Enpä ollut koskaan ennen uskonut mihinkään yliluonnolliseen, mutta eilen tapahtui jotain...
Lähdin illalla hiihtolenkille, vaimo jäi katsomaan televisiota. Hiihdin kunnon lenkin, ja tulin takaisin reilun tunnin päästä.
Kun vein suksia varastoon, huomasin hieman kauempaa, että vaimo katsoo minua todella tuimana keittiön ikkunasta. Ei liikkunut ollenkaan, ihmettelin että mikä nyt on hätänä. Menin kotiin, niin ketään ei ollut kotona, vaan vaimo tulee puolen tunnin päästä prismasta.
Olen vähän ymmälläni. En ole kertonut tästä kellekään, sillä en halua, että pääkoppaani epäillään (se on aina ollut terve).
Kommentit (62)
Minulle kävi aikoinaan sama juttu kun tulin koulusta ja näin äitini kävelevän pihalla tupakkaa poltellen, huusin moi mutta äiti vain tuijotti minua vihaisesti ja käveli talon taa. Hämilläni menin sisään eikä siellä ollutkaan ketään, äiti tuli puolisen tuntia myöhemmin kaupasta.
Minusta Kepsut ovat oikein ihania, kun he eivät missään olosuhteissa myönnä olleensa tekemisissä paranormaalin toiminnan kohteena.
Heille on kiva tehdä kepposia.
Olen sillä tavalla vinksahtanut.