Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?

Vierailija
03.02.2019 |

Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!

Kommentit (846)

Vierailija
681/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopiva.

Vierailija
682/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun ei vissiin tule enää mitään mielenkiintoisia kommentteja? Vain noita nimittelyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ja rakastunut. Älkää tehkö sitä, tuhoatte elämänne (puhun kokemuksesta).

Vierailija
684/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kuin joku tässä ketjussa aiemmin kommentoinut, että en edes ihmettele luettuani näitä juttuja miten jotkut tulevat petetyiksi. Niin katkeraa ja henkisesti sairasta tekstiä, että eihän sellainen ihminen voi kotonakaan ihan täysillä käydä. Fiksut ja sivistyneet ihmiset eivät ole mitään mustavalkoisesti ajattelevia moukkia.

Sinun mielestä ne toisen puolen viestit ovat olleet sitten ihan tervejärkisiä? Kyllä täällä on ylilyöntejä ollut ilmaisuissa puolin ja toisin, asioita voi esittää sekä asiallisesti ett asiattomasti. Mutta täytyy kyllä sanoa, että sen verran välinpitämätöntä ja tunnekylmää suhtautumista toisten oikeuksia ja toisten tunteita kohtaan täällä on siltä pettäjäpuolelta tullut, että suorastaan puistattaa... 

Ohis, mutta kyllä te pro-uskollisuus -fanaatikot viette viestien sairaudessa ihan 100-0. Suorastaan vanhoillis-raamatullista raivopaatosta vieraiden ihmisten asioista, huor*ttelua, väkivallalla hekumointia, toisten ihmisyyden vähättelyä jne. Ihan suorastaan avohoitopotilailta kuulostaa osa kommentoijista.

Ihan vain tiedoksi, että kun viestiketjun aiheena ovat ne toiset naiset, niin ei täällä ole se "pettäjäpuoli" kovin vahvasti edustettuna. Katsos kun se petos on sitä uskollisuuslupausta kohtaan ja vaikka te kuinka näköjään haluatte tehdä siitä "toisesta naisesta/miehestä (paitsi että täällä ei tietenkään miehiä haukuta, sillä muita naisia on paljon kivempi syyllistää)" sen tilanteen suurimman paholaisen, niin kyllä se on sen miehen/vaimon homma pitää sanansa. 

Vierailija
685/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen nainen. Annoin miehelle useamman kerran pakit, mutta silti halusi tavata ja olla yhdessä. Omassa suhteessaan ei saa seksiä, hellyyttä, huomiota tai muutakaan terveeseen parisuhteeseen kuuluvaa. Taistelin pitkään vastaan koko hommaa, mutta hän sai vakuuttuneeksi, että on käytännössä sinkku ja heidän suhde ohi. Ajan mittaan huomasin, ettei näin ollut. Vieläkin kitkuttavat suhteessaan, vaikka käytännössä molemmat tietävät, ettei heidän suhdetta pelasta enää mikään. Yhteinen talous on ainoa kiinnipitämisen syy. 

Täällä moni alapeukuttaa meidän kakkosten kommenteille. Niin minäkin olisin tehnyt vielä silloin, kun en tällaista ollut kokenut. Minun tehtävä ei kuitenkaan ole pelastaa kenenkään suhdetta lopettamalla miehen aloittamaa sivusuhdetta. Kyllä pettävän suhteessa on jo pidemmän aikaa ollut ongelmia, jos toisen mukaan lähtee. Te alapeukuttajat voitte omassa naivismissanne alapeukuttaa täällä ja esittää olevanne parempia juuri niin paljon kuin haluatte. Totuus taustalla on toinen.

Vanha sananlasku "Tyhmä ei tajua ja viisas ei sano mitään" pitää tässä hyvin paikkansa.

Juuri näin. Kenenkään suhteeseen ei kukaan tule mitään rikkomaan, se suhde on jo ohi ja rikki siinä vaiheessa kun toinen osapuoli aloittaa sivusuhteen. Toki olisi hienoa, jos me ihmiset toimisimme aina niin aukottoman kunniallisesti, että kukaan ei täällä pettäisi ketään tai tekisi mitään muutakaan loukkaavaa, mutta näinhän asiat ei ole ja jokaisella on omat syynsä toimia kuten toimii.

