Tähdet tähdet 2019 Official
Kommentit (2378)
Vierailija kirjoitti:
Tänään Kyösti heittäytyi kyllä tähän biisiin täysillä, huikea veto! Tuli mieleen tuosta äskeisestä "terapiaistunnosta", että olisi kiva nähdä Kyösti näyttelemässä jotain.
Nyt voi pitää jo vain hauskaa ja rentoutua kun on päässyt finaaliin.
Kyöstin laulu ei kuulosta miltään.
Kössi näyttää noissa vermeissä ihan pöllöltä.
Kyösti hinkkas itseään tuohon minkä päällä istui....öööö
Vierailija kirjoitti:
Kyösti hinkkas itseään tuohon minkä päällä istui....öööö
Aika super gay veto.
Vierailija kirjoitti:
Ilta oli kylläkin possessa.
Mihin tämä nyt liittyi? Siihenkö ettei ole nyt tuolla.Meinaatko että jos oli pe possessa niin ei voi tänään olla kipeä? On joko itse kipeä tai joku lähipiirissä sairas kun puhuttiin sairastapauksesta.
Izmon parrassa on glitteriä. Näyttää kauheelta.
Kaksi entistä alkoholiongelmaista finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä nyt liittyi? Siihenkö ettei ole nyt tuolla.Meinaatko että jos oli pe possessa niin ei voi tänään olla kipeä? On joko itse kipeä tai joku lähipiirissä sairas kun puhuttiin sairastapauksesta.
Itse sanoo olevansa sairas. Jotenkin ärsyttää nämä "sairasvuoteelta otetut" instakuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä liittynyt siihen kun joku sanoi Iltan olleen Putouksessa.
Iltalla ei närvi pitänyt, kun joka kerta kehuttiin maasta taivaaseen, ja tulikin pudotus. Oppia nuorelle.
Minä en vaan kestä, kun Jussi pilaa tuon upean Con te partiro -kappaleen. No, onneksi televisiosta saa äänen pois - ja voin aina kuunnella Andrea Bocellin versiota.
Voi kun Jussi laulaa komeasti!!! Mahtava !!!!!
En ole katsonut kuin pari ekaa jaksoa ja nyt tätä katson, onko Kyösti Mäkimattila stailattu joka jaksossa pelleksi? Hyvä laulaja mutta huomio menee aina kauheaan stailaukseen. Samaa tehtiin jollain aikaisemmallakin kaudella jollekin.
Jussi pysyköön iskelmämusiikissa.
Ei ole oikein vivahteita tuossa Jussin laulussa.
Vierailija kirjoitti:
Iltalla ei närvi pitänyt, kun joka kerta kehuttiin maasta taivaaseen, ja tulikin pudotus. Oppia nuorelle.
Sluta.
Rio Ohoin ainaki.