Tähdet tähdet 2019 Official
Kommentit (2378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ilta menee aina noin "helpolla", kaikki tietää että hän osaa laulaa jne. Olis vetänyt jonkun kunnon iskelmän, olis tullu uusia puolia esiin.
Onhan se jo vetänyt Anna Erikssonia
No siinähän vasta olikin haastetta. Ihan samasta lokerosta on Annan varhainen tuotanto, ennen kuin irtautui omaehtoiseksi tekijäksi. Ilta ei ole yhtään rockia vetänyt, ei yhtään mitään missä olisi tulkinnallisesti vaadittu muuta kuin sellaista luokan priimuksen pätemistä.
Jäädäänpäs odottelemaan Jussin, Heidin ja Kyöstin oopperoita tai edes jotain missä olis tulkinnallisesti vaadittu yhtään mitään muuta kuin karaoketaitija. Ressu näytti tänään taitonsa, joten se pois laskuista.
Luuletkos ettei Tangokuningas Kyöstillä ole tarpeeksi ääntä laulaa oopperaa? Kyösti ei voi laulaa myöskään italiaksi koska olisi silloin mukavuusalueellaan. Laulaa keikoillaan nimittäin italiaksi.
ainahan niissä aluksi on persoonaa ennen kuin se memestyksen ja viihdemaailman tyhjyys valtaa täysillä sisimmän. Paholainen ottaa omansa
Ilta ei ole haastanut itseään kertaakaan!! Kaikki biisit on omlut korkealta ja kovaa. Jospa kuultaisiin seuraavaksi matalalta ja hiljaa. Muuten Ilta ULOS.
Vierailija kirjoitti:
Selväksi siis on tullut, että Ilta osaa laulaa. Nyt kaivattaisiin jotain, joka osoittaisi mikä hän itse on artistina. Mikä häntä liikuttaa, uskaltaako hän asettaa itsensä emotionaalisesti ja muutoin alttiiksi, olisiko hänellä jotain sanottavaakin, muu kuin päteminen. Tämä on ihan hämärän peitossa näiden koulutyttömäisten esittelyjen vuoksi.
Miten sulla voi olla noin kamalan paljon vaatimuksia Iltalta? Minä ainakin olen iloinen, että ohjelman katastrofikaudelle on saatu edes yksi taitava laulaja. Miksi koko ajan vertaat Iltaa muihin (Diandra, maailmankuulut oopperalaulajat, jne)? Tässä kilpailussa ei ole mukana Didia tai muitakaan isoja ulkomaisia nimiä, joita pidät parempana kuin Iltaa. Heitä ei voi äänestää, Iltaa voi.
"Nyt kaivattaisiin jotain, joka osoittaisi mikä hän itse on artistina."
Ilta on vielä nuori artisti, ei hänelle välttämättä ole vielä muodostunut omaa juttua. Sellainen varmasti vielä löytyy, taitoa ainakin on vaikka mihin genreen.
"... Mikä häntä liikuttaa, uskaltaako hän asettaa itsensä emotionaalisesti ja muutoin alttiiksi..."
Minä en ainakaan kaipaa yhtään mitään henkilökohtaisia nyyhkytarinoita tähän ohjelmaan. Sitä varten on Vain elämää ja SuomiLove.
Vierailija kirjoitti:
Ilta ei ole haastanut itseään kertaakaan!! Kaikki biisit on omlut korkealta ja kovaa. Jospa kuultaisiin seuraavaksi matalalta ja hiljaa. Muuten Ilta ULOS.
Aarian lauloi kylläkin korkealta ja hiljaa. Kuulosti lähes head voicelta. Itse olin odottanut jotain sellaista järisyttävällä voimalla laulettua oopperaa, siksi yllätyin esityksen herkkyydestä ja vähäeleisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Minua Petran pudotus harmitti vielä enemmän. Seuraan mieluummin tosin Selviytyjiä.
MTV3 on kyllä tyhmä, kun esittää ohjelmaa Selviytyjien kanssa päällekkäin. Olen missannut tänä keväänä Tähdet, tähdet kokonaan. Esittäisi ennen Selviytyjien alkamista, niin saisi hyvät yleisöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ilta menee aina noin "helpolla", kaikki tietää että hän osaa laulaa jne. Olis vetänyt jonkun kunnon iskelmän, olis tullu uusia puolia esiin.
Onhan se jo vetänyt Anna Erikssonia
No siinähän vasta olikin haastetta. Ihan samasta lokerosta on Annan varhainen tuotanto, ennen kuin irtautui omaehtoiseksi tekijäksi. Ilta ei ole yhtään rockia vetänyt, ei yhtään mitään missä olisi tulkinnallisesti vaadittu muuta kuin sellaista luokan priimuksen pätemistä.
Jäädäänpäs odottelemaan Jussin, Heidin ja Kyöstin oopperoita tai edes jotain missä olis tulkinnallisesti vaadittu yhtään mitään muuta kuin karaoketaitija. Ressu näytti tänään taitonsa, joten se pois laskuista.
Luuletkos ettei Tangokuningas Kyöstillä ole tarpeeksi ääntä laulaa oopperaa? Kyösti ei voi laulaa myöskään italiaksi koska olisi silloin mukavuusalueellaan. Laulaa keikoillaan nimittäin italiaksi.
