Norjalaiset on todella ilkeitä. Nykäsestä ei niin edustava kuva Norjan suurimmassa sanomalehdessä
Kommentit (56)
Hupsista. tekstinsyöttö.. siis ruotsalaiset on empaattista ja hyväkäytöksinen kansaa, samaa ei voi norjalaisista sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuolleesta pitää puhua kauniimmin kuin elävistä? Tätä en oikein ole koskaan ymmärtänyt.
Ymmärrätkö sitten kun äitiäsi kutsutaan huor*ksi kuolinpäivänään? Ymmärrätkö sen jälkeen?
Tehkää kuten minä teen.
Boikotoikaa norjalaisten ostamia suomalaisia brändejä. Oikein kuvottaa, kun aina ratsastavat "kotimaisuudella". Esim. Felix-ketsuppi, Panda ja Taffel.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset on paljon mukavempia kuin norjalaiset. Norjalaiset potkiin maassa makaavaa.
Sarvipäiset viikingit!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuolleesta pitää puhua kauniimmin kuin elävistä? Tätä en oikein ole koskaan ymmärtänyt.
Eräs ei myöskään ymmärtänyt sitä että miksi aina sanotaan aamuisin että "hyvää huomenta"? Toinen sanoi siihen että kuulostaako "haista vi*tu" mukavemmalta aamun toivotukselta? Joutui myöntämään että sanotaan vaan mielummin "hyvää huomenta" aamuisin.
Siis norjalaisillahan on ylipäätään sellainen kuva suomalaisista että kaikki ovat juoppoja surkimuksia.
http://finland.no/public/default.aspx?contentid=127311&contentlan=1&cul…
http://www.elitisti.net/web/public/captures/reviews/001250/001318-01.jpg
Kai ne saa laittaa minkä kuvan haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tapana varsinkaan väittää vainajan teoiksi jotain mitä kohtaan hän ei voi enää puolustautua.
Isä pieksi naapurin kuin tämä tuli väittämään että isoisä on siirtänyt rajapyykkiä joskus 20 vuotta aikaisemmin. No siihen sitten haettiin rajankäynti ja mitattiin kivien paikat uudestaan, niin niihän siinä siitten kävi että se kivi siirtyi rajatien toiselle puolelle, eli luultavasti tuo naapuri tai hänen isänsä oli siirtänyt kiveä joskus saadakseen omasta tontistaan suuremman.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta noloa tehdä muistokirjoitus ja valita siihen huonoimmat kuvat. Kertoo enemmän norjalaisista itsestään kuin Matti-vainaasta.
Vierailija kirjoitti:
Norjalaiset on ihan erilaisia kuin muut pohjoismaalaiset , sellaisia ilkeitä ahneita öykkäreitä.
Se on totta - olen tuntenut erään norjalaisen tytön oikein hyvin sekä norjalaisen perheen - kuollut kalakin on lämpimämpiä kuin he. Hrrrrr....
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Suomen lakien mukaan. Kuvan julkaisu on laitonta, jos se loukkaa kuvan kohdetta.
En ikinä menisi Norjaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjalaiset on ihan erilaisia kuin muut pohjoismaalaiset , sellaisia ilkeitä ahneita öykkäreitä.
Se on totta - olen tuntenut erään norjalaisen tytön oikein hyvin sekä norjalaisen perheen - kuollut kalakin on lämpimämpiä kuin he. Hrrrrr....
Haisvatko sillille?
Vierailija kirjoitti:
Verdens Gang
Taitaa vieläkin ottaa pattiin Nykösen voitto Oslossa -82
Jospa nyt alkaisivat sitten toipumaan?
Vierailija kirjoitti:
Tehkää kuten minä teen.
Boikotoikaa norjalaisten ostamia suomalaisia brändejä. Oikein kuvottaa, kun aina ratsastavat "kotimaisuudella". Esim. Felix-ketsuppi, Panda ja Taffel.
Ei helvetti, onko nämä norjalaisten hallussa? Onneksi olen alkanut suosia meiran ketsuppia.
Teksti on kyllä arvostava ja kunnioittava.