Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästynyt LIDL:n vanhoihin jauhelihoihin!

Vierailija
05.02.2019 |

Vaikka samana päivänä paistaisi, aina maistuu lehmän paskalle! Muut ruoat on aina hyviä em. kaupasta ostettuna, mutta tämä alkaa jo vituttamaan. Onko kellään muulla kokemusta tälläisestä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ruoka-ainetta syyttää, jos ei osaa kokata.

Vierailija
2/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki jauhelihat maistuu tuolta, ihan sama mikä kauppa. Mutta samaan aikaan en koskaan oppinut syömään punaista lihaa, joten ongelma on selkeästi minussa, ei jauhelihassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä osaan kokata, vaan kukaan ei taio vanhasta ruoasta maukasta. Tiedä vaikka olisi valeltu verellä että näyttäisi tuoreelta. Turha alapeukuttaa. Ap.

Vierailija
4/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistu liitlin ruuat minulle.

Ostan mieluummin Prismasta tai S-Marketista.

Liitlin omistaja on maansa rikkaimpia miehiä.

En osta liitlistä, koko kauppa on niin kirjava.

Vierailija
5/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka samana päivänä paistaisi, aina maistuu lehmän paskalle! Muut ruoat on aina hyviä em. kaupasta ostettuna, mutta tämä alkaa jo vituttamaan. Onko kellään muulla kokemusta tälläisestä?

Hyvä kunnkuulee muidenkin todenneen saman.

Laitoin juuri kompostiin loput makaronilaatikosta mihin ostin 10% naudanlihaa lidlistä.

Haisi jo paistettaessa oudolle, mutta se ei ollut vanha haju.

Olen keittiöalan immeinen eli tunnistan laadun ja osaan tehdä ruokaa, mutta joku vika siinä lihassa oli.

Olen joskus ostanut sieltä sieltä sika-nauta eikä se ollut erikoista vaan tämä nauta maistui vielä ruokapöydässäkin erikoiselle.

Ikävä kyllä tuli Puola mieleen syödessä...

Vierailija
6/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kaikki jauhelihat maistuu tuolta, ihan sama mikä kauppa. Mutta samaan aikaan en koskaan oppinut syömään punaista lihaa, joten ongelma on selkeästi minussa, ei jauhelihassa.

Minäkin olen vegaani! Hyvä me!

Vierailija
7/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä osaan kokata, vaan kukaan ei taio vanhasta ruoasta maukasta. Tiedä vaikka olisi valeltu verellä että näyttäisi tuoreelta. Turha alapeukuttaa. Ap.

Joopa joo. Lidlin kotimaiset lihat tulee atrialta, hk:lta ja snellmannilta.

Vierailija
8/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..

Jos miljoonat saksalaiset syö samaa jauhelihaa ja tekee hyvää ruokaa siitä niin onko vika sinussa vai saksalaisissa 🤔?

Tai ruotsalaiset, tanskalaiset, ranskalaiset..

Kumma juttu, mutta enpä ole koskaan ostanut Lidlistä vanhaa jauhelihaa, k-kaupan tuoretiskistä kyllä...

Vierailija
9/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..

Jos miljoonat saksalaiset syö samaa jauhelihaa ja tekee hyvää ruokaa siitä niin onko vika sinussa vai saksalaisissa 🤔?

Kumma juttu, mutta enpä ole koskaan ostanut Lidlistä vanhaa jauhelihaa, k-kaupan tuoretiskistä kyllä...

Eivät syö samaa jauhelihaa, koska jokaisella maalla omat tuotantokanavat ja itse ostin kotimaista.

Mskaronilaatikon tekijä

Vierailija
10/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuosssa on mahtavaa se että jos olet tehhnyt tyliin makaronia jauhelikastikkeessa. Niin peset vaaan ne makaronit niin voit syödä ne joskus muulloin ja voit ottaaa potut esiin ja iskeä ne siiihen jauhelihakastikkeeseen ja vetää ketsupit pääälle.

Vierailija
11/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain sika-nautaa. Uunissa oleva makaronilaatikko näyttää menevän taas pilalle. Kiva että joku muu on tehnyt saman havainnon. Ap.

Vierailija
12/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..

Eivät syö samaa jauhelihaa, koska jokaisella maalla omat tuotantokanavat ja itse ostin kotimaista.

Mskaronilaatikon tekijä

No jos oli kotimaista niin sehän on parempaa, ainakin palstalaisten mielestä 😉

Miten olisi jos reklamoisit a. Lidlille, b. lihan pakkaajalle ja c. lihan tuottajalle?

Luulen että parempi tulos olisi kuin täällä vinkuminen..

Vierailija
13/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuosssa on mahtavaa se että jos olet tehhnyt tyliin makaronia jauhelikastikkeessa. Niin peset vaaan ne makaronit niin voit syödä ne joskus muulloin ja voit ottaaa potut esiin ja iskeä ne siiihen jauhelihakastikkeeseen ja vetää ketsupit pääälle.

Ainii eiku suo potuuttaaa toi jauheliha. Mut kuuka vtun hullu kyllästyy johonkin jauhettuun hevoseen.

Vierailija
14/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan vain sika-nautaa. Uunissa oleva makaronilaatikko näyttää menevän taas pilalle. Kiva että joku muu on tehnyt saman havainnon. Ap.

Hyi, sika-nauta haisee pahalle oli se sitten kotimaista ja tuoretta...

Vierailija
15/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..

Mskaronilaatikon tekijä

No jos oli kotimaista niin sehän on parempaa, ainakin palstalaisten mielestä 😉

Miten olisi jos reklamoisit a. Lidlille, b. lihan pakkaajalle ja c. lihan tuottajalle?

Luulen että parempi tulos olisi kuin täällä vinkuminen..

Ostan pari kertaa vuoteen jauhelihaa eli voin ostaa sen jatkossa Prismasta enkä ole vinkunut sen enempää kuin todennut ettei se ollut ok

Vierailija
16/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan huomannut ongelmia Lidlin lihoissa. Ehkä sinulla on vain huono tuuri.

Vierailija
17/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet niin tyhmä että ostat Lidlistä salmonellajauhelihaa?

Mä ostan kauppahallista tuoretta.

Vierailija
18/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan huomannut ongelmia Lidlin lihoissa. Ehkä sinulla on vain huono tuuri.

Mä luulen että osansa on myös sillä että AP EI osaa tehdä ruokaa 😉

Käyttää reseptien hakuun Kotikokki sivustoa 😁

Vierailija
19/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet niin tyhmä että ostat Lidlistä salmonellajauhelihaa?

Mä ostan kauppahallista tuoretta.

Miksi olet niin tyhmä että a. kuvittelet kaikissa Lidlin lihoissa olevan salmonellaa ja b. luulet, että kauppahallissa saa yhtään sen tuoreempaa?

Osta suoraa tilalta niin voi ollakin tuoreempaa, just teurastettua...

Vierailija
20/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös huomannut eron, vaikka tosiaan ihan kotimaisilta tuottajilta sen pitäisi olla. Ihan selkeä haju ja makuero Snellmanniin ja Atriaan verrattuna, eikä hyvä sellainen...