Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oletko huomannut keskustellessasi miehen saavan erektion ja yrittänyt peitellä sitä?

Vierailija
03.02.2019 |

Itse olen saanut ja tilanne on aika tukala.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on hyvä että sun peli toimii.

Vierailija
2/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata flirttailla niin intensiivisesti että rupiaa ottamaan eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus, joko taas 😣

Vierailija
4/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana miehen etumusta katsella kun keskustelen hänen kanssaan joten aivan sama.

Vierailija
5/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten samassa koulussa oli jätkä jolla seisoi todella herkästi, siis TODELLA herkästi, eli lähestulkoon koko ajan. Täysin ilman kontrollia ja todella oudoissa tilanteissa. Ei olisi ollut ollenkaan tavatonta, että hän olisi saattanut vaikkapa aivastaa ja sen seurauksena saada erektion. Hänen etumuksensa eli siis täysin omaa elämäänsä.

Aikalailla joko luokka-aste tiesi tästä, eikä loppupeleissä kukaan enää välittänyt että [Matilla] seisoo taas. Tuo aika onkin toiminut itsellekin varsinaisena "siedätyshoitona", että jos AP:n kuvaama tilanne tapahtuisi tosielämässä, niin tuskin edes tajuaisin.

Vierailija
6/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon xD etenki sillon ku meikkasin paljon ja oli aina,tissitoppei yms xD

Vierailija
7/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
8/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunko sitä pitäisi yrittää peitellä? Nyt jäin ihan miettimään, miten sitä voisi yrittää peitellä... Pitäisikö käsilaukkuun varata jotain tämänkin tapauksen varalle. 

Vierailija
9/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, mutta so what. Ei sellaista kannata ainakaan nolostella, mikäli sitä tarkoitat.

Vierailija
10/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti vain  hieman hihittelen sitä ja kun hän (yleensä)punastuu siitä , sanon rauhoittaen :' Höpsis, sehän on ihan luonnollista !'

Vierailija
11/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannankin aina mukanani muoviämpäriä juuri tuollaisten tapausten varalle....

Vierailija
12/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en katsele miesten sepaluksia, kun keskustelen heidän kanssaan töissä ja muualla en juuri keskustele miesten kanssa.

Vierailija
13/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisesti vain  hieman hihittelen sitä ja kun hän (yleensä)punastuu siitä , sanon rauhoittaen :' Höpsis, sehän on ihan luonnollista !'

Suosittelen ettet mene irakeille juttelemaan.

Vierailija
14/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoista?

Vierailija
15/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunko sitä pitäisi yrittää peitellä? Nyt jäin ihan miettimään, miten sitä voisi yrittää peitellä... Pitäisikö käsilaukkuun varata jotain tämänkin tapauksen varalle. 

Me voitaisiin varata veskaan pieni viltti sen tilanteen varalta, että joudutaan keskustelemaan miehen kanssa. Heti aluksi se kiedottaisiin miehen vyötärölle, ja pois lähtiessä poistettaisiin varovasti, tietysti välttäen katsomasta "kohdetta".

Vierailija
16/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameenhelmallaanhan sen saisi ystävällisesti ja huomaavaisesti (tarpeen vaatiessa)  peitettyäkin.

Vierailija
17/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoista?

Normaali 8 l. vesiämpäri. (yleensä se riittää peittämään)

Vierailija
18/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaiskohan siihen  joku vanha  Pirkka-lehden sukkahousuniksi ?

Vierailija
19/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit piilottaa sen vaikka suuhusi.

Vierailija
20/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. En olisi asiaa itse huomannut, mutta sen huomasin kun miehen ilme muuttui, hän tuli levottomaksi ja hieman vilkaisi itse alaspäin. Emme olleet miehen kanssa edes mitenkään nuoria, vaan ikämme alkoi jo nelosella. Nuorina olimme olleet hyvin ihastuneita toisiimme, mutta olosuhteet veivät meidät eroon toisistamme ja juttelimme pitkästä aikaa.

Meidän keskustelu loppui siihen. Mies sanoi hyvin kiireisesti, että oli kiva jutella ja paineli totisella naamalla pois. Harmi.