuniiâ kuiskas itelleen ja katteli viiniÀÀn. Toffe jĂ€i heti hĂ€milleen nĂ€köseksi ja kysy, ettĂ€ âoliko paha?â Ni Maria vaa âeei olluâ.. đ€
Sit ku Maria puhu, ettÀ on nirso miesten kanssa eikÀ haluu mielistellÀ ketÀÀn.
Toffe, ota daniela!!! Tai petra. Petrassa plussaa se, ettÀ menee samaan aikaan nukkumaan kuin Toffe. Daniela valvoo kolmee asti, voi tulla pientÀ eripuraa ellei saada jotaa rytmiÀ.
Mun mielestÀ Maria on koko ajan vain parantanut osakkeitaan. Tuli alussa mullekkin vÀhÀn sellainen nyrpeÀ kuva hÀnestÀ mutta nyt erityisesti ruutuplus jaksossa vaikutti todella ihanalta ja sympaattiselta ihmiseltÀ. Olen itse vÀhÀn ujo introvertti joten osaan kyllÀ samaistua Mariaan ehkÀ eniten noista naisista. YmmÀrrÀn hyvin tuon kun hÀn puhuu ettÀ nyt on helpompi olla ryhmÀssÀ kun on vÀhemmÀn porukkaa.
Ja vaikuttaa myös Toffelle sopivalta, joka on kuitenkin ainut asia mikÀ tÀssÀ merkitsee
Kauhean kylmÀn nÀköistÀ tuolla, hurr!
Minna otti todella hyvin tuon putoamisensa. Aidon ja kypsÀn oloinen tyttö.
Miksi Daniela valvoo kolmeen?
Yönylitreffeillekö lÀhti Maria? Itse en ehkÀ haluaisi olla ensimmÀisenÀ testattavana, enkÀ ehkÀ kyllÀ toisenakaan. Saatika kolmas. Toivottavasti Daniela ei ota liian raskaasti yötreffejÀ.
PS: Tia nÀytti todella kauniilta viimeisessÀ ruususeremoniassa. Kiva, ettÀ pÀihitti missit sun muut, vaikkei porukan kaunein kaunotar ollutkaan. Raikas tuulahdus formaatissa, jossa ulkonÀkö tuntuu lopulta merkkaavan eniten.
Vierailija kirjoitti:
Plussajaksossakin jotenkin nostetaan Mariaa muiden ylÀpuolelle. Olisko valittu sitten joku muu ja tuolla Marian suosimisella yritetÀÀn tÀssÀ loppuvaiheessa harhauttaa katsojia?
Mulla tuli sama tunne. En usko, et Maria on Toffen valittu. KyllÀ nÀissÀ aina joku kÀÀnne on, eikÀ tuota Marian ylivertaisuutta tÀssÀ vaiheessa niin korostettaisiin, jos ois valittu.
Oon tykÀstyny petraa tÀssÀ jaksojen edetessÀ. Ennen se oli mun mielestÀ vaan hihittelevÀ tyttö, mutta uskon senkin johtuvan aikalailla jÀnnityksestÀ.
Miten Toffe perusteli Minnan tiputtamisen?
Daniela on ylitse muiden, luonnollisuudessaan ja tyylikkyydessÀÀn. Luulen ettÀ on ollut suosikki tÀhÀn asti ,mutta nyt kiinnostus herÀnnyt Minna an, joka musta kaikkein kaunein.
"EhkÀ mÀ oon vÀhÀn liian vahva persoona. "
Just joo, ehkÀ ennemmin liian pulska ja liian taviksen nÀköinen.
Tia oli siinÀ viiden joukossa se lihavin ja vÀhiten hyvÀnnÀköinen.
SiinÀ todellinen syy, miksi tippui.
Ihme, ettÀ pysyi mukana nÀinkin pitkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa ne spoileri merkinnÀt pliis! Haluamme sÀilyttÀÀ jÀnnityksen loppuun asti.
Jos ei halua pilata itseltÀÀn loppua, niin ei kyllÀ kannata seurata tÀtÀ ketjua. Ei ihmiset omaa tohkeissaan napaansa tuijottaessa muista mitÀÀn spolereita merkitÀ :'D
Heti ekassa Mykonos-jaksossa tytöillÀ tuntuu olevan parempi ja rennompi yhteishenki ja hengailevat keskenÀÀn muutenkin kuin "pinnalliset vs. maanlÀheiset" -pareina. Queen bee -Venlan tippuminen vapautti ilmapiirin?
Vierailija kirjoitti:
"EhkÀ mÀ oon vÀhÀn liian vahva persoona. "
Just joo, ehkÀ ennemmin liian pulska ja liian taviksen nÀköinen.
Tia oli siinÀ viiden joukossa se lihavin ja vÀhiten hyvÀnnÀköinen.
SiinÀ todellinen syy, miksi tippui.
Ihme, ettÀ pysyi mukana nÀinkin pitkÀÀn.
Apua, mikÀs sinua vaivaa? Ei ihan oikeasti tarvitse olla ihan noin negatiivinen.
Petra vois olla sen Vieraissa-sarjan naisterapeutin tytÀr. Samanlaiset silmÀt ja ilmeet
No eikö se reissaaminen just ole hyvĂ€ tapa harhauttaa katsojiađ