Kukaan täällä ei ole väittänyt, ettei se pettäjä olisi aina suurimmassa vastuussa tilanteesta. Pointti on se, että jos suhde on kerran jo rikki, niin miksi sitä ei voi lopettaa ennen kuin alkaa pettämään? Miksei voi odottaa, että toisen suhteen ero on hoidettu, ennen kuin alkaa mitään puuhaamaan? Ja se on kyllä aikamoista naivismia myös, jos uskoo sinisilmäisesti pettäjien puheita omasta toimimattomasta liitostaan. Kuinka usein se on jo nähty ja kuultu, miten kakkoselle höpistään ummet ja lammet valittavasta puolisosta ja seksittömästä suhteesta, mutta kotona vannotaan puolisolle ikuista rakkautta ja kehutaan maasta taivaisiin. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun näitä sotkuja on pitänyt sivusta seurata. Että kyllä se pätee ihan puolin ja toisin, ettei liian naiivi kannata olla.

Voi kuule, miksi se Irmeli 68v lähetti kaikki rahansa "amerikkalaiselle upseerille", vaikka varmasti lapsikin sen tajuaa, että rahat meni todennäköisesti jonnekin Namibiaan huijarille. Miksi Matti laittoi kaikki rahansa lafkaan, jonka Irmelikin olisi tajunnut pyramidihuijaukseksi? Jos ihminen kuulee jotain minkä haluaa uskoa, niin hän uskoo. Samasta syystä sinä ihan tosissasi uskot jokaisen sanan papin suusta seistessäsi alttarissa valkoisessa mekossa. Kaikkiin sinun kysymyksiisi löytyy vastaus ihmisen psykologiasta. Me ei kuitenkaan lajina olla ollenkaan niin hienoja ja yleviä kuin haluaisimme ajatella. Sinun heikkoutesi ei ehkä ole seksi, mutta ehkä harmittelet liikakiloja vyötärölläsi, sillä et voi vastustaa himoasi suklaaseen? Ehkä haluaisit kerryttää säästötiliä, mutta tilipäivänä päädyt kuitenkin ostamaan ne ah, niin ihanat ja täysin tarpeettomat kengät joihin ihastuit Stockalla? Ihminen haluaa hyvää oloa ja palkintoja. Joillekin ne tulee leivonnaisista, toisille seksistä, toisille huumeista ja joillekin rakkaudesta (ja niin edelleen).

Vierailija
686/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde varattuun mieheen. Muisti alkuaikoina jopa piilottaa sormuksensa. En siis suhdetta aloittaessani tiennyt hänen olevan varattu. Kun asia selvisi, oli jo sen verran tunteita mukana, että sillä puolisolla ei ollut väliä. Mies maalaili yhteistä tulevaisuuttakin. Suhde loppui lopulta siihen, kun tapasin vapaan miehen. En varsinaisesti ole ylpeä tuosta suhteesta, mutta en kyllä kadukaan. Hänen puolisonsa ei saanut asiasta tietää. Mielestäni en tehnyt mitään väärin. Kyllä se sivusuhde on aina sen varatun vastuulla, kukaan ei sitä varattua miestä tai naista väkisin sänkyynsä vie. 

Vierailija
687/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonon itsetunnon omaava? Saa mielihyvää ja itsetunnon kohotusta kun saa vietyä toisen miehen, kokee olevansa parempi kuin tämän miehen vaimo.

Ihan kuin mies olisi joku aivoton olio, jonka nainen tuosta vaan ottaa toiselta naiselta omakseen.

No, näin se nainen ajattelee. Että olenpa oikea jumalatar, kun sain tuon miehen tuosta noin vain houkuteltua. Vaikka pettäjä on pettämiselle altis ja tutka jo valmiiksi päällä, eikä sillä lopulta hirveästi ollut väliä, että se oli juuri tämä nainen.

