Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ole rehellinen: Kärsitkö moraalista krapulaa jos sinkkuna päädyt harrastamaan seksiä satunnaisen sinkkumiehen kanssa.

Vierailija
04.02.2019 |

Onko pahinta että taas tuli yksi mies "pantujen listaan" vai miksi kärsit morkkista?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi ihmeessä kärsisin? Eihän tuossa ole tehty mitään pahaa ketään kohtaan.

Vierailija
2/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kärsin ja luultavasti loppuelämäni. Siis näin heteromiehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää kärsisi morkkista. Mutta se aina tietty harmittaa, jos se ei etene siitä sen enempää. Että tulipahan taas annettua ilmasiks :")

Mutta luulen, että jos nyt olisin sinkku ajattelisin eritavalla. Että evvk.

Vierailija
4/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Miksi potisin?

Vierailija
5/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi jotain vaivata jos ollut vaikka kahden miehen kanssa ja molempien kanssa seurustellut sitten kolmas joku satunnainen Tinder-pano

Vierailija
6/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää kärsisi morkkista. Mutta se aina tietty harmittaa, jos se ei etene siitä sen enempää. Että tulipahan taas annettua ilmasiks :")

Mutta luulen, että jos nyt olisin sinkku ajattelisin eritavalla. Että evvk.

Ilmasisksi? Onko suhde joku maksutapa

Vierailija
7/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sehän on tavoite. Miksi potisin onnistumisesta morkkista?

Vierailija
8/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärsi morkkisesta. Mitä pahaa siinä on, jos kaksi aikuista ihmistä pitää hetken hauskaa keskenään. Hyvät tavat ja ehkäisy pitää tietenkin muistaa ja pelin henki pitää olla molemmilla selvillä (eli perään ei jäädä itkemään, vaan aamupalan/kahvien jälkeen poistutaan). Joskus käy parempi tuuri, toisinaan huonompi seuran valinnassa, mutta aina on kuitenkin loppufiilis jäänyt plussan puolelle.

Vierailija
9/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voi jotain vaivata jos ollut vaikka kahden miehen kanssa ja molempien kanssa seurustellut sitten kolmas joku satunnainen Tinder-pano

Tuota se näyttäis olevan nykyään.

Vierailija
10/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee "halvalla" taas naisten koskemattomuus. Voin sanoa ihan suoraan ettemme ole samalla kehitystasolla. Tuo totaalinen itsensä epäarvottaminen seksin kautta on jotenkin äärimmäisen vierasta minulle.

Vierailija
11/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin kertoja on tullut nainen vastaan jotka ovat olleet ihan innokkaana sängyssä ja kun molemmat saatu nainen selvästi morkkiksesta. Yksi oli ekaa kertaa "vapaan liiton" sopimisen jälkeen vieraan miehen eli siis minun kanssa, mutta ollut myös sinkkuja muutama. M39

Vierailija
12/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei morkkista, jollei ole syytä morkkikseen. Eli kun olen halunnut seksiä ja kumppani on ollut mukava ja haluttava, ei tule morkkista.

Sit tulee, jos on nysvyyttään, kiltteyttää, peloissaan tai humalan takia suostunut sääliseksiin jonkun sellaisen kanssa, jota ei ole edes halunnut, tai jota ei olisi pitänyt haluta. Tosiaan silloinkin, jos se on johtunut pelosta ja pakosta.

Vierailija
13/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten depressio seksin jälkeen ("morkkis") on biologisperäistä ja luonnollista.

Vierailija
14/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ja ainoastaan, jos olisin ollut niin humalassa, että olisin vahingossa pannut jotain perzuääliötä. Onneksi näin ei ole käynyt. Aina on osunut ihan siedettävän fiksu mies kyytiin.

Vierailija
15/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten depressio seksin jälkeen ("morkkis") on biologisperäistä ja luonnollista.

Sinä sekoitat sen tunteen, joka voi tulla upean orgasmin jälkeen, jolloin alkaa itkettää se täydellinen tunne, ja itseinhon, joka tulee, kun on valinnut jonkun haisevan luuserin, joka ei ole ollut yhdynnässä mistään kotoisin. Itketäänkö sinulle useinkin? Veikkaan jälkimmäistä.

Vierailija
16/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran elämässäni olen kokenut tuon orgastisen itkun. Se on suurenmoista.  Olo on kuin leijuisi jossain korkealla täysin tyhjänä ja kevyenä, kadottaneena oman olemuksensa ja sulautuneena johonkin suurempaan. 

Aika tomppeli saa olla, jos kuvittelee, että naista useinkin hävettää seksin harrastaminen. Tomppeli, naisvihaaja ja/tai frigidi naisparka, jolla on vahvoja häpeäntunteita omaa ruumistaan ja seksiä kohtaan. Kuuppalääkärin alaa kuitenkin.

Vierailija
17/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kommentti: minulle tulee ns. ällöttävä olo seksin jälkeen jos nainen on ollut vastenmielinen

Vierailija
18/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menee "halvalla" taas naisten koskemattomuus. Voin sanoa ihan suoraan ettemme ole samalla kehitystasolla. Tuo totaalinen itsensä epäarvottaminen seksin kautta on jotenkin äärimmäisen vierasta minulle.

No minulle taas on äärimmäisen vieras ajatus, että seksi olisi tärkein tai edes yksi tärkeimmistä ihmisen arvon mittareista. Mutta meitä on näemmä moneen junaan.

Vierailija
19/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena kyllä tuli morkkisteltua jos kundi paljastui todella huonoksi panoksi. En mä silloinkaan sitä surrut, sitä että "olin luovuttanut naiseuteni ruususta terälehden arvottomalle, yhyy!" -paskaa, vaan lähinnä huonoa arviointikykyäni.

Vierailija
20/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa sanoa, kun vielä ei ole ehtinyt kertynyt kokemusta tuollaisesta.

Olen ollut ollut neljän kanssa ja jokaisen kanssa olin parisuhteessa (yhteensä yli 25 vuotta). 

Nyt olen sinkku, mutta ei ole ollut vähäisintäkään tilannetta, jossa olisi ollut edes teoreettinen mahdollisuus "satunnaiseen".

Käyn töissä, ruokakaupassa, opiskelen etänä ja olen vapaalla ollessani omissa oloissani. Satunnaisen postimiehen kanssakaan ei ole kipinöinyt. Käyn aniharvoin baarissa ja senkin kerran minua lähestyy varatut miehet, ei kiitos.

Mutta mistäpä sitä tietää jos joskus pääsee/joutuu tätä moraalista krapulaa potemaan. En oikein ole varma haluanko, mutta kaipa sen sitten tietää, jos on "tilanne päällä" :)