Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enpä ollut koskaan ennen uskonut mihinkään yliluonnolliseen, mutta eilen tapahtui jotain...

Vierailija
05.02.2019 |

Lähdin illalla hiihtolenkille, vaimo jäi katsomaan televisiota. Hiihdin kunnon lenkin, ja tulin takaisin reilun tunnin päästä.

Kun vein suksia varastoon, huomasin hieman kauempaa, että vaimo katsoo minua todella tuimana keittiön ikkunasta. Ei liikkunut ollenkaan, ihmettelin että mikä nyt on hätänä. Menin kotiin, niin ketään ei ollut kotona, vaan vaimo tulee puolen tunnin päästä prismasta.

Olen vähän ymmälläni. En ole kertonut tästä kellekään, sillä en halua, että pääkoppaani epäillään (se on aina ollut terve).

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli joku varjo. Mielikuvitus teki tepposet.

Vierailija
2/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain varmistaa, että olet mennyt hiihtolenkille etkä esimerkiksi kaljalle lähiön pubiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Jospa vaimo ajatteli sinua juuri sillä hetkellä? 

Vierailija
4/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se oli joku varjo. Mielikuvitus teki tepposet.

Ei ollut... Näin tämän n. 20 metrin päästä ja katsoin useita sekunteja, näköni on lisäksi hyvä.

Ap

5/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli ehtinyt lähteä Prismaan ennen kuin astuit sisälle? Etkö kysynyt vaimoltasi, katsoiko hän ikkunasta sinua?

Vierailija
6/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollasi on etiäinen, edellä kulkija.

Vierailija
7/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut miks se katsos vihaisesti?

Vierailija
8/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut miks se katsos vihaisesti?

Suuttuu myöhemmin jostain ja tekee noin.

Vierailija
9/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu! Voi kunpa toivon ettei ap ois keksiny ite tota juttua,vaan todella tapahtui!

Vierailija
10/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu! Voi kunpa toivon ettei ap ois keksiny ite tota juttua,vaan todella tapahtui!

Kyllä minä uskon että ap luuli näkevänsä vaimonsa siellä ikkunassa.

Mutta oikeasti mitään yliluonnollista ei ole olemassa.

Vierailija
11/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tapahtunut kerran noin ex-appiukkoni kanssa, tosin hän ei ollut keittiössä vaan ovensuussa. Oli todella vahva ja voimakas persoona. Mä kysyin silloiselta mieheltäni että näit sää ukkosi tossa ovella niin se sanoi ettei nähnyt koska ukko ei ole kotona ja eikä sen auto ollut edes pihalla.

Vierailija
12/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko teillä jotain välien selvittelyn paikkaa? Onko jotain pelkotiloja?

Vierailija
13/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen katsomaan youtubesta Aavedatan videoita. Ne on ihan mielenkiintoisia skeptikonkin näkökulmasta.

Vierailija
14/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen katsomaan youtubesta Aavedatan videoita. Ne on ihan mielenkiintoisia skeptikonkin näkökulmasta.

En tuhlaa aikaani ihmisten helppouskoisuudella rahastamiseen, on parempaakin tekemistä.

Innostun aaveista (tai mistä tahansa yliluonnollisesta) sitten kun tieteellinen tutkimus todistaa niiden olemassaolosta. En pidätä hengitystä sitä odotellessa.

Vierailija
15/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuhlaa aikaani ihmisten helppouskoisuudella rahastamiseen, on parempaakin tekemistä.

Innostun aaveista (tai mistä tahansa yliluonnollisesta) sitten kun tieteellinen tutkimus todistaa niiden olemassaolosta. En pidätä hengitystä sitä odotellessa.

Noissa ei kyllä ole maksettu kenellekkään mistään. Ja jos sinulla on aikaa roikkua av:lla niin on nuo videot oikeastaan nyt sentään sitä parempaa tekemistä.

Vierailija
16/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n omassa päässä on tää ollut...

Vierailija
17/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vain jokin yksittäinen hallusinaatio. Niitä voi tulla terveillekin.

Vierailija
18/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hallusinoit vielä jatkossakin, niin lääkärikäynti on paikallaan.

Vierailija
19/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa ei kyllä ole maksettu kenellekkään mistään. Ja jos sinulla on aikaa roikkua av:lla niin on nuo videot oikeastaan nyt sentään sitä parempaa tekemistä.

Oletko oikeasti noin naiivi?

Aavedata on ammattimaisesti toimiva, Suomen tunnetuin rajatiedon ilmiöitä tutkiva ryhmä. Keväällä 2019 MTV Sub-kanavalla alkava "Aaveiden jäljillä" ... Lähde: aavedata.com

Aavedata on olemassa samasta syystä kuin amerikkalaiset Ghosthuntersit sun muut. Tehdäkseen tekijöilleen rahaa ohjelmatuotannon avulla.

Vierailija
20/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUi toivottavasti vaimo elää vielä pitkään....