Ei pidä kyllä paikkaansa. Olen kaksi kertaa ollut seksisuhteessa varatun miehen kanssa. Toinen löytyi Tinderistä ja toinen tuli iskemään minua baarissa. Kummassakaan tapauksessa en kysellyt parisuhdestatuksesta, sillä etsin vain seksisuhdetta, eikä heidän elämiensä laajempi kokonaisuus minua kiinnostanut. Eli siis en minä heitä "ottanut", kumpikin oli jo valmiiksi tarjolla ihan kaikille edes suurin piirtein pantaville naisille.

Itse näen asian niin, että jo siinä vaiheessa kun se mies etsii suhteen ulkopuolella seksiseuraa, niin loukkaus suhteelle on tapahtunut. Eli minun osuuteni koko hommassa on hyvin vähäpätöinen. Vai olisiko sinun  mielestäsi jotenkin parempi, jos saisit tietää miehesi etsineen aktiivisesti ja tosissaan seksiseuraa, mutta olisi pysynyt "uskollisena" pelkästään siksi ettei kukaan olisi hänelle antanut? Eiköhän se mies ole jo siinä pokailuvaiheessa näyttänyt sen todellisen karvansa, ja minä vain näin helpon ja turvallisen panon. Vaikka olisin kieltäytynyt, niin sä olisit kuitenkin naimisissa sen miehen kanssa joka yrittää muita naisia. Olisiko se jotenkin parempi osa?

Ehkä mä en ole mitenkään erityisen solidaarinen, se myönnettäköön. Enhän mä edes lahjoita Unicefille, vaikka nälkään kuolevat lapset ovatkin mielestäni paljon kamalampi asia, kuin jonkun tuntemattoman ihmisen avioliittokulissin mahdollinen särkyminen. Loppujen lopuksi seksi on vain kaksi ruumista hinkkaamassa toisiaan tavoitteena tyydytys. Miksi sen suhteen pitää olla niin vauhkona?

Vierailija
688/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet ovat aika kiihteitä sängyssä ja sen takia sopivat hyvin seksisuhteeseen. Vaimosta ja lapsista ei ikinä puhuta yhtikästä mitään. Eikö tämä ole kaikkien etu? Vaimo saa pitää kotonaan hyväntuulisen miehen, joka huolehtii taloudesta, ja minä saan nauttia siitä hyvästä seksistä ja seurasta. 

Vierailija
689/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatut miehet ovat aika kiihteitä sängyssä ja sen takia sopivat hyvin seksisuhteeseen. Vaimosta ja lapsista ei ikinä puhuta yhtikästä mitään. Eikö tämä ole kaikkien etu? Vaimo saa pitää kotonaan hyväntuulisen miehen, joka huolehtii taloudesta, ja minä saan nauttia siitä hyvästä seksistä ja seurasta. 

Vaimo saa elää valheessa. Ei, se ei todellakaan ole silloin hänen etunsa. Kun häneltä tuskin on kysytty, haluaako hän elää näin. Vaan hänet pakotetaan siihen.

Vierailija
690/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo saa elää valheessa. Ei, se ei todellakaan ole silloin hänen etunsa. Kun häneltä tuskin on kysytty, haluaako hän elää näin. Vaan hänet pakotetaan siihen.

Kannattaa hoitaa sitten ne seksiasiat vähän paremmin siellä kotona. 

Vierailija
691/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt näitä aiemmin mainittuja vastaajia, jotka kuvittelevat tietävänsä toisten parisuhteista vaikka ja mitä. Voi olla, että teitä kusetetaan aivan yhtä paljon kun niitä tietämättömiä puolisoita.

Vierailija
692/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta, usein ovat kiihkeitä kun kotona seksi on pannassa tai harvinaista. Usein myös ovat juttukaverin tarpeessa. Kotona ei enää pahemmin jutella.

Kuinka monta ketjua täälläkin on ollut siitä, että pitemmissä parisuhteissa ei ole enää seksiä, se on vastentahtoista tai turhaa.

Silloinhan nämä varattujen kanssa olevat naiset saavat kiihkeää seksiä ja kotona oleva oma vaimo saa olla rauhassa rauhassa.

Molemmat voittaa.

Eli seksimyönteinen ja puhetaitoinen nainen on suhteessa varattuun mieheen. Ja usein myös silloin se varattu mies on seksimyönteinen ja juttelutaitoinen siellä toisen naisen luona.

Vierailija
693/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhteen selvittyä tämä toinen nainen asiasta kysyessäni "vilpittömästi pahoitteli" mitä oli mieheni kanssa puoli vuotta tehnyt. Hänelle asia oli kevyttä pahoiteltavaa. Meillä sai mies lähtökäskyn ja perhe hajosi. Ihmeellistä, ettei pettäjämies tai tämä naikkonen kiimoissaan edes lapsiaan ajatellut. Joillekin on seksi omia lapsia tärkeämpää. Luottamus ihmisiin hävisi itselläni totaalisesti. Voisitte pettäjät ja toiset naiset miettiä, että toimintanne oikeasti luokkaa ja rikkoo sen, joka petoksen kohteena on. Ja lapset siinä samassa myös.

Vierailija
694/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt näitä aiemmin mainittuja vastaajia, jotka kuvittelevat tietävänsä toisten parisuhteista vaikka ja mitä. Voi olla, että teitä kusetetaan aivan yhtä paljon kun niitä tietämättömiä puolisoita.

Voi olla, mutta ainakin usein se toinen nainen tietää vaimon olemassaolosta. Vaimo ei useinkaan tiedä toisen naisen olemassaolosta.

Että sitä kautta toinen nainen tietää hiukan enemmän. Ja voi miettiä itse haluaako olla *kusetettava* vai ei.

Vierailija
695/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi olla nk salarakas. Onhan se häpeällistä, eihän sellaista edes kehtaisi kertoa kenellekään. 

Vierailija
696/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sekosin kun mies petti kaverin kanssa. Ero tuli ja jäin viidenlapsen yksinhuoltajaksi ison velkan kanssa. Heidän suhde jatkui kaksi vuotta ja mies jätti hänet. Meni puoli vuotta ja naisella oli uusi mies. Vuoden sisällä tämä ex-kaveri tuli raskaaksi. En tiedä mikä sai päässäni naksahti kun ex-kaverin komentti siitä että en ole löytänyt uutta. Sai minut iskemään hänen miehensä ja viettämään viikonlopun heidän kotonaan sängyssä. Ex-kaveri palasi vanhempien luota miehen tykö. Tästä on nyt puoli vuotta ja morkkis on hirveä. Pitäisikö kertoa että kostin vai jättää heidän viettämään vauvaelämää?

Vierailija
697/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kusetetaan? Seksisuhteessa pelisäännöt ovat hyvinkin selvät. 

Vierailija
698/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä petettyä puolisoa... Miksi aikuinen ihminen leikkii tahallaan tyhmää. Holhouksen alaisiksiko teidät pettäjät pitäisi laittaa? eri

Vierailija
699/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä voisi kuvitella :D

Vierailija
700/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sekosin kun mies petti kaverin kanssa. Ero tuli ja jäin viidenlapsen yksinhuoltajaksi ison velkan kanssa. Heidän suhde jatkui kaksi vuotta ja mies jätti hänet. Meni puoli vuotta ja naisella oli uusi mies. Vuoden sisällä tämä ex-kaveri tuli raskaaksi. En tiedä mikä sai päässäni naksahti kun ex-kaverin komentti siitä että en ole löytänyt uutta. Sai minut iskemään hänen miehensä ja viettämään viikonlopun heidän kotonaan sängyssä. Ex-kaveri palasi vanhempien luota miehen tykö. Tästä on nyt puoli vuotta ja morkkis on hirveä. Pitäisikö kertoa että kostin vai jättää heidän viettämään vauvaelämää?

Ihan oikein toimittu. Moinen "kaveri" ei ansaitse muuta. Kosta ja pilaa hänen elämänsä. Niin hänkin toimi sinun suhteesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi