Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työssäkäyvät ihmiset makailevat sohvalla passiivisesti vapaa-aikanaan

Vierailija
03.02.2019 |

Tiedättekö mistä tiedän sen? Siitä, että aina kun joku kertoo olevansa työtön niin työssäkäyvät ihmiset syyttävät häntä "sohvalla makailemisesta päivät pitkät". Jos he eivät itse olisi työpäivän jälkeen niin passiivisia että tekisivät muutakin kuin makaisivat sohvalla niin eivät siitä epäilisi sitten työttömiäkään. Kuitenkaan heillä ei ole mitään selkeää näyttöä siitä, että työtön passivisoituisi kotonaan. Minun tuttavapiirissäni, mukaan lukien itseni, on hyvin aktiivista porukkaa. Käydään lenkillä, osallistutaan harrastuspiirteihin tai sitten lueskellaan kirjoja tai kieliä kotosalla yksikseen. En minä ainakaan jaksaisi makailla sohvalla. Aika tulisi pitkäksi. En makaillut sohvalla edes sillonkaan kun olin työelämässä. Nukun hyvät yöunet, joten ei tarvitse ottaa nokosia keskellä päivää.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivän jälkeen kun on huusholli suhtkoht kunnossa niin rentoudun sohvalla tvtä katsellen ja padia plaraten. Surffailen ja samalla välillä vilkuilen tuleeko mitään jännää telkusta.Joskus otan puolikkaan lasia punasta ja pari suklaanpalasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla