Olen ollut nyt jonkin aikaa kuntouttavassa työtoiminnassa ja mielestäni on kyllä tehnyt hyvää mulle
En ole ollut paljoa elämäni aikana töissä ja jossain vaiheessa olin sairaslomalla mt-syistä, ihan helpottavaa kun ei tarvitse suoraan oikeaan työpaikkaan mennä. Kiva kun ei ole paljoa vastuuta eikä oikea työsuhde mutta näkee kuitenkin sivusta muiden työskentelyä oikeissa työsuhteissa. Tällainen helppo ja kevyt puuhastelu tuntuu mielestäni terapeuttiselta. Joillekin tämä sopii, kuten minulle.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Hahhhaa. Kirjoita parempi provo. Pystyt siihen kyllä!
Ei ole provo. Itse koen että kuntouttavasta työtoiminnasta on mulle hyötyä, joku toinen voi toki kokea toisin. -ap
Suomessa arvioitiin joskus että n 40 000 henkeä olisi sellaisia joille kuntouttavasta työtoiminnasta voisi olla apua. Olet varmaan yksi heistä ja hyvä niin. Toivottavasti pääset sen kautta elämään kiinni paremmin.
Kuntouttavan työtoiminnan ongelma on kuitenkin se että siihen yritetään välillä väkisin ängetä myös niitä joille se ei eri syistä sovi. Heitä on tietysti suuri valtaosa työttömistä.
Hahhhaa. Kirjoita parempi provo. Pystyt siihen kyllä!