Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enpä ollut koskaan ennen uskonut mihinkään yliluonnolliseen, mutta eilen tapahtui jotain...

Vierailija
05.02.2019 |

Lähdin illalla hiihtolenkille, vaimo jäi katsomaan televisiota. Hiihdin kunnon lenkin, ja tulin takaisin reilun tunnin päästä.

Kun vein suksia varastoon, huomasin hieman kauempaa, että vaimo katsoo minua todella tuimana keittiön ikkunasta. Ei liikkunut ollenkaan, ihmettelin että mikä nyt on hätänä. Menin kotiin, niin ketään ei ollut kotona, vaan vaimo tulee puolen tunnin päästä prismasta.

Olen vähän ymmälläni. En ole kertonut tästä kellekään, sillä en halua, että pääkoppaani epäillään (se on aina ollut terve).

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu! Voi kunpa toivon ettei ap ois keksiny ite tota juttua,vaan todella tapahtui!

Kyllä minä uskon että ap luuli näkevänsä vaimonsa siellä ikkunassa.

Mutta oikeasti mitään yliluonnollista ei ole olemassa.

Suosittelen katsomaan youtubesta Aavedatan videoita. Ne on ihan mielenkiintoisia skeptikonkin näkökulmasta.

En tuhlaa aikaani ihmisten helppouskoisuudella rahastamiseen, on parempaakin tekemistä.

Innostun aaveista (tai mistä tahansa yliluonnollisesta) sitten kun tieteellinen tutkimus todistaa niiden olemassaolosta. En pidätä hengitystä sitä odotellessa.

Tuo esittämäsi argumentti on kestämätön. Koska tieteellinen tutkimushan ei voi todistaa yliluonnollista, niin jos se pystyy selittämään aaveet, siitä seuraa, että ne ovat luonnollisia ilmiöitä, mistä taas seuraa se, että et edelleenkään uskoisi mihinkään yliluonnolliseen, vaikka alkaisit tieteellisen todistuksen jälkeen aaveisiin uskomaan.

Minusta Kepsut ovat oikein ihania, kun he eivät missään olosuhteissa myönnä olleensa tekemisissä paranormaalin toiminnan kohteena.

Heille on kiva tehdä kepposia.

Olen sillä tavalla vinksahtanut.

Vierailija
62/62 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi aikoinaan sama juttu kun tulin koulusta ja näin äitini kävelevän pihalla tupakkaa poltellen, huusin moi mutta äiti vain tuijotti minua vihaisesti ja käveli  talon taa. Hämilläni menin sisään eikä siellä ollutkaan ketään, äiti tuli puolisen tuntia myöhemmin kaupasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla