Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joillakin naisilla häipyy estot täysin pienessä humalassa

Vierailija
03.02.2019 |

Eilen illalla baarissa sellainen osui kohdalle. Naisen miesystävä oli vetänyt liian tukevat pohjat eikä tahtonut uskoa ettei pääse sisälle ja vietti sitten yön putkassa. Minä bongasin yksinäisen neitosen ja hankkiuduin tämän seuraan. Kokeilin tietty onneani ja yllättävän helposti sain käteni ensin perseelle, sitten rinnoille ja vähän ajan päästä etumukselle. Ihan vyön alle en sentään päässyt baarissa sormeilemaan mutta jatkettiin muutaman drinkin jälkeen luonani.
Kaikki siis sillä välin kun naisen miesystävä oli putkassa. Jälkeenpäin tulee mieleen missä raja kännipanon ja hyväksikäytön välillä menee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla baarissa sellainen osui kohdalle. Naisen miesystävä oli vetänyt liian tukevat pohjat eikä tahtonut uskoa ettei pääse sisälle ja vietti sitten yön putkassa. Minä bongasin yksinäisen neitosen ja hankkiuduin tämän seuraan. Kokeilin tietty onneani ja yllättävän helposti sain käteni ensin perseelle, sitten rinnoille ja vähän ajan päästä etumukselle. Ihan vyön alle en sentään päässyt baarissa sormeilemaan mutta jatkettiin muutaman drinkin jälkeen luonani.

Kaikki siis sillä välin kun naisen miesystävä oli putkassa. Jälkeenpäin tulee mieleen missä raja kännipanon ja hyväksikäytön välillä menee.

Ja sit sää pjtosit sängystä ja heräsit..

Vierailija
2/6 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi ällöä. Siis sinä. Minä hyvin estottomasti huitaisisin päin piluviiksiä jos minua kourisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mahtava juttu!

Vierailija
4/6 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä ei ois ollut estoja selvänäkään?

Vierailija
5/6 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä kutsutaan hupakoiksi ja he joutuvat seurustelemaan tuollaisten väkivaltaisten ääliöiden kanssa ja muiden betamiehien kanssa.

Vierailija
6/6 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai mitä kertoo sinun  "tasostasi" -vai pitäsikö sanoa tasottomuudestasi se, että olet halunnut lähennellä juuri naista, jonka tiedät olevan (a) ns. varattu (b) olevan "pienessä" hiprakassa (c) jonka miehen tiedät olevan putkassa.... Olisiiko ollut liian iso haaste yrittää lähestyä naista, joka on selvinpäin tai ainakin selvempi ja jonka parisuhde statusta et tiedä. Pisteet siitä, että ainakin pienen hetken aattelehdt, että tulikohan tehtyä jotai sopimatonta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän