Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hgin yliopiston yli 10 vuotta " opiskelleen" opintosuunnitelma meni mönkään tänä vuonna sairastumisen
16.05.2006 |
vuoksi... antavatkohan mun vielä tehdä uuden, jos ensi syksynä paremmalla tuurilla :-(
Kommentit (4)
Ei multa mitään opisntosuunnitelmia koskaan kyselty. Maksoin vain lukukausimaksut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli postista napsahtaa kirje, jos et 10 vuodessa ole valmistunut.
Haluavat varmistaa, että lukukausimaksun maksavat myös tekevät jotain opintojensa eteen, eivätkä vain saa opiskelijaetuja. Poissaolevaksi voi ilmoittautua ilmankin suunnitelmaa.
Alue: Aihe vapaa
Itse olen opiskellut 8 vuotta, välillä enemmän, välillä vähemmän. En ole tehnyt mitään suunnitelmia.