Miksi ei voisi? Onhan mm. Ressukin vetänyt oman biisin, jonka on levyttänytkin. Viime kaudella Mikael lauloi Queenia, jota on laulanut keikoilla (ja nyt musikaalissakin). Toki tuomarit saattaa huomauttaa ja äänestäjät saattaa rokottaa tästä mukavuusalueella pysymisestä, mutta jos sen tekee upeasti ja laulaa puhtaasti, saattaa myös valloittaa sydämiä ja saada kehuja. Jatkoonkin saattaa päästä, jos joku muu vetää samana iltana epävireisesti tai lähtee seksikkyyslinjalle (nainen).
Ohjelmassa saa esittää omia taitojaan ja vahvuuksiaan. Kyllähän Iltakin saa kehuja voimakkaista balladiesityksistään, vaikka tykkää laulaa niitä muutenkin. Eli kyllä olisin ihan mielelläni kuullut Kyöstiltäkin oopperaa italiaksi. Olisi varmasti tehnyt katsojiin suuremman vaikutuksen kuin Dingo-esitys. Tosin Dingon nolousaste sopi jakson teemaan paremmin kuin ooppera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua Petran pudotus harmitti vielä enemmän. Seuraan mieluummin tosin Selviytyjiä.
MTV3 on kyllä tyhmä, kun esittää ohjelmaa Selviytyjien kanssa päällekkäin. Olen missannut tänä keväänä Tähdet, tähdet kokonaan. Esittäisi ennen Selviytyjien alkamista, niin saisi hyvät yleisöt.
Totta, TT:n voisi aloittaa tunnin aikaisemmin, niin ei menisi päällekäin. Kyseessä on kuitenkin kokoperheenohjelma, jota katselee mielellään lapsetkin.
Minä kylläkin seuraan molempia. TT:n katson suorana, sen jälkeen katson Ruudusta Selviytyjät ja Extran. Uutisista luen Saaran luisteluista, ehkä katson klipinkin esityksestä. Ei tuota ongelmia seurailla montaa eri ohjelmaa :)
Vierailija kirjoitti:
En usko valtaosan tietävän Kyöstin laulavan keikoillaan italiaksi. Eli ihan hyvin olisi voinut laulaa sitä ohjelmassa ja lyödä katsojat ällikällä. Silloin näytettäisiin Kyöstistä uusi puoli niille tv-katsojille, jotka ei häntä tunne ja olettavat Kyöstin olevan tangokunkku, joka laulaa keikoilla vain suomalaista iskelmää.
Minäkin olen toki huomannut Kyöstin hienon, matalan äänen ja ajatellut, että vau, olispa siistiä kuulla tuota ääntä jossain mahtipontisessa oopperabiisissä. Varmaan moni muukin on ajatellut Kyöstin äänen sopivan oopperaan. Harmi, ettei sitä päästy kuulemaan.
Totta muuten tuo uutisoimattomuus. Kirjoitin Ampparin hakukenttään Tähdet tähdet eikä löytynyt mitään eilisestä. Kun kirjoitti Jonna Geagean nimen, kisasta tippumisesta oli uutisoinut vain Seiska ja tietty oma kanava MTV.
Minusta pudotus oli vähän yllättävä ja jaksossa kuultiin ihan hienojakin vetoja (esim. Ressulta ja Iltalta), joista olisi voinut ehkä pikkujutunkin kirjoittaa... mutta ilmeisesti ohjelma ei kiinnosta yhtään, kun ei yllä viihdeuutisiin? Olisi myös kiva kuulla tuomarien reaktiot tippumiseen.
Siis mahtavaa? Korkeintaan Mikolle itselleen. Moinen ADHD-kohellus on piinallista katsottavaa ja puujalkavitsit alkavat jo riittää. Menköön johonkin harrastelijateatteriin ylinäyttelemään! Ei enää yhtään ohjelmaa, jossa on Mikko tai Vappu. Hyllylle molemmat!
Mua kiinnostaisi nähdä kun joku laulaa kirkossa alpakka päällä.
Olen lukaissut näitä ja riittää täällä tyytymätöntä porukkaa. Minusta tämä on oikein mahtava ohjelma ja asetun leposohvalle, kun saan jännätä sunnuntaisin tätä kisailua. Hyviä soundeja ja esityksiä, värejä ja kuteita, monipuolisuutta, hienoja koreografioita. Ei olis meikämannesta moiseen. Jännään jokaista. Minun suosikit Ilta ja Heidi ovat edenneet viiden kärkeen. terv. -mies
Mä kuuntelen Nirvanan "Smells like teen spirit" biisii, kukaan ei tiedä sitä, enkä mä tietenkään voi myöntää sitä kenellekkään, koska oon tosi tyttömäinen 18v nainen...
Kahen seuraavan jakson aiheena muuten (en tiiä onko joku sanonu tän jo, ku en lukenu kaikkia kommentteja) 'voimabiisi' ja sitte 'biisi ystävälle' (en oo 100 varma kummin päin. Muistaakseni noin.)
Kyösti kertoo Facebookissaan seuraavan jakson voimabiisistään, että hän ottaa työn alle jälleen laulun, jota ei ole koskaan aiemmin laulanut missään.
Vierailija kirjoitti:
Heidi on aina ollut sellainen (yli)pirtsakka.
Heidin olemus muistuttaa Krista Siegfridsiä.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi nähdä kun joku laulaa kirkossa alpakka päällä.
Niin minäkin :)
https://www.google.com/search?q=alpakka&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=t…:
Tuskinpa. Iltassa on jo nyt paljon enemmän sisältöä ja persoonaa kuin Aallossa tänä päivänä, vaikka ikäeroa lienee ainakin 10vuotta.