Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enpä ollut koskaan ennen uskonut mihinkään yliluonnolliseen, mutta eilen tapahtui jotain...

Vierailija
05.02.2019 |

Lähdin illalla hiihtolenkille, vaimo jäi katsomaan televisiota. Hiihdin kunnon lenkin, ja tulin takaisin reilun tunnin päästä.

Kun vein suksia varastoon, huomasin hieman kauempaa, että vaimo katsoo minua todella tuimana keittiön ikkunasta. Ei liikkunut ollenkaan, ihmettelin että mikä nyt on hätänä. Menin kotiin, niin ketään ei ollut kotona, vaan vaimo tulee puolen tunnin päästä prismasta.

Olen vähän ymmälläni. En ole kertonut tästä kellekään, sillä en halua, että pääkoppaani epäillään (se on aina ollut terve).

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu! Voi kunpa toivon ettei ap ois keksiny ite tota juttua,vaan todella tapahtui!

Kyllä minä uskon että ap luuli näkevänsä vaimonsa siellä ikkunassa.

Mutta oikeasti mitään yliluonnollista ei ole olemassa.

Suosittelen katsomaan youtubesta Aavedatan videoita. Ne on ihan mielenkiintoisia skeptikonkin näkökulmasta.

En tuhlaa aikaani ihmisten helppouskoisuudella rahastamiseen, on parempaakin tekemistä.

Innostun aaveista (tai mistä tahansa yliluonnollisesta) sitten kun tieteellinen tutkimus todistaa niiden olemassaolosta. En pidätä hengitystä sitä odotellessa.

Noissa ei kyllä ole maksettu kenellekkään mistään. Ja jos sinulla on aikaa roikkua av:lla niin on nuo videot oikeastaan nyt sentään sitä parempaa tekemistä.

Oletko oikeasti noin naiivi?

Aavedata on ammattimaisesti toimiva, Suomen tunnetuin rajatiedon ilmiöitä tutkiva ryhmä. Keväällä 2019 MTV Sub-kanavalla alkava "Aaveiden jäljillä" ... Lähde: aavedata.com

Aavedata on olemassa samasta syystä kuin amerikkalaiset Ghosthuntersit sun muut. Tehdäkseen tekijöilleen rahaa ohjelmatuotannon avulla.

Maksukuvio on suunnilleen sama kuin täällä av:llakin. Mainostajilta tulee rahaa. Sinusta av on siis sen laatuinen sivusto jota haluat tukea? Minusta tämä nyt ei ole sen hienompi. Aavedata on ollut youtubessa muutaman vuoden ja alkanut ihan nollasta, nyt sillä ehkä jo jotain tienaakin. Ketään yksittäistä ihmistä siinä ei silti kynitä joten en oikein näe siinä tuota ”rahat pois hölmöiltä” aspektia.

Vierailija
22/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimollasi on etiäinen, edellä kulkija.

Ja ap sitten perässähiihtäjä, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kanssa noita ollut, tutkittu on pääkoppa mutta kaikki kunnossa o,o 

Nytkin 20 min sitten putos kynä pöydältä ihan ilman mitään syytä, ja eilen suihkuhylly rysähti lattialle keskellä yötä ei ensimmäinen kerta, ja kaikki nukuttiin.

Vierailija
24/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sanotaan, että naiset voi tehdä montaa asiaa samaan aikaan. Tehokas Prisma-mamma kerkiää tekeen ostokset ja samalla vahtiin haukkana ikkunasta.

Vierailija
25/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tuli kerran kylään ja näki minun kulkevan pihalla tupakka kädessä, oudon kevyessä vaatetuksessa  (farkut ja hihaton paita) siihen nähden että oli kolea , tihkusateinen syyspäivä. Kiersin talon taa ja äiti oletti minun menevän takaovesta sisään, nousi etuovelle ja koputti . Kukaan ei avannut. Samassa ajoin autolla pihaan ja huikkasin että ai sä tuli jo, ihmetellen äitini järkyttynyttä ilmettä. Äiti siunaili että onko häneltä järki menossa ? 

Vierailija
26/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

etiäisiä, etiäisiä. Olen itsekin päässyt todistamaan tällaista. En kylläkään nähnyt ihmishahmoa mutta kuulin kyllä, samoin perheen koirat kuulivat ja nousivat odottamaan. Ketään ei kuitenkaan tullut. Samassa talossa tapahtunut tämä sama ilmiö jo vaikka kuinka kauan.

Vierailija
27/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin vielä mieheni näki tuon kynä jutun myös, tämä lisääntynyt kun ollaan alettu puhua muutosta. Perheenlisäys syistä.

Ennen kuin tuo suihkuhylly putosi, niin meidän vanha kani potkutteli takajalallaan 15 minuuttia. Eikös ne sitä tee kun ovat peloissaan? 

Vierailija kirjoitti:

Nytkin 20 min sitten putos kynä pöydältä ihan ilman mitään syytä, ja eilen suihkuhylly rysähti lattialle keskellä yötä ei ensimmäinen kerta, ja kaikki nukuttiin.

Vierailija
28/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin kerran, kun poikani meni eteisessä selkäni takaa vessaan. Menin lastenhuoneeseen ja hän leikki lattialla. Vessassa ei ollut ketään. 😶 Kysyin pojalta, oli koko ajan leikkinyt. Itsekkään en tästä ole puhunut, mutta kylmänväreet tuli vieläkin tätä kirjoittaessa. 😀

Vierailija
29/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sekin vielä mieheni näki tuon kynä jutun myös, tämä lisääntynyt kun ollaan alettu puhua muutosta. Perheenlisäys syistä.

Ennen kuin tuo suihkuhylly putosi, niin meidän vanha kani potkutteli takajalallaan 15 minuuttia. Eikös ne sitä tee kun ovat peloissaan?  Ei ihme, että hyllyt putoilee kun kani potkii hulluna seiniä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
30/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaimoltasi,oliko hän seisonut samassa paikassa lähtösi jälkeen? Sano,että tuli sellainen tunne eikä sitten sen kummempaa niin ei vaimo säikähdä. :) 

Vierailija
32/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se oli joku varjo. Mielikuvitus teki tepposet.

Ei ollut... Näin tämän n. 20 metrin päästä ja katsoin useita sekunteja, näköni on lisäksi hyvä.

Ap

Juu, varmasti :)

Vierailija
33/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti liity tähän, mutta kun veljeni kuoli niin näin hänet siellä sun täällä vähän väliä. Menin ihan tuntemattomille puhuun ja sitten vasta huomasin, että eihän tämä voi veljeni olla. Tätä kesti muutaman kuukauden ja sitten kun hyvä ystäväni vuosia tämän jälkeen kuoli niin sama juttu ja olen ns.terve ihminen ja järkevä.

Vierailija
34/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jolloinkin kertonut tämän saman tositarinan, joka tapahtui minulle vuosikymmeniä sitten. Omakotitalomme öljypoltin reistaili ja mieheni sanoi katsovansa sitä kun tulee töistä. Olin siihen aikaan kotona lasten kanssa. Iltapäivällä kuulin, kun autonovi lopsahti kiinni ja mieheni kulki hyvin reippaasti keittiön ikkunan editse teknistatilaa kohti. Minä vähän hämmästyin tuloaikaa mutta aloin tehdä ruokaa, muusia , nakkikastiketta ja salaatia. Odottelin miestä tulevaksi ruokapöytään, ruoka valmistui ja jälleen kuulin autonoven lopsahtavan kiinni, mieheni kulkevan ikkunan editse hyvin ryhdikkäänä ja suoraselkäisenä ja teknisestätilasta kuului ääniä. Uneksi olisin uskonut, jollei ruoka olisi ollut valmiina ja pöytä katettuna. Miehen etiäinen oli tullut edellä, koska poltin huoletti ja tarvi korjata. Niin ja minä olen ihan täyspäinen ihiminen.

Vierailija
35/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loka-marraskuun tienoolla yli kaksikymmentä vuotta sitten Espoosta Lohjalle aamulla ajaessani, näin moottoritien vieressä ylhäällä sillanpielessä ilmiselvän viikatemiehen ja vain sen yhden kerran, en koskaan toiste. Keveni muuten kaasujalka pitkäksi aikaa. 

Vierailija
37/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahh kirjoitti:

Olen jolloinkin kertonut tämän saman tositarinan, joka tapahtui minulle vuosikymmeniä sitten. Omakotitalomme öljypoltin reistaili ja mieheni sanoi katsovansa sitä kun tulee töistä. Olin siihen aikaan kotona lasten kanssa. Iltapäivällä kuulin, kun autonovi lopsahti kiinni ja mieheni kulki hyvin reippaasti keittiön ikkunan editse teknistatilaa kohti. Minä vähän hämmästyin tuloaikaa mutta aloin tehdä ruokaa, muusia , nakkikastiketta ja salaatia. Odottelin miestä tulevaksi ruokapöytään, ruoka valmistui ja jälleen kuulin autonoven lopsahtavan kiinni, mieheni kulkevan ikkunan editse hyvin ryhdikkäänä ja suoraselkäisenä ja teknisestätilasta kuului ääniä. Uneksi olisin uskonut, jollei ruoka olisi ollut valmiina ja pöytä katettuna. Miehen etiäinen oli tullut edellä, koska poltin huoletti ja tarvi korjata. Niin ja minä olen ihan täyspäinen ihiminen.

Täyspäinen ihminen ei puhu etiäisistä.

Täyspäinen ihminen ymmärtää että aivot tekivät sinulle tempun kun odotit miestä kotiin, joten kuulit miehen tulevan kotiin.

Aivot tekevät paljon jänniä jekkuja, mutta mitään yliluonnollista siihen ei liity. Neurokemiaa sitäkin enemmän.

Vierailija
38/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoimme vuosia stten joulukuussa yötä vasten lapista etelään. Nuokuin siinä pelkääjän paikalla ja heräsin, näin mutkassa moottoripyörän. Karjasin että: VARO TUOTA MOOTTORIPYÖRÄÄ, JOKU HULLU AJAA TALVELLA!

Mieheni alkoi katsomaan, että häh? Ei ollut moottoripyörää. Vähän ajan päästä auto ohitti mutkassa toista ja meidän piti lähes pysäyttää auto ja mies ohjasi sitä ojaan, ettei tule nokkakolari.

En tiedä onko tiellä ollut moottoripyörä onnettomuus joskus.

Vierailija
39/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telepatiaa

Vierailija
40/62 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt varsinaisesti liity tähän, mutta kun veljeni kuoli niin näin hänet siellä sun täällä vähän väliä. Menin ihan tuntemattomille puhuun ja sitten vasta huomasin, että eihän tämä voi veljeni olla. Tätä kesti muutaman kuukauden ja sitten kun hyvä ystäväni vuosia tämän jälkeen kuoli niin sama juttu ja olen ns.terve ihminen ja järkevä.

Et ole vaikka itse sanotkin.

Jokainen tällä palstalla itse itsensä jäävinä ihmisenä terveeksi ja järkeväksi julistanut on kaikkea muuta.

Järkevä ihminen ei toimi noin.