Miksi ihmiset etsivät ystäviä, mutta eivät halua tutustua..
Miksi ihmiset etsii ystäviä ja sitten , kun niitä olisi , niin ei haluta tutustua edes? En voi käsittää.. Eikä edes voi vedota ettei ihmiset ole samanlaisia, koska ei ole edes keretty kunnolla tutustua.
Jokin aika sitten yksi yksinäinen ihminen pk-seudulta kirjoitti minulle , että etsii ystäviä. Vastasin hänellä. Hän kirjoitti takaisin ja sanoi, että tahtoo tutustua minuun lisää. Kun sitten sanoin, kiva ja jatkoin häneen tutustumista, niin hänestä ei sen jälkeen enää kuulunut mitään. En käsitä. Miksi hän kirjoitti minulle ja sanoi, että haluaa ehdottomasti tutustua lisää ja yhtäkkiä hänestä ei enää kuulu mitään. Miksi ei voi sanoa suoraa? Mikä hänelle tuli? Ei ehditty alkua pidemmälle. Eikä tosiaan edes voi sanoa, ettei oltu samanlaisia, koska ehdittiin muutama sana vaihtamaan ja silloin jo hän sanoi, että vaikutan kiinnostavalta ihmiseltä. Joten mitä tapahtui?
En tiedä mikä hänelle tuli, mutta itselle joskus tulee sellanen pakokauhu kesken kaiken ja sitten häippäsen koska alkaa jotenkin ahdistaa tilanne. Aattelen et ei tää ollukkaa hyvä idea. Ehkä siinä on joku pelko että se toinen tuomitsee ja ei ole tarpeeksi samanlainen kuin itse että synkkaisi yms.