Naapurin vaimo itki kun autonsa juuttui lumeen
Aamulla kun oli töihin lähdössä niin huusi jotain minulle kun olin omassa pihassa että auto on jumissa.
Menin sinne ja hän itkien selitti jotain kun miehensä huonosti tehnyt lumihommat tai jotain,ei kiinnostanut kovin tarkasti kuunnella kun aikuinen ihminen vänisee moisen takia.
Ei se minun mielestä näyttänyt olevan mitenkään jumissa,potkin vähän lunta pyörien edestä ja hyppäsin auton rattiin. Ensin varovasti pyöriä luistattamatta vähän taaksepäin ja sitten 1 päälle ja eteenpäin niin hetihän se lähti irti.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kuuleppa täysin normaalia että ihmisellä on tunteita, näin yleisesti niin ihmisillä alkaa jo olemaan mitta täynnä tämän typerän elämän kanssa. Suomessa ei ole enää hyvä olla. Oikeasti se pienikin tippa on liikaa.
Ei siinä ole kyllä mitään itkemistä, jos auto on omalla pihalla jumissa. *Eri asia jos runttaa sen ojaan ja johonkin kiveen, niin että on kallis remontti tiedossa. Omaan pihaan sen voi jäättää odottamaan juhannusta ja mennä itse sisälle juomaan kaljaa.
Kyllä tuntuu lapio olevan täysin tuntematon laite monelle nykyautoilijalle. Paljon näkee tuota vitutuspäissään tallomista, kiroamista ja kytkimen polttoa, kun yritetään lähteä liikkeelle pehmeästä hangesta. Helpommalla pääsisi kun viitsisi lapioida viisi minuuttia.
Mut ei siinä mitään, valintojahan nämä... Kytkinremontti 800 € / lumilapio 10 €
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen olen tuossa kotikadun varressa nähnyt muutaman parkkeerausyrityksen tai parkista lähtöyrityksen ja kyllä erottaa kauemmin maassa asuneet talvialoittelijoista. Jälkimmäiset on sitä porukkaa joka huudattaa moottori täysillä renkaat sutien paikallaan ja koittaa päästä sillä tyylillä liikkeelle pikku hangesta.
Sitten on niitä joilla on lapio takakontissa ja ne kinokset lapioidaan pois alta ennen lähtöä tai parkkeerausta. Ehkä jopa purkissa hiekoitushiekkaa jos sattuu hankalampi paikka.
Pikku hankeen mitään lapioo tartte.
Autoilijalle ei ole huonoa keliä olemassakaan. Aina on niin lämmin kuin itse haluaa ja voi juoda kahvia vaikka. Aika fakiiri saa olla että auton saa kaatumaan.
Jos haluatte huonoa keliä niin kokeilkaa pyörällä tai kävellen.
Autossa ollana sisällä, ei ulkona .
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain on että kun ihmiset vuodesta toiseen menee pelkkään selviytymiseen ja suorittamiseen niin saattaa olla että mieskin oli väsynyt eikä tehnyt tarkempaa työtä.
Jos on julkinen piha niin muistakaa suuret leikkaukset, voitontavoittelu ja säästöt mitä ollaan tehty, kun ei enää välitetä kansasta niin ketä kiinnostaa onko piha aurattu vai ei, ketä kiinnostaa jos ei pääse pois kun on niin paljon lunta.
Elämä on tällä hetkellä TÄYSIN arvoton meidän Suomessa. Kun kun pitää 2 miljardin leikkauksia tehdä niin entistä pahemmaksi menee, rahat siirretään rikkaille, töissäkäyvät joutuvat entistä enemmän nähdä vaivaa, työttömät, sairaat ja eläkeläiset kuolevat nälkään, lapset ja nuoret menettävät kiinnostuksensa ja kyvyt kun hekin ovat jo niin uupuneita.
Kiva juttu vaa meille...
Onko näin oikeasti vai oletko niellyt median valikoivan uutisoinnin siimoineen häntineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin vaimo? Eikö vaimo ole naapurisi? Nainen taitaa asua muualla ja oli käymässä miehen luona. Suhde lienee tuore, koska nainen ei tiennyt, missä mies säilyttää lapiota ja kolaa.
Ap ei häveliäisyyttään viitsinyt kirjoittaa, että naapurin horttana.
Miksi se naapuri ei riitä? Vai onko vain se mies naapuri ja nainen sen miehen omistuksessa ja olemassa vain viitteenä?
Tietysti olisi voinut sanoa naapurin nainen.
Onpas motonetissa lapiot vähissä.