Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?
Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!
Kommentit (846)
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies aloittaa sivusuhteen?
Tässä otsikon kysymys oikein muotoiltuna.
Luuseri joka ei löydä vapaata miestä. Järkevä nainen jättäisi ukkomiehet rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
varattuna miehenä voin sanoa rehellisesti, että sinkkunaiset ovat pahimpia. He näkevät sormuksen ja samalla hetkellä he tajuavat: tuo mies on kelvannut jollekin, siispä hän on varmasti riittävän hyvä myös minulle.
Ja sitten sun vaan täytyy alistua. Se nainen vie väkisin. Voi mies parat :(
Muuten se että sinkkunainen nähdessään miehellä sormuksen hanakasti haluaa iskeä on se, että sellainen mies varmimmin ei jää roikkumaan. Sinkkunainen ei halua takiaisia peräänsä.
Siskot! Missä solidaarisuus ja tarkka selvitys miehen siviilisäädystä.
Muuten salavuoteus!
Vierailija kirjoitti:
Luuseri joka ei löydä vapaata miestä. Järkevä nainen jättäisi ukkomiehet rauhaan.
Katkeraa tekstiä! Onko sinun rakas miehesi lähtenyt toisen matkaan? Parempi voittaa.
Olen kerran ollut osallisena tällaisessa kuviossa. Häpeän tapahtunutta, ja jos voisin, valitsisin nyt toisin. Olin juuri käynyt läpi todella vaikean eron ja itsetuntoni oli aivan nollilla. Eräs tuttavamies tuki minua eroprosessin aikana ja huomasin minulla kehittyvän tunteita häntä kohtaan. Hänellä itsellään taisi tuolloin mennä huonosti avioliitossaan, sillä hän vietti paljon aikaa porukassa, jossa muut olivat sinkkuja. Jälkikäteen ajatellen tunteissani oli kyse vain jonkinlaisesta projisoinnista tai hyvityksen hakemisesta. Tultuani hylätyksi kiinnyin ensimmäiseen mieheen, joka suhtautui minuun ystävällisesti.
Päädyimme pari kertaa kostean illan päätteeksi sänkyyn. En ole koskaan halunnut harrastaa yhdenillanjuttuja, joten tuttu mies tuntui paremmalta vaihtoehdolta lievittämään yksinäisyyttäni kuin joku satunnainen baarituttavuus. Mies olisi käsittääkseni ollut valmis jättämään perheensä, mutta minä en halunnut miestä, jolla oli kolme pientä lasta, ja itseinho mahdollisesta kodin rikkomisesta ylitti moninkertaisesti romanttiset tunteeni miestä kohtaan.
Tulin järkiini ja katkaisin "suhteen" ennen kuin se kehittyi yhtään vakavammaksi. En koskaan halunnut miehen puolisolle mitään pahaa ja olen aidosti pahoillani mahdollisesta tuskasta, jota hänelle tapahtuneesta koitui. En tosin tiedä, tietääkö hän. Luulen, että hänen on täytynyt aavistaa, että miehellä, joka viettää kaikki viikonloput juhlimassa eikä tule yöksi kotiin, ei ole aivan puhtaat jauhot pussissa. Mies on sittemmin tietääkseni rauhoittunut ja viihtyy enemmän kotona. Minäkin olen löytänyt uuden puolison, ja kun nyt jälkikäteen ajattelen toimintaani erokriisini aikana, en tunnista itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeraa tekstiä! Onko sinun rakas miehesi lähtenyt toisen matkaan? Parempi voittaa.
Tässä kilpailussa häviän mielelläni. Pääpalkintona kun on pettäjä.
Ps. Petäjälle aina löytyy seuraava kilpailija osat vain vaihtuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi? 😂 Tarkoitit kai alapäätään auliisti jokaiselle vastaantulijalle jakeleva?
Sellainen kuin minä. Olin eronnut jokin aika sitten, kun tapasin hänet. Olin puutteessa ja hän osoitti kiinnostusta, ei siihen muuta tarvittu. Tapasimme muutamia kertoja seksin merkeissä, molemmille oli selvää, että mitään muuta ei ole eikä tule. Häpesin asiaa ja häpeän edelleen, mutta koitan lohduttautua ajatuksella, että hän pyöritti muitakin naisia. Väärin silti.
Rakastunut. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän ymmärrän. Ja ehkä en ymmärtäisi ellen itsekin olisi tulisesti rakastunut varattuun mieheen.
Missä menee pettämisen raja? Olen varattu nainen ja minuun on ihastunut vapaa mies. Myös minä ajattelen miestä aivan liikaa. Hän tietää oikein hyvin tilanteeni ja mitään keskustelua julkisella paikalla enempää ei olekaan tapahtunut. Olemme jutelleet epäsäännöllisesti jo toista vuotta ja juttua riittäisi tunneiksi. Toisin kuin mieheni kanssa, meidän jutut koskevat vain arjen asioita ja ne on nopeasti juteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varattuna miehenä voin sanoa rehellisesti, että sinkkunaiset ovat pahimpia. He näkevät sormuksen ja samalla hetkellä he tajuavat: tuo mies on kelvannut jollekin, siispä hän on varmasti riittävän hyvä myös minulle.
Ja sitten sun vaan täytyy alistua. Se nainen vie väkisin. Voi mies parat :(
Muuten se että sinkkunainen nähdessään miehellä sormuksen hanakasti haluaa iskeä on se, että sellainen mies varmimmin ei jää roikkumaan. Sinkkunainen ei halua takiaisia peräänsä.
Miksi pitäisi alistua? Ei minua kaltaisesi sinkkuhorot määräile. Kunhan totesin vain että sormuksen ollessa sormessa vienti olisi taattua.
Roikkumisesta... luulisi että tuo toimii paremmin varattujen kanssa? Haluaako valmiiksi varattu että toinen jää toikkumaan?
Varattuja miehiä käyttävä nainen on jäänne ajalta, kun naiset olivat vielä epätoivoisia miesten suhteen ja kilpailivat niistä.
Huolittiin varattuja, vanhoja, varattomia roistoja, vastuuttomia puliukkoja, ketä tahansa.
Nainen oli aikoinaan roviokamaa, jos ei miestä löytänyt ja oli täten pohjattoman epätoivoinen.
Nuo ajat ovat ohi, mutta lujassa istuvat asenteet.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen normaali nainen joka sattuu vain kohtaamaan varatun miehen ja rakastumaan tähän. Kaikki jotka jyrkästi tuomitsee tälläisen, eivät ymmärrä sitä että rakkaus nyt vaan ei aina katso tilannetta ja paikkaa/kohdetta mihin se kolahtaa. Siinä on aivan sama silloin onko sormessa sormus vai ei! Tunteet /sydän ne kuljettaa normaali ihmistä, ei aina järki!
Jos ajattelen nyt itseäni.. Olen kahvilla ja siihen tulee täysin tuntematon nainen kysymään onko lehti vapaa. On se.. Sitten alkaa juttelu kaikesta. Niin en minä ensiksi ajattele, että olen rakastunut nyt tähän tai hän minuun. Ja jos juttelun påäätteeksi kysyy tapaamista, niin en tapaisi koska minulla on vaimo. Ei kukaan täysi järkinen ala kikkailemaan siinä. Mä en usko tohon sattuu vain kohtaamaan ja siitä juttu menee eteenpäin ainakaan normaalilla järjellä ajattelevalla ihmisellä.
Jos se sormus ei paina sormessa tuntemattomalle, niin miksi se sormus painaisi sen tuntemattoman kanssa jos yhdessä sit on, kun taas vastaan tulee joku tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Missä menee pettämisen raja? Olen varattu nainen ja minuun on ihastunut vapaa mies. Myös minä ajattelen miestä aivan liikaa. Hän tietää oikein hyvin tilanteeni ja mitään keskustelua julkisella paikalla enempää ei olekaan tapahtunut. Olemme jutelleet epäsäännöllisesti jo toista vuotta ja juttua riittäisi tunneiksi. Toisin kuin mieheni kanssa, meidän jutut koskevat vain arjen asioita ja ne on nopeasti juteltu.
Olen ihan samassa tilanteessa, tosin kerran olemme tuon toisen miehen kanssa suudelleet. Varsinkaan sen jälkeen en ole saanut häntä mielestäni. En enää tiedä mitä tehdä, en missään nimessä halua pettää miestäni, mutta en tiedä miten pitkään pystyn vastustamaan houkutusta.
Ihanaa.
Saan miehestä ne hyvät puolet käyttööni.
On huomaavainen ja ostelee kaikkea.
Seksi on hyvää ja sitä on paljon.
En muuta ukosta tarttekkaan.
Menee sitten himaansa muijalleen äksyileen ja pentujaan kuskaan.
Paras järjestely ikinä!
Me Naiset
Tällaista on narsistien seksielämä: yhden yön juttuja, pettämistä ja varattujen valloittamista
Millainen varattu mies aloittaa suhteen toisen kanssa? Molemmat ovat typeriä.
Mahtisonni.