Yhteisvastuu kerää rahaa köyhille "suomalaisille" perheille
Arvatkaa uskonko että rahat menevät suomalaisille ja lahjoitanko näihin keräyksiin mitään
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Keräyksestä 20% annetaan oman seurakunnan alueella vähävaraisille esim lukiolaiselke tietokone, 20% suomalaisille koululaisille 60% ulkomaan apuun katastrofialueelle. Apu menee perille varmasti. Olen itsekin kerääjänä.
Niin, uussuomalaisille
Näin kantiksia on huijattu jo vuosia.
Eikö siitä liikenekään työttömälle persulle kalja- ja pirirahoja?
Yhteisvastuu-mainoksessa häiritsee se ku sairastelevan äidin,konkurssiin menneen isän ja usean sisaruksen omaava jantteri kalastaa intohimoisesti aina kun voi JA päästää saaliin menemään!!!!! Hyvä ihminen se on ruokaa!!!Olet hankkinut välineet ja maksanut kalastusluvat....ja .....oon sanaton!!!!
Kiinnostaa tietää millä tavalla kohdehenkilöt valitaan?
En laita ropoakaan ennen kuin olen nähnyt jostain mustaa valkoisella, miten ja millaisella seulalla löytyy nuori, joka saa esim tietokoneen. Mistä keräävät tiedot, että on takuulla vähävarainen.
Minä annan joka päivä kerjäläisille rahaa. Vien tavaraa Fidaan eli kirkon ulkomaanavun liikkeeseen. Kuukausilahjoittajana Plan'ille.
Hyvä mieli. Kotoa opittu malli.
Mä laitan joulun alla aina pelastusrmeijalle tilisiirrolla. Olen ymmärtänyt että pienempi organisaatio Suomessa ja menee oikeasti esim perheille.
Olenko väärässä?
Taidan antaa tästä lähin vain eläinsuojeluyhdistykselle...
Keräyksestä 20% annetaan oman seurakunnan alueella vähävaraisille esim lukiolaiselke tietokone, 20% suomalaisille koululaisille 60% ulkomaan apuun katastrofialueelle. Apu menee perille varmasti. Olen itsekin kerääjänä.