Mies tekee ruuat väärin
Kyllä ärsyttää kun mies ei usko neuvojani (eikä reseptien neuvoja) ruuanlaitossa. Nyt alkoi tekemään lihamureketta, eikä suostu laittamaan sipulikeitto-korppujauhoseokseen nestettä, vaan siihen laittaa kananmunan! Yritin selittää että kuivaksi menee ja että muna laitetaan jälkeen päin jauhelihan sekaan pitämään murekkeen kasassa. Tämä ei ole ainoa asia mikä menee ruuanlaitossa hänellä pieleen.
Kommentit (39)
Mee toiseen huoneeseen, niin ei tarvii kattella. Ei kai sen väliä miten tekee, jos lopputulos on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mee toiseen huoneeseen, niin ei tarvii kattella. Ei kai sen väliä miten tekee, jos lopputulos on hyvä.
No kun ei se ole hyvä.
Ap
No jos siihen tosiaan sotkee sipulikeittopurua, niin pieleenhän se menee.
No mikset kuule itse tee omia ruokias??
Kuulostat ihanalta kumppanilta.
Sipulikeitto-korppujauhoseos kuulostaa melkoselta. Nesteellä tai ilman...
Anna miehen syödä itse se lihamureke ja syö itse ituja.
Mitä ihmettä, ettekö tosiaan ole tehneet lihapullia sipulikeittopaketin ohjeella? Todella hyvänmakuisia tulee (jos tajuaa laittaa nestettä) ja luonnollisesti voi soveltaa murekkeeksi.
Mies ei myöskään osaa aikatauluttaa asioita YHTÄÄN, minkä takia joku osa ruuasta on aina mikrotettava ennen syömistä kun on seissyt pöydällä jo aikoja ja muut vielä kesken.
Ja kyllä, teenkin itse ruuan AINA arkena vaikka molemmat käydään töissä.
Ki|tti mies taas provoilee, että mies kun yrittää niin mikään ei kamalille naisille kelpaa. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, ettekö tosiaan ole tehneet lihapullia sipulikeittopaketin ohjeella? Todella hyvänmakuisia tulee (jos tajuaa laittaa nestettä) ja luonnollisesti voi soveltaa murekkeeksi.
Mies ei myöskään osaa aikatauluttaa asioita YHTÄÄN, minkä takia joku osa ruuasta on aina mikrotettava ennen syömistä kun on seissyt pöydällä jo aikoja ja muut vielä kesken.
Keskity sinäkin tekemään jotain hyödyllistä. Ei se mies mitään työnjohtajaa ruoanlaittoon tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Ki|tti mies taas provoilee, että mies kun yrittää niin mikään ei kamalille naisille kelpaa. Ei jatkoon.
Tämä ei valitettavasti ole provo 😂 Sehän tässä ärsyttääkin, kun osaisi tehdä hyvääkin ruokaa mutta jääräpää ei pysty ottamaan vastaan minkäänlaista ohjeistusta. Missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, laalaa-maassa ei ole hankalia ja nalkuttavia naisia, on vain kilttejä miehiä provoilemassa.
Tee ukolles kaulimen kanssa ehdotus mistä EI voi kieltäytyä...
Meillä saa onneksi molemmat tehdä ruokaa just sillä omalla tavallaan. "Ei tartte neuvoo, jos toinen jo tekee!"
Viddu näitä sipulikeittokokkeja. Ette sitten osaa sipulia pilkkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei valitettavasti ole provo 😂 Sehän tässä ärsyttääkin, kun osaisi tehdä hyvääkin ruokaa mutta jääräpää ei pysty ottamaan vastaan minkäänlaista ohjeistusta. Missään asiassa.
Jos se kerran osaa tehdä hyvää ruokaa, niin miksi tyrkytät hänelle omia ohjeitasi?
Vierailija kirjoitti:
Does not compute. Sinulla on pussikeittoja, ja teet ruuan aina itse? miksi ostat "lisää vain vesi" tuotteita, jos kertaa teet ruuan itse?
Vierailija kirjoitti:
Viddu näitä sipulikeittokokkeja. Ette sitten osaa sipulia pilkkoa.
No itse asiassa mies ei osaa pilkkoa sipulia tarpeeksi pieniksi vaan kissankokoiset palaset jäävät lasten suissa pyörimään siinä meni ruokahalu. Lisäksi keittoeineksillä maku on parempi 😀.
Ap
Tee ite jos ei maistu.