Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut miehet nettideiteillä

Vierailija
05.02.2019 |

Olen kolmekymppinen sinkku, olen ollut joulukuusta asti jäsenenä eräällä nettideittisivustolla ja saan valehtelematta päivittäin yhteydenottoja naimisissa olevilta miehiltä, nuorimmat 30-vuotiaita ja ihan omalla valokuvallaan liikkeellä monet. Perustelut aina samoja, vaimosta on tullut tylsä/ ruma/ läski/ ei vaan kiinnosta enää/ maistuu puulta jne.

On tämän myötä tullut jotenkin todella vastenmielinen olo, miksi ryhtyisin suhteeseen edes kenekään vapaan miehen kanssa, kun sekin varmaan olisi pian jollain sivustolla etsimässä salarakasta. Miksi ihmiset edes menevät naimisiin, jos touhu on tällaista? Kuvottavaa...

Pitäisi varmaan rekisteröityä tuonne miesprofiililla ja katsoa, onko naisista yhtä suuri osa samalla asialla.

Ja ennen kuin joku huutaa miesvihaprovoa, niin kokeilkaa vaikka itse, tulokset on varmasti aivan samat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normimeininkiä noilla sivustoilla. Miehet etsivät sieltä piristystä arkiseen harmauteen, sitä pientä kihelmöintiä jota saa flirttailusta. Pari vuotta sitten vastasin tällaisen  varatun miehen flirttailuun. Tarkoitus ei ollut häntä koskaan tavata, ihan vaan kokeilin että miten hän asiansa esittää. Tavallista tarinaa sieltä sitten ajan mittaan tuli -vaimo ei anna, vaimo vaan nalkuttaa ja mitään yhteistä ei enää ole. Aloin sitten vähitellen ehdottelemaan missä ja milloin nähtäisiin, mutta kummallisesti aina tuli jotain estettä. Lopputulos oli että ei ikinä nähty. 

Vierailija
2/5 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sentään etsii ihan avoimesti sitä ulkopuolista sutinaa suhteeseensa jonkun tossukkamiehen kanssa jolle käy ihan mikä vaan, kunhan oma kultsi on tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ilmiö, eikä se ole naisen iästä kiinni. Kuka tahansa meistä vanhoistakin haaskoista kelpaa 20- 80 vuoden välillä kenelle tahansa varatulle miehelle.

Osa on ihan mukavia, joiden kanssa voi vain kirjoitella. Puhumattomuus on monen ongelma parisuhteissa,jolloin vieras nainen voi avata vaimon logiikkaa ja tuntoja. Jos nyt haluaa sellaiseen mennä mukaan. Itse olen kiinnostunut analysoimaan ja pohtimaan ja jolloin se miehen vonkaaminen loppuu, kun saa kiinni mistä miehellä oikeasti kiikastaa.

Nuoremmat miehet luottavat itseensä liikaa, jolloin keski-ikäisenä naisena joudun muistuttamaan etteivät he ole minulle mitään uutta ja jos seksi kiinnostaa pitäisi nuoren miehen hallita muutakin kuin peniksen käyttö. Haluan lähteä syömään, shampanjaa, kivan hotellihuoneen jne. Siihen ne vonkaamiset sitten loppuvat, kun en olekaan helppo ja kiitollinen heidän huomiostaan.

Vain muutama on ollut todella kiinnostava, jolloin olen vaatinut mieheltä vakuutuksen suojata hänen puolisoltaan . En halua kimppuuni naarasleijonaa, jonka homma olisi rökittää mieluumin miehensä kuin minut.  Ja taito salata suhteet on perustuttava kokemuksiin niin, että suhde todellakin pysyy salassa, Sellaisia konkareita on erittäin vähän, joten noviiseja kannattaa aina varoa.

Mutta sokea se, joka ei ymmärrä deittipalstojen irvokkuutta ja hyväksikäyttäviä ihmisiä. Naisissa ja miehissä. Minä lopetin deittipalvelut. Jos seksi on niin helkkarin iso juttu ihmisten elämässä, eikä kotona osata yhdessä asiaa hoidella, niin suosittelen kaikkien eniten terapiaa.

Vierailija
4/5 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on helppoja vosuja.

Vierailija
5/5 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin parisuhteista on tullut näin seksikeskeistä ? Ihan kuin se olisi ainoa asia nykyään, joka merkitsee yhtään mitään. On ihan normaalia, että halut vaihtelee, välillä on vaisumpaa ja välillä ei. Varsinkin naisilla on ne ihanat hormonit, jotka voivat heittää ihan laidasta toiseen. Eikö silloin pitäisi sitä kumppania ymmärtää ja etsiä yhdessä ratkaisua, eikä rynnätä vierailta vonkumaan ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä