Kysymys kakun kuorruttamisesta! Miksi pilaat kakun floravispeillä ja marenkikreemeillä ja sellaisilla?
Niillä saa kyllä kaunista pursotusjälkeä aikaan, mutta maku on paha. Kakun pitää maistua herkulliselle eikä millekään teolliselle tai mauttomalle. Miksi pilaat kakun kun teet siitä teollisen tai mitättömän makuisen?? Aito kerma on ainoa oikea kakun kuorrute, jota viitsii syödä. Muut on kuin muovisia koristeita lähinnä.
Kommentit (25)
Missähän tynnyrissä mä elän, kun en oo floravispiin tai marenkiin täytekakussa törmännyt.
Rahkaan kyllä ja erilaisiin kreemeihin. Rahja ei, itse tehdyt kreemit kyllä.
Katsos ap, kun se kakku voi olla myös raikkaan makuinen eikä sellainen ällömakea.
Vierailija kirjoitti:
Katsos ap, kun se kakku voi olla myös raikkaan makuinen eikä sellainen ällömakea.
No ei floravispi tai sokerimassa ole raikasta vaan ällömakeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittelevana pursottelijana pelkkä kermavaahto tuntuu hankalalta työstettävältä. Olen lisännyt jonkin verran mascarponea tai kakun makumaailmaan sopivaa maustettua tuorejuustoa tuomaan jäykkyyttä. Ehkä harjoittelun myötä uskallaudun käyttämään pelkkää kermaa.
Eli sinäkin haluat mieluummin kauniin kuin hyvänmakuisen kakun. Ap
Eiköhän tuokin kirjoittaja halua kauniin ja omasta mielestään / lähipiirin mielestä hyvältä maistuvan kakun. Mä ainakin haluan, ja joskus se tarkoittaa kermaa, joskus marenkia, joskus rahkaa täytteeseen ja niin edelleen. Tää on nyt ilmeisesti jotenkin tosi vaikea asia ymmärtää, mutta makuja on monia.
Sokerimassa on pahaa.